Ensikertani subutex

käytin ensimmäistä kertaa subutexia.

ostin poken, koska ajattelin sen kestävän pitkään ensikertalaiselle.

olen kuullut, että sen pitäis kestää ainakin muutaman päivän, mutta voi saatana kun olin kyyneleet silmissä. se kesti mulla alle päivän. vedin sen suoneen muutamissa erissä. en tärissyt, en kertaakaan oksentanut, en edes meinannut. olin niin hyvissä oloissa. nuokuin, mutta silti tuntui, kuin olisin pomppimassa jossain pilvien päällä maailman onnellisimpana ihmisenä.

aloin nyt kuitenkin miettiä, että olisiko tuo ollut oikeasti vaarallistakin? että jos kävikin vaan hyvä tuuri..