^Millää tullil ei oo mitää asiaa rajottaa tutkimustarkotuksiin tulevia vaarattomia tuotteita, jolleivat tahdo edetä vääryyden polulla. Nää ei oo mitää pernaruttoi, eikä räjähteit. Muistutan jälleen, oman elannon hankkiminen ei ole oikeutus tehdä vääryyttä.
No lainsäädännöllisesti ikävä kyllä on. Enpä sitten tiedä kuinka helposti moisen tilaamisesta kärähtää, mutta itse en ainakaan uskaltaisi ottaa riskiä.
^Eipä ollu. Tarkoituksellakin on merkitys. Ja lainsäädäntö taas ei ole mikään itseisarvo. Ette te hei voi vaikka tappaa, jos laissa niin vain sattuisi lukemaan. Samalla tavoin, lait eivät oikeuta vääryyteen, kun ne ovat vääryydellisiä. Nämä lait eivät ole määräävimpiä. Tulee vain sellainen hyväksyvä kuva, kun tyytyy noin. Ettette vain tue. Tullilla ei ole oikeutta mielivaltaisesti itse päättää, kuten ei eduskunnallakaan, mistä se varastaa tai estää toiminnan. Koko kansa ei tue nykyjärjestelmän johtoa, eikä hyväksy sen toimia. Niin se on.
Mä nyt en lähtökohtaisesti haluaisi esim. saada merkintää huumausainerikoksesta, koska siitä tulisi melko varmasti (omalla alallani) ilmoitus työantajalleni ja fudut. Ei mulla mitään psilosybiiniä vastaan ole. Tilailkoot ihmiset mitä huvittaa.
Kirjoituksistasi olen saanut sellaisen kuvan, ettet ole työelämässä, joten tää näkökulma ei varmastikaan ole kohdallasi relevantti. Muusta manifestoinnistasi en nyt oikein saanut kiinni; ihmiset siis lähtökohtaisesti hyväksyvät koko SYSTEEMIN mikäli eivät tilaile silokkikittejä netistä? :mrgreen:
Kannattaako tuosta nyt tehdä elämää suurempaa ongelmaa? Jos tuollaisen haluaa, niin varmasti jokaiselta löytyy joku, jonka osoitteeseen voi tilata.
Ziis’s mään! Ei tässä pääpointtina tainnut olla oma tilanteesi, vaikka siitä saattoi alkaa. Mutta ehe, ei men läpi viimeinen.
^Ja kyllä tämä asia liittyy jo olemassaolevaan suureen ongelmaan. Jokaiselta ei varmasti löydy.
Mulla pointtina oli, ettei tilaamista voi yleisellä tasolla suositella ihmisille, sillä tietyillä aloilla sanktiot voi pakottaa ammatin vaihtoon.
Vaikka kyllä asiaa harkitsevat varmasti osaavat googlata uutisia ja tietoa ko. aiheeseen liittyen.
^No ei. Jah oi teitä kakski. Tulee vaan herkästi semmonen olo, että pitää teihin suhtauta samoin melkein, kuin niihin lainlaatijoihin jo.
Lainlaatijat eivät ole yhteiskunnan rakentajia enempää, eivätkä omista yhteiskuntaa enempää, kuin kukaan muukaan.
^Suomen perustuslain mukaan valtiovalta kuuluu kansalle, jota edustaa eduskunta. Lakien säätäminen on eduskunnan keskeinen tehtävä. Pasuunalla on kaikki oikeus pyrkiä päättäviin elimiin rakentamaan sellaista yhteiskuntaa, kuin parhaaksi näkee. Tuollainen kliseinen narkkarihöpinä ei hyödytä mitään eikä ketään, korkeintaan ärsyttää kuulijoitaan.
^Nyt ei voi nuiva muuta sanoa, kuin että… Tai, eipä minua huutonauratakaan. Etkö ymmärtänyt aiemmin sanomaani vai mikä mahtoi olla syy, ettet kommentoinut niihin mitään, mutta silti vastasit niitä kohtaan ristiriitaisesti? Ja voi kertoa, että et tuolla käytökselläsi kyllä tee yhtään mitään muuta, kuin ärsytät. “Työlläinen klisnn närkkärihöpänä…”
On sitten vaikea ymmärtää tuollaista pellevaltaa palvovaa itseään polkevaa päätä.
Varmaan omassa päässäsi nuo viestit käyvät ihan järkeen, mutta eivät nuo nyt oikein ulkopuoliselle avaudu. Ensin toteat, etten kommentoinut viestejäsi, mutta sitten kommentoinkin ristiriitaisesti. Mitä ihmettä?
Vallan pelleys on täysin makuasia, enkä koe polkevani itseäni millään tavalla. Henkilökohtaisesti huumeiden laillinen status on minulle täysin yhdentekevä asia. Ihan riittävästi olen niitä saanut laittomuudesta huolimatta.
Vai, että ihan sama sinulle, miten yhteiset asiat ovat, kun sinua ne eivät vain ole haitanneet, muka.
Joo ethän sinä ymmärrä. Sori, mut et taid ol iha välkyimpii. Ei edelleenkään kiinnosta tällainen. Et saa anteeksi tunkeamistasi. Bye!
Sinä se et sitten ole muuttunut pätkääkään tässä vuosien mittaan Mutta eihän siinä, hei hei vaan sinnekin.
Tuo on totta, mutta täytyy kuitenkin huomata, että kerran valituksi tullut valtiojohto voi täyttää valtiollisen median ja esim. koulujen opetussuunnitelmat kaikenlaisella omalla pikku propagandallaan, jolla he voivat muokata ihmisten ajattelutapoja omaa uudelleenvalintaansa edesauttavaan suuntaan.
Minä sanon tähän väliin vielä, että minulla on ollut täysi oikeus syntyä tänne vapaana kansalaisena. Tottele sinä “kliseinen narkkarihöpisijä” tai mikä vaan, rauhassa, jos tahdot. Täällä kuitenkin yleinen ilmapiiri tuntuu olevan täysi kunnioittamattomuus ei vain lakia, mutta myös yhteisiä asioita kohtaan ylipätään. Ainakin tässä keskustelussa näyttää siltä. Suurin osa taas ei ole kommentoinut mitään.
Mä kunnioitan puheenvuoroja, jotka ymmärrän ja joissa on nähtävissä edes jonkinlaista argumentaatiota ja/tai halua keskusteluun. Sä et ole esittänyt ainuttakaan sellaista tässä ketjussa, pelkkää syyttelyä ja aivan käsittämättömien olkiukkojen ja ad hominemien rakentelua vain. Meemikuvan heitin koska meno tuntui niin absurdilta. Luin noi viestisi läpi enkä vieläkään ymmärrä, mitä edes ajat takaa. Ja kyseessä ovat nyt siis kirjoituksesi, ei nimim. Pasuuna henkilönä.
kuitti
Nyt kuules Pasuuna su touhus alkaa menee hiykkö klul yli tääl kulaus, jo…