Esto-ohjelmat

Mitä tehokkaita pelaamisen esto-ohjelmia teillä on käytössä? Onko niin, että VPN:ää käyttävät esto-ohjelmat pystyy kuitenkin poistaa itse esim Iphonessa vai pystyykö niihin asentaa jotakin kautta salasanan jota en tiedä itse? Aika turhia tuollaiset ohjelmat, jos ne pystyy itse laittamaan pois päältä.

Olen löytänyt ainoastaan Gamblokin, joka on todella kallis, mutta se ei käytä tuota VPN eli pelaaminen se asennettuna on mahdotonta.

Moro!

En tiedä taloudellista tilannettasi eikä tarvikkaan mut mikäli täälä oot niin tod.näk. gamban tulee halvemmaksi silti kuin pelien jatkaminen. Itse en tiedä muita hyviä kuin gamban, joten maksusta huolimatta suosittelen sitä.

-MS

Gambanin pystyy itse poistamaan… on ollut käytössä joo, ja jouduin luopumaan siitä, koska netti pätki pahasti. Joten samalla oivalsin, että senhän pystyy itse poistamaan.

Jos joku kehittäisi esto-ohjelman, mikä ei käytä VPN:ää, niin käärisi siitä isot rahat.

Olen velkaantunut siinä määrin, että esto-ohjelma täytyy olla…

Gamblokkia siis meinasin aikasemmin.

Mikäli ei löydy semmosta mitä ei pysty poistamaan, ootko miettiny muita pelaanista rajaavia keinoja? Kertoa läheisille ja antaa tunnukset heille?

-MS

Onhan niitä esto-ohjelmia, mihin voi salasanan kautta laittaa estoja päälle. Esim. Betfilter maksaa noin femman kuussa vuoden tai kahden lisenssi.

Omassa työpuhelimessa lukee: “organisaatiosi hallitsee laitetta”. Salasanan kautta on estetty iteltäni ohjelmien asennukset ja poistot. Tuollainen rajoitettu ja alisteinen käyttäjätili puhelimeen ja esto-ohjelmat päälle.

Puoliso on tietoinen asiasta ja ollaan siis yhdessä yritetty etsiä tuota esto-ohjelmaa.

Tuosta Betfiltteristä. Jos on kysymys työpuhelimesta, niin työnantajalla on varmastikin suuremmat valtuudet blokata kaikki. Katsoin tuota asennusohjetta… niin mulla on esim iPhone 7plus ja asetuksissa ei ole ollenkaan tuota ”rajoitukset” kohtaa. En tiedä sitten meneekö ne jotenkin ruutuajan kautta…

Tarkotin tee itsellesi jotenkin samanlainen rajoitettu käyttis puhelimeen/tietokoneeseen. Anna salasana puolisolle ja sitten olet ilman valtuuksia poistaa ohjelmia/rajoituksia.