Gabapentin käyttö

Siis alotin oxyjen käyttämisen ja sen jälkeen ostin gaboja ja sitte tramadolia. Noh tajusin sit parin kuukauden opiaattien käytöstä, että ne reflat on ihan perseestä, mutta en jaksanut elää normaalisti. Esim aamulla sängystä nouseminen tuntui kun selkää painaisi kivikasa tai pikku askareet kuten siivoaminen tuntui todella raskaalta. No pidemmittä puheita siitä sitte löysin gabapentinin ja pääsin eroon niistä oxyista. Joten gabat oli auttava käsi siihen tilanteeseen. Sitte kuitenki niiku sanoin jo, että ostin tramadolia ja edin niitä molempia samaan aikaan, koska gabat selvästi boostasi tramalia. Sitten lopetin hetkellisesti gabat ja käytin vain tramadolia. No elämästä tuli taas vaikeaa ja oli pakko ostaa jotai vierotusoireisiin eli gabat. Ja nyt oon taas siinä tilassa, että en oikeesti tiiä mitä teen tai mihin suuntaa lähen menee. Niiku joo oma vika alotin, mutta joo oisko jollai jotai kokemuksia myös?