Etyylifenidaatti - Kokemuksia, infoa

Mitä, onko jengille tullut vastaan tällainen research chem?

Tuttavapiirissä esiintyy laajastikin käyttöä ja näyttäisi syrjäyttäneen osittain katuamfen.
Annokset puhdasta juuri postista tullutta tavaraa vaihtelee 0,05 - 0,15 välillä, sillä näyttäisi saavan hyvin jo pöhinät päälle iv-käytössä.
Itse en juurikaan ole nautiskellut mutta kiinnostaisi tietää varsinkin negatiivisistä vaikutuksista?
Hassut kerrat mitä tätä olen maistellut niin näyttäisi että on jokseenkin anteeksiantavampaa psyykeen kannalta kuin katupiri, ainakin minulle helpommat laskut. Johtuneeko lie siitä ettei vaikuta serotoniiniin vaan pelkästään dopaan ja noradreen?

Käyppä tuolta Psyvaultista katteleen, ku siellä noista Kiinan myrkyistä on useasti juttua.

Aikoinani pienen määrän tilasin, kun adhd-lääkkeet olivat loppu tuottajan vaihdon yms tähden usein loppuneet… Vielä kamalammat hedarit ja silmäsäryt & tokkurainen olo kuin MF:ssä, jonka tähden lääke vaihdettiin… Lääkinnällisen määrän otin ja oli puolisen vuotta pakkasessa; josta annoin sen frendille ilmaiseksi… Ennemmin olen itse ilman MF:ää kuin otan tuota. Alkoholin kanssa MF muuttuu EF:ksi elimistössä… Tuolla Vaultissa on stooria aineesta; lienee että sopii ihmisille jotka pitävät myös MF:sta…

Eikö kh-lääkkeet riitä? :astonished:

Riittää toki kh-napitkin.
Vähän kavereiden terveyden puolesta pelännyt. Tuosta tulee kyllä niin pelottavan “oikeellinen” olo että en uskalla ottaa kuin annoksen ja lopettaa taas siihen. Voisko päätellä että on adhd tai add jos tästä tulee sellainen olo että jaksaisi aloittaa asioita ja viedä jopa loppuun asti. Vaikea kuvailla olo on vaan oikea ja energinen, eikä edes kovin päihtynyt, sellainen kun olen joskus ennen vanhaan ollutkin.
Joka kerta kun olen ottanut olen lähetellyt työhakemuksia ja järkkäillyt muutenkin elämää parempaan kuntoon. Vaikea objektiivisesti itse sanoa onko sitä vaan kamoissa ja harhailee vai onko tällä aineella minun aivokemiani juuri oikeassa balanssissa? weird, mistään myrkystä ole tämmöstä oloa tullut.