Enää ei meinaa jaksaa

Täytyy sanoa, että olen kyllä huono lopettaja. Olen ollut täällä eri nimimerkeillä jo vuosia ja tuurijuoppouteni senkun jatkuu. Viimeaikoina motivaatio lopettamiseen on ollut hyvä, toteuttaminen äärimmäisen heikkoa, sillä olen totaalisen uupunut ihan kaikkeen. Olen kohta saanut opinnot suoritettua ja tämä stressi tästä viimeisestä parista viikosta on aivan karmeaa.

Entä jos en pääsekään syystä tai toisesta läpi koulua ja olen tehnyt töitä näin pitkään turhaan? Todennäköisyys tähän on pieni, mutta olen tosiaan niin jumissa kaiken kanssa, että en jaksa enää edes ymmärtää missä olen ja mitä teen. Olen alkanut epäillä jonkinlaista dementiaa tms. koska vielä pari viikkoa sitten suoriuduin lähes mistä vaan, mutta aivan totaalinen romahdus on tapahtunut ihan viime aikoina. Tuntuu etten ymmärrä lukemaani tai kirjoittamaani, enkä saa aloitettua yhtään mitään. Olen vain jumissa kaikessa kaaoksessa enkä tiedä mistä lähtisin purkamaan tilannetta.