Epäonnenpäiväsi?

Minulla se on EHDOTTOMASTI SUNNUNTAI!! JOKAINEN tragediani ja elämänsortumiseni on tapahtunut SUNNUNTAINA!! tänään ei ole mitään ihmeellistä sattunut mutta kelasin mitä tragedioita on tullut minäkin viikonpäivinä!! AINA Sunnuntaina olen tehnyt elämäni suurimmat virheeni… olen SATAVARMA että KUOLINPÄIVÄNI on Sunnuntai!! siis satavarma!! En tiedä koska kuolen mutta viikonpäivä on TASAN Sunnuntai!! :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Jos oppii elämään selvinpäin, jokainen viikonpäivä on suunnilleen yhtä mahdollinen kuolinpäivä.

–kh

Ei se siitä mihinkään muutu! Sunnuntai on aina Sunnuntai vaikka sen voissa paistas!

Mä oon syntynyt perjantaina, ja biorytmien mukaan ihminen on heikoimmillaan ja haavottuvin syntymänsä viikonpäivä.
Jostain syytä perjantai on kuitenkin lempiviikonpäiväni.
Perjantaina 13. päivä minulle ei ole ikinä tapahtunut mitään ikävää, mikä selittyy sillä psykologisella seikalla, että tuona päivämääränä ihmiset ovat alitajuisesti varovaisempia ja maltillisempia kuin muulloin.

Jos ei dokaa ja huolehtii itsestään, myös maananatai on tosi kiva. Perjantain jälkeen pidän varmaan eninen maanantaista. Onhan se kans uusi alku.

Kolmanneks kivoin on sunnuntai, jos on vaikkapa töissä. Sillon on tuplapalkka. :slight_smile: