Oon miettinyt että missä voisin tutustua samanmoisiin ihmisiin, ihmisiin ketkä on entisiä käyttäjiä. Löytyykö täältä sellasia?
kuivaus huone osiosta, se on tos saunan alla
Joo tiedän paikan mut sinnehän tarvii ne kirjoitusoikeudet. Luulis täältäkin löytyvän, mesta kuitenkin aika sama
hankit ne oikeudet
Lähestulkoon kaikki entiset käyttäjät ovat jo foormilta, myös kuivauksesta poistuneet. Satunnaisesti vierailee muutama. Ei kuivaushuoneessa ole lopettaneita käyttäjiä vaan niitä ketkä yrittävät lopettaa. Miksi lopettaneet käyttäjät tarvis oman foorumin ku ei heitä huumeet enää kiinnosta. Ite lähinnä tavan vuoks kuivaukses välil käyn pyörähtääs; enemmän muita neuvoos ku en koe olevani käyttäjä, mitä todella harvoin retkahan muutamia pillereitä syömää ja ihan muutaman kerran retkahtan piikittää päiväks tai kaheks vuoden aikana… Muut silti tuskin pitää mua kuivil olevana ku oon korvaukses vaikka asiasta ei tiedä esimerkiks kukaa meidän koulussa; ei edes mun frendit
Ihan yhtä vähän ne entiset käyttäjät kun nykyset käyttäjät foorumia tarvii, eikai siihen vetämiseen mitään tällästä tarvii. Mut lähinnä vois kuvitella et täältä vois löytyä ihmisiä ketkä liikkuu samal asial… Ja luulis tosiaan et siihen kuivilla pysymiseen enempi tukea tarvii kun siihen vetämiseen… aika vähän tuntuu ketään mistään löytyvän kun tän mestan ryhmätkin on aika tosi heikos hapes.
Päihteily ja varsinkin uusiin aineisiin tutustuminen herättää paljon kysymyksiä, ja mikäpä olisi parempi paikka kysellä kuin tällainen foorumi, josta löytyy kokemusta ja tietoa melkein aineesta kuin aineesta.
Outoa tulla foorumille sanomaan, etteivät foorumin käyttäjät tarvitse foorumia.
Se oli lähinnä vertaus tohon, ei käsitetä siel tahalleen väärin.
Mä taas Jenne tarkotin et ne ketkä on eroon päässy ihan oikeasti, eivätkä koe kamasta keskustelemista enää tärkeänä! Moni entinen käyttäjä on todennut ni mitä pidempää on selvänä, sitä vähemmin veto-halui on, sen sijaan elämään tulee uutta sisältöä joka sit yleensä syrjäyttää päihdefoorumin. Mä ainakin ku korvauksessa oon sen vuoden ollu; en todellakaa välitä keskustella kamasta ainakaan ihannointi-mieles; sitä oon elämäni aikana tehny aivan liikaa. Mä oon täällä tän porukan, tapatottumuksen ja sen takia; et mun kokemukset voi auttaa jotakin toista pääsemään kuiville. Lisäks tää on eka foorumi mille oon itteni rekannu joten tänne on jotenkii jumittunu mut ei niin pahast ku aiemmin :mrgreen: . Mä koen itteni enää lääkeriippuvaiseks mut en väärinkäyttäjäks; sama mulle miten muut määrittelee korvaushoitolaisen. Oon mä ollu kerran tän reilun 10 vuoden putken aikana jopa 1½kk:tta ilman mitää laittomia (tosin siitä 4vkoa viekkareis) ja siitä eteenpäin vielä n.4kk:tta ilman pilveä ja lääkkeitä sekä jäämättä testeis kii pirist (bubre ei näkyny silloin), mut en mä ollu kuivil koska tahdoin vetää; nyt sellasia hetkiä on hyvin harvoin…
Mut täl hetkel ei edes kuivauksessa ole ketään joka olis täysin kuivilla… Enemmän siellä on ihmisiä ketkä tahtovat lopettaa, mutta retkahtelevat enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti; kaiken lisäks se on aika kuollut paikka ku entiset käyttäjät on joko raitistuneet tai lähteneet pois muuten vain; osa tietenkin raitistumatta… Eiköhän sulle joku entinen käyttäjä vastaa jos tänne sattuu eksymään.
Tervehdys!
Mahdankohan minä olla entinen käyttäjä? Olen käyttänyt kovia jarruja vuodesta 2002. Olen ollut nyt puoli vuotta korvaushoidossa. Olen tarkoituksella ollut ilman Subuxone nappeja enimillään 3 vrk. Tuon tauon jälkeen reflat ovat olleet aika karmeat (olen siis edelleen voimakkaasti riippuvainen opiaateista). Nykyään pidän viikossa pari 2-3 vrk taukoja Suboxone napista ja sitten refloissa otan 8 mg Subutex vedot ja olo on aika hyvä ja nautinollinen . En tiedä onko tässä mitän järkeä ensin kitua muutama päivä ja sitten vetää ehtaa Subuxonea. Varmasti tämäkin tapa loppuu kohta, mutta ne nousut 2-3 vrk tauon jälkeen ovat mahtavat… Tänään minun piti olla ilman Subutexiä, mutta parin valkkari pullon jälkeen tuli vedettyä 8 mg Subutexiä Sterifilt -filtterin läpi tietty… Tuo vinkistä saatava Sterifilt -filtteri on ihan must jokaiselle subu- ja piri-nistille. Litku on täysin kirkasta kun sen vetää Sterifiltin läpi ja silti aine toimii täydellisesti.
VH
^Jos rännää korvaushoito subuja niin ei se entistä käyttäjää kyllä tee.