Sain tuossa Flubrolameja 20 kpl, mutta nyt ei uskalla ottaa kun menee aamulla aina buprea ja lisäksi muutama olut päivässä. Kyseessä erittäin vahva bentso, ensimmäinen rc bentso. ukchemicalresearch.org/Thre … bromazepam
No eipä sekakäyttö ikinä ole suositeltavaa, mutta kun kyseessä on noinkin vahva bentso, niin en ottaisi itse alkomaholin tai subun kanssa, etenkään kombottaisi niitä keskenään hengityslaman riskin takia. Muualla maailmassa tuota bentsoa käytetään käsittääkseni suht usein lihasrelaksanttina ja vaimentamaan kipua, tai eräs sukulaiseni sai tuota suht suuren leikkauksen jälkeen. Joku bentsoista oli myös erityisen allergisoiva, oliskohan ollut tuo? Minä kokeilisin näiden seikkojen takia sitä ihan yksinään ensin.
Oli tutkari tai ei, tiedät itsekin opioidien ja bentsojen yhteiskäytön riskit, varsinkin kun mukana on alkoholia. Hengityslaman riski on tutkaribentson kanssa tavallista suurempi, koska tutkarien annostelu tapahtuu aina perstuntumalla tutkimustiedon puutteen vuoksi.
Edit: Annostus näyttää tuon kanssa olevan erityisen tarkkaa puuhaa, jos jo muutaman sadan mikrogramman annosta voidaan pitää vaikuttavana.
Ah, ai kyse oli tutkarista, mä en avannut linkkiä, vaan luulin kyseessä olevan bromatsepaami.
Vähättelemättä nyt yhtään hengityslaman riskiä, niin kannattaa muistaa myös se, että benzojen ja alkoholin yhteiskäytöllä saattaa hyvin helposti saada päänsä erittäin pahasti sekaisin ja tehdä sekopäissään jotakin sellaista, mitä todella katuu jälkeenpäin. Tuo päänsekoaminen ko. kombon kanssa on jopa suurempi riski, kuin hengityslama ja itse henk.koht. kärsisin mieluummin hengityslamastakin, kuin esim. hakkaisin jonkun viattoman tyypin, jonka naama sattui ärsyttämään mua siinä tilassa . Tuo sekoaminen voi tulla ihan puskista myös maailman leppoisimmalle ja rauhaa rakastavimmalle ihmiselle, kun tuollaisten coctaileiden kanssa ryhtyy pelleilemään. Kun kyseessä on vielä tutkari, jonka annostelun kanssa saa olla huomattavasti tarkempi ja pitäisi tietää paremmin, mitä tekee, kuin apteekin perusnappuloiden kanssa, niin kehotan erityiseen varovaisuuteen, vaikka kyllä sen nuppinsa ihan tavallisella Diapamillakin kera alkon saa ihan hienosti sekoitettua, jos niikseen tulee.
Ite otin ekana kertana 3 lappua niitä…
…tuli erittäin euforinen olo. Vei opareflatkin pois ja en tie onko hyvä sanoo, mut “kaveri” liuotti pumpus 3 lappuu silleen monta tuntii ja veti, ni meinas överit tulla…
…et ne on VAHVOJA oikeesti VAHVOJA!
Varovaisuutta näidenkaa, jos ei oo bentsotolea!