Etsin sua MAAGO!

Heips, tunnistin sut jostain viestistäsi ja laskin yks plus yks, jne. Olen siis se kaverisi A3:lta. Kun pääsit osastolta, ilmoitit mulle uuden numerosi, mut ei siihen enää mitään yhteyttä saa. Mut kuulepa, nyt on tämmönen tilanne että tulin just tänään takas Turkuun odotteleen katkopaikkaa. En tiedä kuinka pian se järjestyy, voi olla et jo alkuviikosta tai sit menee jonnekin tosi pitkälle. Mut täällä mä nyt siis olen ja olis kiva tavata. Mites saisin suhun yhteyden, kun sulla ei sitä puhelintakaan nyt vissiin ole. Ilmeisesti tällä Plinkissä vierailet usein. Laitahan siis vaikka tänne tai mun e-mailiin jotain ehdotusta että koska nähtäs - mulle sopis parhaiten mahd. pian, kun en tosiaan tiedä vaikka tiistaina olisin jo katkolla. Parhaiten sopis aamupäivästä iltapäivään.

Mun on vähä erikoinen tilanne päällä nyt, kerron sit kun nähdään.

Niin ja sen takia etsintäkuulutan sua tässä ihan julkisesti, koska jostain syystä mun profiilista ei voi lähetttää privaviestejä.

Toivottavasti tää viesti tavoittaa sut näin,

terkuin L.

Maago, ota yhteyttä kun huomaat nää mun viestit. Sulla pitäsi olla mun puhelinnumero ja osoitekin, eli anna joku elonmerkki itsestäs. Mul olis tähään hyvin aikaa jonnekin iltapäivään saakka.

Kyllähän tuo maago allmost päivittäin täällä käy kirjoittelemassa, että eiköhän se sieltä pian jotain ilmoittele :slight_smile:

maagoa varmaan kiinnostaa hirveesti tavata. :mrgreen:

ei vaa… :smiley:

NIIN NÄKÖJÄÄN… :unamused: Hää on teillä tietymättömillä. No, toivottavasti kaikki on hyvin.

Moro!

Tulin juuri asemalta kolmen päivän sessioilta… Kuka olet, missä olet ja laita jotain viestiä miksi pitäisi tavata?

No nyt tajusin kuka olet… Tulen klo 14 Kultatalon eteen, ok?? Ilmoita jos et pääse!!!

Korjaus: Pääsetko kultatalolle jo klo 13? Mulle tulinkin ylimääräistä aikaa? Ainakin itse tulen silloin. Tule ihmeessä, paitsi jos olet poliisi :smiley:

Klo 14? Tulen sinne.

Tai pääsisin kyllä jo 13.45.

Jep, tulossa ollaan! Kunhan et ole aseisautunut hampaisiin asti… :smiley:

No aseistautunut kyllä olen, you know me.

Hei,
asianomaiset ovat nyt varmaankin löytäneet toisensa.
Ketju suljetaan.

Päihdelinkin toimitus