Epäonnistunut

Hei kaikki,

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa, mutta olen vieraillut täällä jo jonkin tovin verran. Asia, mistä haluan kertoa on peliongelmani joka tuntuu täysin tekevän minusta erilaisen ihmisen, tuntuu että riippuvuuteni vuoksi olen muuttunut iloisesta ja hauskasta naisesta toisia haukkuvaan, ilkeään ja rahanhimoiseen ihmiseen joten nyt tuntuu oikealta muuttua ja puuttua asiaan. Mutta miten? Pienikin erimielisyys, niin olen pelaamassa " rentoutumassa" rahojani. Toisaalta jos oon tosi iloinen hetken, niin silloinkin pelaan jotta saan " lisäenergiaa" itselleni eli äärilaidoista toisiin menen päivittäin. Yöllä mietin aina miten selviän seuraavan päivän pelaamatta.

Olen 25 vuotias opiskelija. Aloitin pelaamisen 17 vuotiaana ja nyt näin vuosien jälkeen kadun sitä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Olen pelannut vuosia pienemmillä määrillä, mutta kaksi viimeistä vuotta olen laittanut pelikoneisiin miltei kaiken minkä tienaan. Tänään laitoin sitten vuokranmaksupäivänä koko kuun vuokrarahat pelikoneisiin, ja pelkään parhaillani sitä että vuokranantajani ( yksityinen) antaa minulle häädön asiasta koska olen jo pari kk vuokrat rästissä ja oon lainannut niitä varten rahat jotka no… pelasin…

Mietin tänään kuinka paljon helpompaa olisi vain hypätä sillalta alas ja unohtaa tämä kaikki koska tuntuu että pelihimoissani loukkaan ja haukun ihmisiä keitä rakastan, ja jotka hyvää hyvyttään haluavat tarjota minulle mahdollisuuden saada asiani kuntoon antamalla rahaa vuokraan minkä kumminkin pelaan. En tiedä, onko täällä henkilöä joka ymmärtäisi kuinka pahalta minulta juuri nyt tuntuu.

Olen suhteilla saanut itselleni hommattua tämän asunnon, ja jos saan häädön niin luottotiedottomana en saa uutta mistään. Toivon peloissani että vuokranantajani vielä jaksaisi joustaa kanssani, koska muuten en tiedä miten selviän tästä kaikesta!

Kiitos jos jaksoitte lukea

Moikka!