Eräs tarina

Oikeastaan aika paljon puhuva tarina, samastuin Veijari-luonteeni (Ave Trickster!) puolesta surulliseen mutta toiveikkaaseen tarinaasi - paljon omaa löysin tuosta. Vaikka tarina oli pitkähkö niin se piti otteessaan heti alusta alkaen ja vaikkakin se oli aika tasapaksua niin sen jaksoi lukea.

Päättelin pienessä mielessäni että tarinaasi valottaen olet ehkä jo suunnitellut pitkään kirjoittamista ja alkuhan se on tuokin - Tervetuloa joukkoon. Plinkin parhaat puolet on tietty se että voi kuten netissä yleensä piiloutua nimimerkin taakse ja pahimmat se että samalla voi tuoda esiin kusipäisimmät puolensa ja olla töykeä muille kirjoittajille tms.

mutta kun se kuuluu asiaan sairaiden ja raskaan tunne-elämän kanssa kamppailevien parissa - projisointi on hyvin yleistä alkoholistien/narkomaanien/muuten mielisairaiden piirissä/monella se on automaattiseksi tavaksi tullut keino ja liittyy siten myös kieltämiseen. Itse lukeudun niihin jotka kylläkin ovat alkoholisminsa myöntäneet hyvin avoimesti mutta muuten olen ollut mielestäni hyvinkin siveellinen, korkea-moraalinen, hyvä ja lämmin, rehellinen, veljellinen, auttavainen, epäitsekäs yms. - olen kieltänyt omaavani huonoja piirteitä/tapoja ja olen helvetin helposti kiukkuuntuva jos joku tohtii olla erimieltä :slight_smile: Loukkaannun hyvin nopeasti, käännän salamannopeasti takkini ja paljastan marttyyrin viittani jonka jälkeen hetken ryvettyäni itsesäälissä hakien syytä juomiselle suorastaan olen ansainnut taas kaljalavallisen josta pääsen aloittamaan lempityöni ja voin hyvillä mielin sitä harrastaa aikani ja syyttää olotilastani/tunnehelvetistäni/elämäntilanteestani/pahasta mielestäni jne. muijaa, vanhempia, kavereita, työvoimaneuvojaa, sossutanttaa, kelan mummoja, ulosottajaa, pankkivirkailijaa, anoppia :smiling_imp: , anopin räksyttävää koiraa, paneskelevia naapureita, edesmennyttä mummon pikkuserkun veljen vaimon ottolapsen tyttökaverin siskon poikaystävää, lääkäriä, vittuilevia ja ylpeitä aa-tovereita, a-klinikan työntekijöitä, ex-muijaa, en sirakkautta joka jätti 15 vuotta sitten ja aloin juomaan joka viikonloppu, juopposukulaisia, lapsuuden kodin naapureiden bullmastiffia joka puri mua naamasta 25 vuotta sitten, vuokranantajaa kun sanoi irti, lähikoulun möykkääviä lapsia, Lidlin apaattisen näköisiä työntekijöitä, antabusta kun se ei ole ihmelääke, Hitleriä, Stalinia, David Beckhamia, Hjallis Harkimoa, hallistusta, Tarja Halosta, Irwiniä :bulb: , Vexi Salmea, Juicea . . . . .lista on loputon.

Siltikin heräsin tänään selvinpäin ja aloitin päivän antabuskella. Tänään en juo!