Eli tilanne on tämä. Olen syöny lsd+kannanispsykoosin jälkeen,vuodesta 1997 xanor, sitten rivatril,paluu xanor josta eroon vuonna 2009 JSS. Sen jälkeen diapamiaannostuksella 30mg päivä kunnes 2010 tuli mukaan huumeet koko kirjoja ja päivittäinen 1ltr viinaa. Siihen 2kk laisraittiutta. Nyt olen tosissani. Olen päässyt sisälle NA han, olen vielä kuntoutuksessa mutta nämä fuckin bentsot. Eli ne ajettiin 6ssa viikossa nolliin. Ja enköhän minä addiktina käynyt yksityisellä hoitopaika tietämättä. Olisin oikeasti selvinnyt 20mg päivä, nyt vaikka olen hoidossa menee 20mg rivatril joka on vahvempi bentso. Ekvivalentti annos 40mg?! En kyllä ihan sitä allekirjoita, väitän että pameissa vastaa 20mg. Mutta ongelma. Jos pidän nollapäivän, poistun kehostani, valot häikäisevät ja järkyttävä pääkipu sekä pelkotilat. Jos mainitsen tästä hoidossa sitä ei uskota ja olen jatkanut salaa syömistä
. Sitäpaitsi tavoitteeni oli eroon lakka, piti , subu +pahin eli alkoholi!ja bentsoihin tämä vuosi aikaa. Nyt jos mainitsen siitä hoidossa on Se uk. Onko jostain neuroleptistä apua,vtää ketipinor ei muuta tee kuin väsytä. Minulla on siis addiktion lisäksi paha adhd
Nuo bentsot taitaa tuosta sinun päihdekavalkaadista olla ne kaikista vaikeimmin lopetettavat kuten olet varmasti huomannut (myös oma kokemukseni tukee tätä oletusta).
Itse tuossa sinun tilanteessani vetäisin omat bentsot viemäristä alas ja jatkaisin hoidossa sillä lääkityksellä mitä sieltä saa ja kärsisin niitä refloja. Onhan ne ihan hirveet ja saatanalliset (sekä kestävät kuukausi kaupalla), mutta ei siinä oikein muuta vaihtoehtoa ole jos niistä haluaa päästä eroon
Ja se, että olet saanut NA-ryhmistä kiinni, niin sitä tärkeämpää olisi tehdä asiat rehellisesti. Ei tuosta ryhmästä ole mitään oikeaa apua jos salaa popsit sitten kuitenkin niitä ryynejä. Uloskirjausta laitoksesta pyrkisin kuitenkin välttämään koska en oikein siitä vaihtoehdosta kykene löytämään mitään positiivista.
Onko sinulla ihan virallisesti diagnosoitu ad/hd? Oletko siihen saanut oikean lääkityksen?
Neuroleptejä en käyttäisi bentsovieroituksessa kuin vasta siinä tilanteessa jos unettomuus alkaa menemään liian rajuksi tai tulee selkeätä psykoottisuutta (jota voi helposti bentsoreflaisena tulla).