Jokin sposti sydeemi millä voi lähettää omat yhteystiedot jollekkin käyttäjälle, en usko että siittä mitään myyntikanavaa muodostui kun siihen kyllä ´löytyy keinot kuten jokin tilapäinen spostiosoite. Itsellä olisi yhdelle kirjoittajalle asiaa jonka kanssa haluaisin spostin tai puhelimen avulla kysyä neuvoja koska omaa kokemusta lääkityksestä ja vuosia käyttäneellä on kokemusta enemmän kuin mitä lääkäriltä saan kysyessäni. Eli ei mitään pään sekoittamista vaan apua pitkäaikaiseen kipulääkitykseen. Valvotut yksärit olisi yksi keino ja kaikki tietää että ne tarkistetaan ennen julkaisua, jos tarpeen niin niissä vaikka kielletään yhteystietojen lähetys mutta voisi esittää kysymyksen ja ne tarkastettaisiin kuten vastaukset. Eräillä on täällä niin arvokasta tietoa joka voi olla jollekkin elämän ja kuoleman arvoista tietoa.
Niin varmaan mutta siinä näkee kaikki muutki ketä koitan tavoittaa ja posta voi tulla muiltakin ja josei vastaa pidetään paskiaisena. Kunhan ehdotin eikä pian kuoleva nyt niin hirvrästi tarvi sposti kavereita. Pieni kokemus pitkästä särkylääkkeiden käytöstä voisi helposti auttaa mua ja antaa lisäaikaa siihen koska kyllästyn, koska se hetki lähenee kuten kalja loppuu.
Kova elämä kovettaa ja aina ei pysty ajattelemaan kuin omaa surkeutta ja siihen sitten huonoja kokemuksia aikaisemmista niin muuttuu tahtomattaan kyyniseksi ja epäilee turhaan kaikkia. Tämmöset muutokset tuntuu rehdissä Pohjalaisessa kauhealta, aina en uskalla katsoa peiliin koska en näe siellä itseäni. Se on kova paikka minun luontoiselle ihmiselle ja julkisesti avun pyyntö tuntemattomalta voi olla liian korkea rappu kiivetä koska vastapuolella ei kokemustaan huolimatta voi olla täysin haluton yksityiseen keskusteluun. Jos joku luulee haluaa auttaa tällaista sekakäyttäjää niin mut saa kiinni dark.vader@mbnet.fi osoitteesta oikeaa kunnioittakseni on nimi kirjoitettu väärin.
Apua tarvitaan pitkäaikaiseen särkylääkkeiden käyttöön ja kun annostusta pienennettiin tuli mukaan alkolin käyttö jotta lääkkeiden teho nousisi, diabetes ja sydänvika ei tykkää tämmöisestä menosta ja lääkitys on väärä eikä omalääkäri kirjoittais kuin buranaa.
Kiitos vitusti uudelta sekakäyttäjältä joka pelkää kuinkakauan voi elää näin, en pelkää kuolemaa sitä voiko enään suunnitella mitään,400mg Tramalia vei taas potenssin ja avioliittoon kaatu koko paska käsiin Gabapentin nostettiim 3*300 mg eikä taida olla edukdsi. Auttakaa mua joku ketä suö lääkeita paivittäi mistä taukoa pitämällä olisi mies edes hetken.
Eikö sulle olla ikinä ehdotettu/ite ehdottanu oksikodonia kipulääkkeeks? Koska kipusi on ilmeisesti suht kovaa ja vaikeuttaa elämistä huomattavasti, niin neljännen asteen kipulääkkeen käyttö olisi perusteltua (jos saisit ton viinan läträämisen kuriin ensin…) Oxycontin ei ainakaan heikennä suorituskykyä, päinvastoin saattaa jopa nostaa testosteronitasoa hetkellisesti.Eihän sitä tietty terveyskeskuksessa ilman vahvoja perusteluja heti ensimmäisenä kirjoteta,mutta sun tapauksessa vois olla jopa mahdollistakin,jos ei muuten niin kipupolin kautta sitten ainaskin.Suosittelen kokeilla.
Huomasin ja meilasinki. Viimeksi kipupolilla palauttivat 400mg Tramalia ja vain siksi että olin silminnähden huonossa kunnossa ja sanottiin omalääkärin hoitavavan lääkityksen, silloin eka vapaa aika oli 8.6 ja nyt edellispäivänä soitettiin että pääsenki 31.5 ja nyt kaksisataisia niin se meinaa ettö kokeillaan kuule kahdella satasella jos riittäisi. Nuorehko nainen ja sanoi viimeksi että mulla on jo riittävästi ja hän ei kirjoita lisää, koitin jo silloin sanoa että otetaan tramalit pois mutta jankkas etten pysty niitä lopettamaan. Ainakin hiljakkoin ne lopetettiin seinään ja sanottiin omalääkärin kirjoittavan jotain tilalle ja reilun kuukauden kituutin ilman mitään ja sitten oli pakko mennä akuuttipolille josta jonosta napattiin kipupolille jossa ensin kävin mutta se oli tyhjänä ja kirjoitettiin 200kpl 200mg Tramalia, söisköhän sorsat niitä koska mulla kivusta lähtee terävin kärki ja kipupolilla sanottiin et hhyvä jos 30% laskee kivut. Jaa oon mä saanut ison B Neurotin vitamiinipiikin ja niitä saan hakea terkkasista.
Hyväähän ne varmaan tarkoittaa mutta Tramalia väkevämpää tarvitsisin ja pitkävaikutteisia, nyt pakko ottaa 0.4 teemu että pääsen ylös ja pamilla koittaa saada hieman rentoutta että edes istuminen onnistuisi, luovun niistäkin jos pääsen ylös sängystä kusematta kalsareihin kivusta ja voisin istaltaan juoda kaffeet, itse asiassa nulle on kehittymässä lääkekammo kun pillereitä on paljon ja pelkään voiko niitä vuosia syödä ja toleranssit kehittyy että on melko turhaa syödä. Sydänvikaisen diabeetikon kroppa ei kestä näin väärää lääkitystä kauaa, uskoakseni ja alko on muutama pullo kaljaa enään eli olen ollut yli kuukauden lähes selvänä ja isompi määrä on ajan kanssa tissuteltu, promille mittariin en ole saanut älä aja tekstiä aikoihin.