En tiedä kuuluuko tänne mutta

Lääkityksenä itsellä ketipinor 300mg
Ja minulle tehtiin joku uusi pikaseula.
Ja siinä näkyi synteettinen kannabis ja rivatril vaikka kumpaakaan en ole nauttinut joten voiko johtua ketipiaanista ? No kävin a klinikalla antaa uuden ja tulos pitäisi tulla 2 viikonpäästä. Haluaisin vain tietää että mistä voi olla kysymys rivatrillia olen viimeksi käyttänyt 6vk sitten ja kannabista silloin myös

Ketiapiini voi antaa väärän positiivisen seulatuloksen ainakin metadonista ja trisyklisistä masennuslääkkeistä(Missähän ihmeessä noita jälkimmäisiä muka seulotaan…?), joten kaipa se mahdollista on muidenkin aineiden kohdalla. Kannabis kuulostaa kyllä aika kaukaa haetulta, mutta positiivinen klonatsepaami jo sitten enemmän järkeenkäypältä. HUOM!: Mä vain puhtaasti mutuilen, en todellakaan tiedä mitään näistä farmakologisista hommeleista.

Onhan tuossa mahdollista sekin, että 6 viikkoa sitten käyttämäsi kannabis vielä näkyy, jos olet sitä enemmänkin/pidempään yhtäjaksoisesti käyttänyt, koska saattaa joillain HC-käyttäjillä näkyä yllättävänkin pitkiä aikoja. Ja mahdollista on myös, että se vanha klonatsepaami näkyisi vielä, koska onhan se tosi hitaasti puoliintuvaa tavaraa, jos siis olet sitä kunnolla kuurittanut, eikä kyse ole mistään satunnaisesti napatusta Rivasta. Jos seuraavat seulasi ovat edelleen positiivisia noiden(tai muidenkin) em. mainittujen emmeiden osalta, vaikket ole niitä ottanut, niin sitten menee kyllä puhtaasti ketiapiinin piikkiin ja tuosta kannattaa mainita, josko joskus ymmärtäisivät, että ketiapiini saattaa aiheuttaa vääriä positiivisia myös muiden aineiden, kuin noiden kahden alussa mainitun kohdalla.

Näin minäkin ajattelin ei vain satu olemaan mitään varmaa tietoa