Ensimmäinen päivä

Moi, oon vasta rekisteröityny tänne sivulle ja itseasiassa löysinkin tämän sivun vasta jokunen aika sitten.
Tänään viimeinkin sain kerrottua jollekkin peliriippuvuudestani. Se oli todella vaikeata, kun en muutenkaan ole ehkä kovin hyvä puhumaan asioista. Mutta se oli pakko tehdä, muuten olisi seinät alkaneet kaatua päälleni pahemman kerran.
Eilen pelasin viimeiset pelini ja nyt kun sain sanottua läheiselleni miten pahasti olen itseni velkaannuttanut, se oli suuri helpotus. Salailut on salailtu viimeinkin.
Lähetin hakemuksen peli poikki sivujen kautta ja katselin juuri GA-Tukiryhmän sivuilta missä mahtanevat pitää tapaamisia. Toivottavasti uskaltaudun käymään paikalla. Velkaneuvojaan varasin myös aikaa tänään, jos he osaisivat auttaa mitä teen suurille veloilleni. Tai eipä siinä miettimistä, ulosottoonhan ne menevät. En tarkalleen tiedä mitä Takuu säätiö ja Velkajärjestely meinaavat? Meneekö niissä pienempi summa kuukaudessa lyhennyksiin, vai mikä niissä on ideana?
Tosiaan pelaaminen on hallinnut elämääni parisen vuotta putkeen lähes tulkoon päivittäin. Hävittyjä rahoja koitin voittaa takaisin ja uusia lainoja toisten lainojen paikkailuun. Eli yhtä syöksykierrettä ollut. Pelaamisesta en ole nauttinut pitkään aikaan, koska olen tiedostanut tilanteeni, että velkaa on paljon ja voittoja ei tule, mutta silti olen sinnikkäästi yrittäny voittolappuja rustailla. Onneksi ei ole sitä “pakkoa” enään.
Välillä olen henkisesti ollut todella loppu ja mielessä on käynyt kaikennäköisiä synkkiä ajatuksia, mutta en kuitenkaan ole halunnut itseäni vahingoittaa. Ihmisenä olen muuttunut näiden pelivuosien aikana todellan innottomaksi/apeaksi ihmiseksi. Elämänilo katosi täysin, kun joutui pähkäilemään miten kaikesta selviytyä. Toivottavasti tuo kaikki on takanpäin ja saisin elämäniloni takaisin ja pystyisin olemaan iloksi muillekkin ihmisille.

Onnea uudelle sivulle elämässäsi!

Hienoa, että olet havahtunut vaikka sitten vaikeamman kautta. On vain kaksi mahdollisuutta. Oppia elämään itsensä kanssa tai sitten ei.

Velat elävät omaa elämäänsä, mutta tärkeintä nyt on, että et enää pelaa. Keskity siihen. Itsetunto paranee päivä päivältä.

Voimia sulle kanssatallaaja! Et ole yksin.

Kovin tutulta kuulostaa! Ite suljin kaikki maholliset pelisivut ja annoin pankkitunnukset parempaan talteen. Pelitön päivä nro 2. Tsemppiä!