Gallup: Käytätkö IV käytössä filtteriä?

Gallup: Käytätkö IV käytössä filtteriä?

• En käytä mitään
  • Vinkin pumpulipalloa
  • Tupakan filtteriä
  • Vinkin Sterifilt-filtteriä

0 voters

Olen todella huolissani omistani ja myös muiden Plinkin IV käyttäjien suonista :frowning: . Siksi tein tälläisen kyselyn. Jos käytät jotain ainetta IV, niin käytä aina Sterifilt -filtteriä tai henki voi lähteä pois 20-30 vuotta liian aikaisin. Sterifilt ei vie kaman tehosta yhtään pois, vaan se suodattaa malton ja muun roskan pois vedoista. Filsuja saa vinkistä hintaan 0.17€/kpl ja kerralla kannattaa osta vaikka 50 kpl hintaan 8,50€.

Tämä ei ole faktaa, mutta uskon sen olevan totta: Jos teet Dormicum vedot ja murskaat napit kokonaisena klikkiin ja vedät litkun Sterifiltin läpi, niin sinun ei tarvitse olla huolissasi sinisestä pinnoitteesta :smiley: !!!

VH, vanha parta, joka on vetänyt suoneen vähän kaikkea monta vuotta…

Ostan itsekkin aina noita vinkin sterifilttejä. Rännään pelkästään “apteekkituotteita”(buprea… yms). Mikäli tuntisin jonkin psykoaktiiveja valmistavan kemistin henkilökohtaisesti, voisin rännätä muitakin tuotteita. Ei tulis mieleenkään edes sterifiltillä rännätä jtn random katuskeidaa.

Alkuaikoina ei fimattu bupree ollenkaan, kaikkee muuta kyllä. Röökifilttereillä vaan, koska täälpäin ei oo noita myynnissä ees noita Sterifilttei. Vastasin siis ton aiemman käyttelyni mukaan, johan tässä on kohta kaks vuotta oltu piikittä.

Pitäähän sitä käyttää.
Tosin oon kyl satoja kertoja vetäny esim temgesigejä ilma filsua. Subua myös.

Mut noin niinku yleisesti ottaen, silloin kun piikittelin, niin useimmiten käytin. Jostain kesäkuun lopusta asti piikittämättä.
Tai oon mä muutaman kerran vettä piikittäny. :blush: Ja ehkä kaks kertaa jotain muutakin, mutta niitä ei lasketa. :imp:

Tämä ihmisille jotka asuvat paikkakunnilla joissa ei myydä/jaeta minkäänlaisia filttereitä:
Ostakaa kaupasta(k-market, siwa yms. mikä vaan) tavallista pumpulia, repäiskää siitä pieni pala ja heittäkää klikkiin vetojen sekaan, sitten vaan vedätte kaman ruiskuun. Olen todennut että toimii tasan yhtä hyvin kuin Vinkin pumpulifimat, aivan kirkasta vettä tulee. Ja aivan helvetin iso pumpulipakkaus maksaa jonku pari euroa(jos sitäkää) ja siinä on kuule parin vuoden filtterit :smiley:, erittäin riittoisaa. Itse pidän pumpulia kotona laatikossa siltä varalta jos sterifiltit on vinkeistä loppu.

Suodatusteholtaan ei kyllä taatusti vastaa sterifilttejä. Eivätkä sterifiltitkään kaikkea paskaa poistaa. Parhaaseen tulokseen pääsee, jos viitsii tilata netin kautta 0,22 mikronin filttereitä, jotka suodattavat jopa bakteerit liuoksesta. Viruksia sen sijaan ei suodata mikään, joten se riski liittyy IV-käyttöön aina.

noi korvatopseista se pumpuli pää niin se on melko hienoa että siitä ei mene oikestaan mitään läpi…
ne olen ainakin itse todennut ihan hyviksi… mut kyl se röökin filsu on /oli se yleisin…
nykyään kun tota piikkiä ei kovinkaan usein tarvi… :smiley:

Petri, olet aivan oikeassa. Välttääksemme väärinkäsityksen, en tarkoittanutkaan että pumpulilla pääsisi sterifiltin tasolle, suodatuksessa. Mutta hyvä ratkaisu jossei mtn fimoja jaeskella jossai syrjähoodeilla :slight_smile: Ja tosiaan joo korvatopsit käy myös ;D Sterifilttejä käytän useimmiten niinku aiemmin mainitsin. Ja kiitos tuosta mikron-filttereiden tilausvinkistä, taidan laittaa tilaukseen, kuulostaa helvetin hyviltä.

Teemuissa en käytä…

En ois ny nii varma tosta et heittää vaa sen pumpulin sinne klikkiin…ite aina röökin filsun puolikkaan “varmistan” sytkärillä ettei vaa jää höytyviä…kerran oli ja ei ollu kivaa :frowning: ja mistä hei voi tilata noita mikron filttereitä…

Tere Nistit!

Sterifiltit on niin halpoja, että niitä kannatta ostaa enemmän kerrallaan. Itse ostin viimeeksi 200 kpl ja hinta oli muistaakseni vain 20€! Ennen Sterifiltit maksoi 0,17€/kpl nyt vain 0,10€/kpl. Sterifilt on yksinään aivan riittävä I.V. käyttöön. Yhdellä Sterifiltillä suodattaa hienosti yhden 8 mg Subutexin, mutta 8 mg Suboxonen filsaamiseen tarvitsee ainakin kaksi Sterifiltiä.

Mitäköhän Suboxonessa on erillaista verrattuna Subutexiin, kun tuo filtteri menee niin nopeasti tukkoon Xonella?

Myös pumppuja ja neuloja ostan aina 100 kpl pakkauksen kerrallaan YA:sta. Neulat maksaa 10€/100kpl. Pumput ovat puolet kalliimpia, mutta käytän yhtä pumppua kaksi kertaa. Neulat ovat kertakäyttötavaraa.

Vinkistä haen vain seuraavat: Klikkikupit, Sterifiltit ja Isoprobanoli laput ihon desifiointiin.

Arpa

Vinkeissä jaettavat ruiskut ja neulat ovat vähän b-luokkaa, mielestäni apteekista(päivystyspakkauksen mukana tulleet) 0.45mm neulat läpäisee ihon paremmin kun 0.4mm vinkkineula, loogisesti asian pitäisi mennä toisinpäin.

PS. minkä kokoisia neuloja apteekista voi ostaa? löytyykö minun lempikärkeä 0.4mm?

Jos käyttäisin vielä huumeita, sterifilt olisi ainoa oikea.

Asiaa. En ymmärrä miten joitakin ei kiinnosta oma terveys sen vertaa että viitsisi edes pumpulilla filtteröidä, tiedän tapauksia jotka heittää suoraan ruiskuun esim. 2mg subutexia ja 10mg diapamin, vettä perään, sekoitus ja suoneen. Ja sitten oon kattonu vierestä ku tuttu tykitti kerralla 3x 20mg tenoxia, se oli kirjaimellisesti PUUROA.

Kyl tupakan filtteri on varmasti parempi ku joku vanupuikon pää sehän on älyttömän pienikin vielä :slight_smile:

Sillon ku hihatin ni filtteröin aina kaks kertaa kokonaisella tupakan filsulla tai niin kauan kunnes neste oli kirkasta.

ketiapiinaajat menee aina sätkän (lyhkäsen)-filtsun läpi joka on mielellään löydetty huoltoaseman
tökiksestä. loput lyön ihan pelkällä ruutalla rectumiin. kyllä se kannattaa, eikä tule pöpöjä.
:mrgreen:

Juu tuo on se paras tapa 100% puhdas lopputulos :laughing:

^juu ja toi ruutalla rectumiin tapahtuma järjestyy siinä huoltoaseman pihassa samalla kun muut
urpot käy tankkaamassa E10:piä menopeleihinsä. minä poika se vaan laulan että on bensaa suonissain,
(tai suolessa), saavatpahan ihmetellä vähän aikaan. ehkä lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen,
olin vaan ilmeisen tuohtunut ja huonolla tuulella eilen kun tähän topikkiin vastaillu. se siitä.

Käytän aina. Suoranaista typeryyttä vetää fimaamattomia vetoja. Niin kiire ei voi olla. Vaikka onhan sitä joskus itelläkin mukamas ollut… Tamponin sisuksista saa revittyä hyvän filtterin. :mrgreen: Samoin ihan basic pumpulista. Vinkin pumpulipallerot on ihan onnettoman pieniä, en ymmärrä miten ne muka riittää.

Hö, enhän mä voinutkaan osallistua äänestykseen! Tossako ainoat vaihtoehdot?? Mielikuvitusta peliin…