Mietin, että jos vaikka olisin viikko sitten ottanut yhen naksun (n. 270-300mg) ja jos nyt niitä sattuisi tekeen vielä mieli, niin onko 1 viikko liian lyhyt aika ottaa uusiksi?
Ei oo hirveesti kokemusta noista essoista yleisesti ja tähän hypoteettiseen ajatuspulmaan kaipaisin kokeneempien näkökulmaa.
Jotkut vetää eemeleitä tyyliin joka vklp, itse en tätä ikinä noin tiheellä tahdilla tavaksi ottaisi, tässä hypoteesissa, mutta kannattaisko suosiolla odottaa esim se kuukaus tai kolme?
Jos odottaisin vaan viikon, mitä vois käydä? Tässä hypoteesissa en myöskään ollut kokenut mitään henkisiä viekkareita ihan toimivasta naksusta, esim. masennusta tai serotoniini-vajareita, ehkä koska normitila on lähinnä keskivaikea masennus jo muutenkin, niin ei ehkä oo edes tällasta huomannut, hypoteettisesti.