joo oon kyseisestä aineesta lueskellu ja helvetisti kuumottais päästä testailee saatavuus on vaan pienellä paikkakunnalla vähän heikohko yhtään minkään aineen suhteen
Ei varmasti ole kenellekkään epäselvää, että euforian lisäksi sillä lähtee henki helposti. Jos sitä käyttää ensimmäistä kertaa on annos oltava tosi pieni.
Kivunhoitoon 80 kg miehelle annetaan maksimissaan 0,4 mg Fentanyyliä. Yhdessä 100 ug/h laastarissa on fentanyyliä 16.8 mg. Voimme siis laskea yhden laastarin tuovan 42 kivunlievytys annosta joka varmasti tuo myös euforian. Tämä julkinen tieto helpottaa annoksen arvioimista… [Poistettu haittojen vähättelyä –Päihdelinkin toimitus]
Heroiinistä!! se olotila mikä siitä tulee (valitettavasti vain kyllä käytön alkuaikoina) on vaan niiiin…
(en viitti ruveta hehkuttaan) mutta vastavuoroisesti siitä tulee myös HELVETIN paha olo, jo suht. lyhyen käyttö jakson jälkeen…
Ja sitten taas toisaalta aika kivat euforiat (hyvä kakkonen) tuli, kun otin: 2kpl essoja ja lsd lapun…
mutta mutta taas jälleen kun vaikutus lakkas ja tuli eemeli morkkikset, niin ei se siinä sitten enää niin ihmeelliseltä tuntunut
dxm tripeillä suihkussa vuosia sitten tunsin jotain niin sairasta euforiaa pisaroiden konsertoidessa jota en hevillä unohda, trippi teki kokemuksesta ikimuistoisen ja muistan sen lopun ikääni toisin kuin jotain sielutonta opiaattien ja benzojen komboa
oppareista oon joo lueskellu hyvinkin paljon ja miedoimmat versiot on tullu testailtua.
kodeiini ei vaan ssri-lääkityksen takia oikein toimi ja tramadolista ei tuu ku heikotus ja oksentelua vaikka annos ois miten pieni
mikähän ois näistä sit “seuraava” vaihtoehto, eli siis hiukkasen vahvempi?
Heroiini.
Fentanyyli+mdma+cannabis -kombo
dolcontin+dormicum+cannabis -kombo
Kokaiini+xanor+mdma -kombo (erilaista euforiaa)
Candyflip+cannabis -kombo (psykedeelistä maailman syleilyä -euforiaa)
Onhan noita, aivan liikaa ja pääsääntöisesti opparipuolella.
Kyllä tuon Tramadolin pitäisi toimia kunhan tarpeeksi tarmokkaasti yrität. Voi olla, että se on aluksi laatta kamaa mutta kyllä sen pitäisi alkaa toimimaan ennemmin tai myöhemmin. Kun tutkitaan Pharmaca Fennicaa, niin seuraavaksi vahvin euforisoiva analgeetti onkin sitten Temgesic 0,2 mg, eli buprenorfiini…
Kerkesin tähän vastata jo, mutta yks pointti jäi kertomatta.
Euforioitahan on “erilaisia”, minullakin heroiini on se number 1.
Seuraava on fentanyyli+mdma kombo. Hyvin erilainen, rakastava euforia.
Candyflip, vielä mielenkiintoisempi psykedeelinen euforia.
Koka, i.v, erilainen euforia, nopea euforia.
Esim. heroiini, kokaiini, mdma + cannabis + lsd, voisi olla fyysisesti ja psyykkisesti euforisoivin.
Lähimmäs tuota minulla taitaa olla fenta,mdma,cannabis -euforia.
Mut, noi oli niitä aikoja, kun olin vielä pieni ja pöljä, enää olen pöljä… :mrgreen: