Täytyy sanoa, että olen kyllä huono lopettaja. Olen ollut täällä eri nimimerkeillä jo vuosia ja tuurijuoppouteni senkun jatkuu. Viimeaikoina motivaatio lopettamiseen on ollut hyvä, toteuttaminen äärimmäisen heikkoa, sillä olen totaalisen uupunut ihan kaikkeen. Olen kohta saanut opinnot suoritettua ja tämä stressi tästä viimeisestä parista viikosta on aivan karmeaa.
Entä jos en pääsekään syystä tai toisesta läpi koulua ja olen tehnyt töitä näin pitkään turhaan? Todennäköisyys tähän on pieni, mutta olen tosiaan niin jumissa kaiken kanssa, että en jaksa enää edes ymmärtää missä olen ja mitä teen. Olen alkanut epäillä jonkinlaista dementiaa tms. koska vielä pari viikkoa sitten suoriuduin lähes mistä vaan, mutta aivan totaalinen romahdus on tapahtunut ihan viime aikoina. Tuntuu etten ymmärrä lukemaani tai kirjoittamaani, enkä saa aloitettua yhtään mitään. Olen vain jumissa kaikessa kaaoksessa enkä tiedä mistä lähtisin purkamaan tilannetta.
Minulla on tosin aloitettu masennuslääkitys aivan vasta ja en ihmettelisi, vaikka sekavuuteni olisi jotain aloitusoireita, tosin en ole kyllä helpottanut tilannetta lainkaan, koska olen hallitsemattomasti käyttänyt alkoholia viimeisen viikon, johon tuli nyt stoppi, sillä huomaan että juominen on karkaamassa lapasesta jälleen. Tämä on ensimmäinen putkeni koko vuoden aikana. Tähän asti olen selvinnyt yhden illan reissuilla helposti, eikä edes korjaussarjalle ole ollut käyttöä, kun mielummin nukkuu päänsä selväksi. Nyt se jostain syystä ei tahdo kuitenkaan onnistua, joten nostan kädet pystyyn ja myönnän edelleen omaavani rappioalkoholistiin piirteitä, vaikka kuinka uskottelen itselleni, että voin ihan hyvin juoda silloin kun siltä tuntuu. Kohtuukäyttö onnistui vuoden, siihen tyssäsi. Vielä talvella saatoin juoda yhden tai kaksi, enkä tarvinnut enempää. Nyt tuntuu että menisi vielä pari ämpärillistä, vaikka heti. Eilinen juominen johti krapulaan ja ehkä ymmärrykseen siitä, miten outoa käytökseni on viimeaikojen vaikeuksista johtuen ollut.