Espanjan kokemuksia osa 1

Gbl on täällä laillista, mutta mistäs sitäkin litkua alat kyselemään. No kaitpa jostain ferreteriasta (paikallinen rauta/ihanmitävaan - kauppa) tai auto/prätkätarvikeliike. Taidan jättää väliin ko. myrkyn.

Tramadolia ei ilman respaa irtoa (kertokaapa jos on kokemuksia), joten se siitä yleivierotusaineesta…

Sen sijaan 200 millilitran/2 mg kodeiinia per milli - yskänlääkettä saa käsikauppatavarana [poistettu hintatietoja - toimitus]. Ihan mukava laaki yleiseen vieroitusketutukseen [hintakeskustelu Plinkin sääntöjen vastaista, muistattehan sen! - toimitus].

Yleisesti aika tiukkapipoista. Alamaailman laittomat shitit jätän todellakin väliin, jollei joskus joku tutuista tarjoa.

Upeaa on täällä elämä, etten viitsi pilata minun ja paikallisen avovaimoni välejä alkamalla näkyvästi pelleilemään päänsekottajilla. Viinan ja bentsot olen jättänyt lähes täysin. Jatkan a - klinikan bentsovieroitusta samaan malliin yhteistyössä fiksun lääkärin kanssa. Täällä hoidetaan ihan yleisläakäritasolla asiallisesti riippuvuudet. Ei tartte katsella suomalaisia seinille hyppiviä pelkuripuoskareita, jotka eivät määrää kuin laastareita tai aspiriinia. Valvontaviranomaiset on Suomessa pelotelleet lääkärit avuttomiksi pelleiksi. Ei muuten kovin liioiteltu fakta!

Onnea sulle, olisinpa itekkin siellä! Tulee tosta kummasti mieleen vaan ton Reindeer Spottingin pääosa kundi, joka kans pakeni Espanjaan tms huumevelkoja etc… Sitten kun rahat on loppu, niin iskee todellisuus vaan :frowning:

No menisit jo,jos sullakin on tarve saada kunnollinen bentsovieroitus.Lennotki on kuulemma halpoja tähän aikaan vuodesta.Suosittelen menolippua.

Eipä ole tarvetta, oon hoitanut omat vieroitukseni pois jo alta, eikä tarvinnut espanjaan lähteä hakeen apua. Joillain on vaan sitä lujuutta.

No se on hieno homma, et lujuutta löytyy. Tarkotus oli kettuilla, mut o n h a n se hyvä juttu, joten onnittelen. Mut mitä ajattelet Kellogs meistä, joil ei kenties v i e l ä ole? Mun mielestä tää(kään) ei ole joko-tai- juttu. Koska muiltakin löytyy monis asiois lujuutta, minkä merkki mul ny on esim.se, et olen nyt täsä. Joitain olen menettänyt, heidän tuskansa ja taakkansa oli liian suuri enää kantaa… Ja monis muis asiois myös, jos vaiks olen saanut työn tutulta, se on kyl tehty, ja hyvin! Vaikka tekstin ekal lukemisel tunne on lähinnä kauhu eituumitääaivanliikavaikiaa, mut on helpottanu hirmusti, kun sadoittain noit hommia tehneet on sanoneet, et se ikään kuin kuuluu asiaan, ett heil tulee aivan sama tunne… Jep.

Kolmannesta apteekista myytiin Barceloona viime Maaliskuussa 60kpl 50mg tramal ilman respaa. Viime syksynä kysyin apteekista Kodeiinia ei antanut. Nyt heinäkuussa ei saanut Opamoxia Suomalaisella respalla ( Ranskassa onnistuu).

Nembutolia reseptillä epilepsiaan (40kpl Pentobarbitaali 100mg). Otin neljä ja alkoa päälle, noutaja lähellä 14h sairaalassa ja vielä seuraavana päivänä niin sekasin, että missasin lennon Suomeen ja jäin hengailemaan Barcelonan kaduille 2kuukaudeksi. :laughing:

Sain respan Nebutaliin (epilepsia) (40kpl Pentobarbitaali). Otin neljä ja kaljaa päälle. 14h sairaalassa, noutaja lähellä. Seuraavana päivänä niin sekasin, että missasin lennon Suomeen ja jäin hengailemaan Barcelonan kaduille 2 kuukaudeksi. Ei mikään perinteinen pakettimatka :wink: Huhtukuussa oli aika kylmä välillä nukkua ulkona. Joka päivä pysyi viineissä ja savuissa ja katolinen kirkko toimi sosiaalitoimistona ( lämmin ruoka päivittäin). Loppujen lopuksi helvetin hieno reissu. Pari kertaa käyny moikkaamassa samoja tyyppejä Barcelonassa. Viime syksynä vedettiin pummilla Barcelonasta puoleen väliin Ranskaa tarkoitus oli mennä Hollantiin mutta tultiin takasin Barcaan. Tollaset reissut muistaa kyllä koko iän. Pidän näihin Barcelonan kavereihin E-maililla yhteyttä kuukausittain. :sunglasses:

Itelle lääkäri kirjoitti espanjassa ihan normi muistilapulle tramadol 50mg x 100kpl ja oman allekirjoituksen ja sillä se irtosi apteekista.

mä sain 90kpl (ihme määrä)paikallisia halppis xanoreja 2millin siis, kun näytin omaa tyhjää pamipakettia ja selitin, että paniikkihäiriö on ja ahdistaa uus iso citi nii hemmetisti…

Ei siel oikeasti kyl voi ahistaa,lepposa meno, Barcelonasta siis puhuin.

'Nyt heinäkuun alussa en saanut edes Suomirespalla Xanttuja! Sanoi ettei ole. Aika paska olo oli kun lensin takasin. Bensoreflan ja 8 päivän rankka ryyppäys. oloa kyylä paransi huomattavsti se, että mulla oli väilasku Frakfurtissa ja sain 400€ kun jäin yöksi hotelliin. Ilalla vielä seisova pöytä ja aamulla buffet ja kyyti takasin kentälle :sunglasses:

Espanja on kova maa. Sosiaaliturvan piirin pääsy vaatii vakinaista työpaikkaa ja kaikkeen vaaditaan kielen kohtalaista hallitsemista. Lääkäri voi puhua englantia, mutta se pitää erikseen varmistaa.

Kodeiinia saa joissain pahuksen lievissä yskätableteissa joita en alkaisi popsia. Yskänlääkkeessä on 400 mg/puteli, mikä on periaatteessa reseptikamaa, mutta useimmin ei. Se on ihan hyvä mieltä rauhoittamaan, jollei vatsa ole liian herkkä sorbitolille (jos on: koeta olla juomatta enempiä ettei käy köpelösti.

Tramadolia en ole viitsinyt alkaa kiertokyselemään, koska se ei toimi jostain syystä mulla. Ja kovempien aineiden kysely johtaa siihen, että mitään muutakaan “con receita médica” -lääkkeitä ei tipu. Ja mun naaman erottaa täälläpäin.

Bentsovierotusta jatkan täällä ja ihan hyvässä lääkärisuhteessa. Sitä ei nyt tee mieli tärvellä. Mokailin jo lakan kanssa ja otin opikseni.

Aika turhaa on tänne lähteä ummikkona “vierottautumaan” tai narkkaamaan. Maa on täynnä laittomia maahanmuuttajia, jotka ovat aiheuttaneet suoranaisen ulkomaalaiskauhun (minussakin, sillä auto on putsattu pari kertaa). Laitonta kamaa saa tietyistä kaupunginosista, jos näyttää puutteessa olevalta. Afrikkalaiset puhuu englantia, joten myyntineuvottelut on sikäli helppoja.

Sitä en tiedä miten paikalliset lääkärit suhtautuu subuun, mutta taitaa hoitua yksityisellä hyvin. Pitää vain muistaa käytöstavat ja suhteellisen siisti olemus.

Hyvää tekstiä. Mulla on IF:iissä matkavakuutus niin mihin kannataa kääntyä jos on Barcelonassa ja sairastuu?