Essojen käyttötiheys

Mietin, että jos vaikka olisin viikko sitten ottanut yhen naksun (n. 270-300mg) ja jos nyt niitä sattuisi tekeen vielä mieli, niin onko 1 viikko liian lyhyt aika ottaa uusiksi?

Ei oo hirveesti kokemusta noista essoista yleisesti ja tähän hypoteettiseen ajatuspulmaan kaipaisin kokeneempien näkökulmaa.

Jotkut vetää eemeleitä tyyliin joka vklp, itse en tätä ikinä noin tiheellä tahdilla tavaksi ottaisi, tässä hypoteesissa, mutta kannattaisko suosiolla odottaa esim se kuukaus tai kolme?

Jos odottaisin vaan viikon, mitä vois käydä? Tässä hypoteesissa en myöskään ollut kokenut mitään henkisiä viekkareita ihan toimivasta naksusta, esim. masennusta tai serotoniini-vajareita, ehkä koska normitila on lähinnä keskivaikea masennus jo muutenkin, niin ei ehkä oo edes tällasta huomannut, hypoteettisesti.

^ Se tuli ainakin harvinaisen selväksi, että hypoteesi on lempparisanasi :unamused: . Kaverinko puolesta vielä kyselet :mrgreen: ?

Mutta joo, essoista saa sitä paremman huvin/hyödyn irti, mitä harvemmin niitä käyttää. MDMA tyhjentää serotoniinivarastoja aina enemmän tai vähemmän ja tyhjästä on paha nyhjästä. Itse en ottaisi essoja viikon välein(Minä en tosin ottaisi nykyään essoja muutenkaan, vaikka maksettaisiin :angry: ). Kannattaa pitää vähintään se kuukausi väliä essotteluissa, niin homma pysyy vielä ehkä hauskanakin. Tosin aikalailla kaikkiin päihteisiin pätee tuo, että niiden käyttö on hauskempaa ja myös turvallisempaa harvakseltaan, kuin kroonisena tilana.