Eroon synteettisestä heroiinista

Heippa!
Onneksi itse en ole huumeriippuvainen, mutta valitetavasti yksi hyvä ystäväni on. Hän haluaisi huumeista eroon, mutta koska elämme Virossa niin huumevierotukseen ei ole niin paljon mahdollisuksia kuin Suomessa. Siksipä toivoisinkin neuvoja ja kokemuksia heiltä joilla on kokemuksia. Millä tavalla itse ystäväpiirin avustuksella voi päästä eroon synteettisestä heroiinista? Mitä pitäisi huomioida? Kuinka kauan aikaa se voi viedä? Onko jotain järjestystä minkä mukaan pitäisi edetä? Kuinka suurella todennäköisydellä sortuu uudestaan? Kuinka tuo todennäköisyys laskee ajan myötä? Onko sortumisen jälkeen vieroittuminen helpompaa? Metadoni-hoitoon pääsy on mahdollista ja lääkäriltä saa tarvittaessa reseptit aikas koviinkiin lääkityksiin. Kuinka hyvä metadoni on? Sivuvaikutuksia? Entä kipu- ja rauhoittavat lääkket? Vieroituksen pahimmat vaarat? Tarvitaessa voimme otaa käyttöön varsin kovatkin metodit, jota hän pääsisi eroon aineista.

Olisi hyvä kuula kokemuksia ja neuvoja.

Valehtelu on tuttua. Huumepiirin ystävistä tietysti pitää päästä eroon.

Miks niistä eroon pitää päästä?

Idiootti.

Käytä 10v. niin sittenpähän tiedät. :imp:

Metadoni on aikas paljon huonompi kuin bupre, elikkäs subutex.

Mutta suboxone taitaa olla paras. Ja onkin.

Aloittaa voi metadonilla, sitten siirtyä suboxoneen.

Mitä on synteettinen herska. Smäkkiä fentanyylillä vai, mitä?

“China White”

en.wikipedia.org/wiki/Alphamethylfentanyl

Eipä tätä erityisemmin Suomessa näy. Virossa kuulemma enemmänkin. Miksi tätä nektaria ei voisi tulla myös lahden yli?

VH

Musta on vaan hyvä, ettei sitä liiku Suomessa samaan tyyliin ku piriä ja buprea.
Mistä vaan saa mitä vain, mutta onneksi tietyt huumeet (laadukas kokaiini, heroiini ja vähänsitäsuntätä)
ei liiku jokaisessaa maassa kun pienissä piireissä. Joka kertahan se nähdään, että jos markkinoille pääsee vaikka Suomessa jotain stydiä, esim. viimeaikoina fentanyyliä, sellasten tyyppien ulottuville jotka ei tiedä 100% varmuudella mitä ne on tekemässä, niin johan matkataan oikein joukolla harpunsoittotunnille.
Olen kuullut muutamasti baarissa ollessani jotain ns. normiteinien (ehk polttanu jotai jatkettua qq jotai saa 0,6g ryöstöhinnalla ja ottanu satunnaisesti jonkun katunaksun) sanovan, että “ei Suomessa oo hyviä essoja”.
Buggeria lainaten “ei se sijainti vaan ne koodit”.

Ketjun peruskysymykseen vastaisin…

No kyllä Metadoni on huomattavasti bubrea vahvempaa. Siis huomattavasti. Ei niitä voi edes verrata. Olen vetänyt opiaaatteja ja ennen korvaushoitoa ja kovia sellaisia. Korvaushoito olisi lääkärien mielestä kannattanut aloittaa Metadonilla koska se on vahvempaa ja poistaa paremmin kipuja sekä pitää aineen himot kurissa parhaiten. En halunnut(olin kuullut paljon huhuja ja asiaakin Metskusta kun se koukuttaa niin pahasti ym. ja kyllähän se koukuttaa mutta monet muut jutut oli paskaa) ja aloitettiin Subutexillä. Subutex ei mulle “riittänyt”, kun 15v tullut leikittyä aineiden kanssa. Vaihdettiin Metadoniin ja nyt on hyvä olla ja olen helvetin tyytyväinen. Noin 6v ollut nyt korvaushoidossa, josta 5v Metadonilla. Jos joku haluu Metadonista tietoa, niin vastaan mielellään, privana ja siis omien kokemusten ja faktojen perusteella. Aika paljon siitä oppinut. Siitä on liikkeellä niin paljon kaupunki-legendoja tai ainakin oli aikoinaan, että monet kammoksui sitä. Ja osa sen vahvuuden takia.

Joo, jos tänne Suomeen tulisi jotakin konia, synteettistä tai ei niin ruumiita tulisi. Itse olen jo tänä vuonna menettänyt kolme kaveria ja toiset kolme on nyt sairaalassa.

Pysykää siinä subussa. Miksi korjata jotakin mikä ei ole rikki?

Niin ja toisaalta miksi maksaa ihan kipeitä hintoja jostain napeista, kun suhteessa samalla rahalla voisi saada jotain parempaakin kamaa? Ja niin saakin eikä kaikkien tarvitse edes maksaa siitä mitään, kuten esimerkiksi ne korvaushoitolaiset jotka myy vaihtaa lääkkeensä. Tai sitten ne Subutexin alkulähteiden hemmot jotka myy lääkkeensä saadakseen heroiinia. Ja minne ne Subutexit sitten päätyykään? No Suomeen tietty, minnekäs muuallekaan, kun kukaan muu ei niitä huoli :smiley:

Sama homma pirissä. Aine syntetisoidaan Baltiassa tai Venäjällä ja tuodaan suhteellisen putsina tänne ja sitten ahneet kusimulkut jatkaa sen ihan persehuonoks 5-25% joka on suomalaisten pirinistien mielestä jo todella “hyvää”. Tai sitten kokaiini. Sekin on täällä Suomessa jotain jatkettua ylihinnoiteltua snobikamaa josta saa maksaa itsensä kipeeksi. Ja katukannabiksesta nyt taitaa olla enää edes turha puhua, hiuslakalla jatkettua budia sun muuta skeidaa…

Ei tästä voi muuta päätellä kuin sen, että Suomi on totaallinen doupin kaatopaikka ja varmasti koko muu Eurooppa nauraa tälle meiningille ja on hyvillään, kun suomalaisten kustannuksella saa niitä tehokkaampia douppeja. :laughing:

Chronic! Olen 100% samaa mieltä sinun kanssa. Me suomalaiset nistit olemme todella tyhmiä… Vaatikaamme parempaa!

VH