Festareilla selvinpäin

Hei immeiset!

Tämmönen aihe, kun en oikein löytänyt täältä vastaavaa. Eli, menossa Flow-festareille lauantaina, nyt viime retkahduksesta 2kk ja otin antabuksenkin tuossa äsken vaikka sitä meinasinkin panttailla ja pedata itelleni mahdollisuutta edes yhteen ölsään/sidukkaan :unamused: (Itsepetosta) Noh, vaara selätetty ja nyt voi keskittyä olennaiseen eli musiikista nauttimiseen. Onkos täällä ihmisillä kokemusta festareista selvinpäin? Itelleni ne ovat aina olleet se kesän juttu jossa sitä alkoholia käytetään vaikken hirveästi festareita olekaan kiertänyt.

Kieltämättä ensimmäistä kertaa koko kesänä on tässä ollut sellainen olo että siellä olis tehnyt mieli korkata, pentele soikoon! Karmeita nää välillä iskevät juomishimot vaikka ihan hyvin pärjännyt ilmankin. Jotenkin sellainen ennakkokäsitys, ettei Flowssa niin paljon perusjunttikännäystä olekaan.

Ihan hyvillä mielin nyt kun mietin, että sunnuntaina ei v*tuta sitten, ei morkkista, ainoastaan iloinen ja sellasta. Ei keinotekosta iloa alkolla. :sunglasses:

Suurin osahan noilla festareilla on selvinpäin. Riippuu tietysti missä päin aluetta hengailee… jos on olutteltassa on vähän eri meininki ympäristössä kuin lavan edessä joratessa :smiley: Useita festareita ja muita tapahtumia on tosiaan koluttu tässä kahden kesän aikana vesilinjalla, ja ihan hienoa ollut. Seuraavana aamuna vielä hienompaa; edelleen jaksan olla kiitollinen lomareissujen krapulattomista aamuista, kun voi lähteä vaikka kaupunkia katselemaan, tai hotellin kuntosalille.

Ihan sama. Monet tilaisuudet olen ollut selvinpäin. Minä menen nauttimaan esityksistä enkä kännäämään. Aikoinaan tietysti juomistakin tuli harrastettua mutta silloinpa ei juuri tiennyt kuka esiintyy.

Jepjep. Flow:n ruoka- ja kahvikojut houkuttelevat kovin! Ja esiintyjäkaartikin varsin mainio… Ite harrastan musiikkia muutenkin ja se on semmonen henkireikä mulle. Tuskin maltan odottaa :slight_smile: Sunnuntaina voi sit herätä hyvin mielin varmaan.

Enpä oikein usko. Eikä se varsinkaan riipu siitä, missä päin aluetta hengailee…

Jos nyt jossain "rock"festivaaleilla selvin päin viihtyy niin varmaan juurikin Flow’ssa

On kokemusta ja joskus soitettukin festareilla selvinpäin. :slight_smile: Mutta en mä varmaan enää mitään telttailua ördääjien keskellä selvinpäin jaksaisi.
Sellaset festarit kotiseudulla joista pääsee yöksi himaan on ihan kivoja selvinpäin. Itellä mm. Maailma kylässä, erilaiset kyläjuhlat, juuri tuo Flow jne.
Joskus jaksanut jopa Kontufestarin selvinpäin. Tuo “päihteettömänä koko perheen tapahtumana” markkinoitu häppening jossa ei ole edes olutteltaa, on joskus ollut kesän järjestyshäiriöisimpiä tapahtumia.

Olisko siellä tingitty järkkäreiden määrästä, kun ei kerran viinaakaan ole tarjolla :slight_smile:

Kyllä minunki mielestäni etenki Suomessa on enemmän sääntö kuin poikkeus että festareilla ollaan pienessä sievässä. En tiedä sitte missä festeillä sinä Sitruunapippuri olet hengaillut :slight_smile: Joo, Flow’ssa varmaan menetteleekin aika mukavastikin, luulen ma.

Haha! :laughing:

Joo, hyi ei. On kieltämättä vähän outo olo mennä festareillle ihan raivoraittiina mutta ehkä näin raittiuden alkumetreillä tohon kiinnittää enemmän huomiota. Mihinkäs mä sitä yhtä tarvin, varsinkin ku se tuskin jäis siihen. Silti vaan mielessä kummittelee se joskus kauan sitten kesällä koettu nousuhumalan ilo yhden terassilla otetun jälkeen :smiling_imp: Tosin Flow ei ehkä ole semmonen festari missä itellä tulis ensimmäisenä mieleen kännäillä, enemmän ne on näitä tyyliin Provinssi/Ilosaari. Noissakaan en oo kummassakaan koskaan ollu mutta kuullu melkosia juttuja!

Nyt ehkä alkaa kirkastua pikkuhiljaa itelle että hei mitäs, enkös minä enää käytäkään tätä alkoholia? On se kumma tuo ihmisen mieli…

Mää olin Provinssissa 1999, ja näin uransa alussa olevan Nightwishin ja uransa lopulla olleen Ne Luumäet ja elämänsä lopulla olleen Joe Strummerin. R.i.p. <3

Mutta näinkö selvää päivää siellä? Kyllä en, sanoisi Mielensapahoittaja. :smiley: Muita esiintyjiä en muista, paitsi legendaarisen Jeesus-bussin.

Nuorempana tuli käytyy festareilla aika palajon, mm. Ankkarock oli vakio aina.

Ai niin ja liittyyhän mun suht dramaattinen puolen vuoden raittiudesta retkahtaminen Kivenlahti-rockiin 2007. :bulb: Tapauksesta kehittyi aika pitkä ja “kiinnostava” ketju Plinkkiinki jo siihen aikaan.

Ah, iski taas nostalgia-kohtaus, sori.

Ei haittaa. Mullaki festarit ja nostalgia yhdistyy. Vuosina 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2010 festareiila keränny kaikennäkösiä muistoja, hengaillu puistossa tissuttelemassa ja muuta semmosta. Siksi ehkä onki haikea olo vaikka tietää että alkoholi ei tälle naiselle sovi. Mutta kuten sanottu, nyt voikin keskittyä sitten bändeihin ja hyvään ruokaan :slight_smile: Ja mitä tohon sun retkahtamiseen tulee, tää oli mulle ensimmäinen kerta ku tuntu siltä että on todellinen vaaran paikka retkahtaa. En voi vannoa, että ilman antabusta pysyisin ihan kuivin suin. Valitettavasti. :unamused: Pitänee kaivella toi ketju jostain…

^ Hauskaa Flowta siis! Raittiina, of course. :slight_smile:

Tänä viikonloppuna näkee varmasti myös aika paljon ei-raitista hauskanpitoa, kun nuorisomme ja lapsosemme juhlistavat kesäloman viimeistä viikonloppua ennen koulutielle palaamista.
Poliisi on kuulemma varautunut lasten mehuhetkiin ja niiden seurauksiin.

Minä en tule ny Flowhun, vaan odottelen jo täpinöissäni ensi viikkoa jolloin minulla suunnitelmissa tiukka klubirupeama.

Torstaina PMMP Tavastialla, perjantaina Pelle Miljoona United On the rocksissa, lauantaita Haloo Helsinki Virgin oilissa.
Peräkkäisinä iltoina siis ja kaikki suuuria lemppareitani. Oi elämän kevät! Tai siis loppukesä. <3 :sunglasses:

Kivalta kuulostaa :slight_smile:Keikat on mun(kin) elämän suola!