En käynyt AA-ryhmässä kuukauteen - olin mukamas R.I.P

Tuli kuukausi oltua pois eräästä pk-seudun fanaattisimmasta Aa-ryhmästä, olin mukamas jo multien alla… :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Sitten kun tulin takasin käymään , fressinä,sixpack-vatsassa ja tiukat rintalihakset bumpissa, ja muodikas kampaus päässä + muotigledjut niskas… olivat kuin olisivat kummituksen nähneet.,… :smiley: :smiley: Monet ei ehkä tulöe huomanneeksi, että on myös muita paikkoja joissa selvää haulia vli harjoittaa kuin yksi ainut ryhmä…On myös muita ryhmiä (varsinkin pk-seudulla) joissa on ihan eri kasvot kuin toisissa… Mitä vanhempi mies, sitä kaventuneempi ajatusmaailma sillä on… Nuorison päänuppi on laajempi ja ajatus avarampi… Nykyään mula onkin tapana heittää legendaa mopojätkien kanssa ja autojen tuunaajien kanssa… Kuin raikas tuulahdus puhaltaisi pään läpitse…

Buttreikä, eikö sulla tosiaankaan oo mitään älykkäämpää tekemistä kuin kirjoitella typeryyksiä tänne :unamused:

Mitähän HERRALLE mahtaisi sitten olla kelpaava kirjoitus??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: ei mua AA-liikkeessäkään arvosteta vaikka jokainen puheeni on KYLMÄÄ FAKTAA!!! :imp: :imp: mutta alkoholistit tuntien mikään ei kelpaa ja jokainen asia on persestä jne… eräässä salatut elämät varhaisessa jaksossa esitti Silja Salin juopoille kysymyksen…“Olitsä kusipää ennen kuin sinusta tuli dena, vai tuliko susta dena siks koska oot kusipää”… Lasolarskan kirjoitus “Alkoholistit tuhoamisleirille” oli ketjujen kuningas! Moni on jotunut alkoholistiks kahdesta syystä… joko 1. ON ITSE K_PÄÄ, tai 2.K_päät tekivät hänestä alkoholistin

:laughing: :mrgreen:

Sauna: [i]Re: mikä vaikuttaa nyt
ViestiKirjoittaja Mastodontti » 18.6.2019 12:01:44

Kukkaa ja tulikukkaa
Metyylifenidaattia
Temestaa
Zopiklonia
Insominia
Clotamia
Tenoxia
Nokkosta ja horsmaa
Kahvia
Suklaata
Maltoferia
Bafusinin minttiä

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 25.6.2019 17:35:45

-Kukkaa
-Metyylifenidaattia
-Nikotiinia
-Kofeiinia
-Tematsepaamia
-Nitratsepaamia
-Loratsepaamia
-Diatsepaamia
-Tramadolia
-Karkkisipsijätskimässy-överit

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 13.7.2019 21:23:50

Bedrocania
Nitratsepaamia
Metyylifenidaattia
Tolfenaamihappoa
Melatoniinia
Nikotiinia
Kofeiinia
Tramadolia

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 8.9.2019 17:29:20

Kahvia
Bedrocania
Sirdaludia 2mg
Medikinet CR:llää
Clotamia
Panacodia 2kpl
Tradolan Depottia 100mg
Hörppy Cocillanaa
Yksi sininen kympin Diapam[/i]

:laughing: , :mrgreen:

:arrow_right:

Kyllä aa-liikettä saa ja pitääkin arvostella. Ja on sullakin oikeus kirjoitella höperyyksiä. En nyt lähde erittelemään mikä kirjoituksessasi oli hieman hölmöä, kukin tyylillään :mrgreen:

No kuspäisyydestä en tiedä. Olen oikeastaan juomisen jäätyä aika tasapainoinen ja kärsivällinen luonne, mikä on aika yllättävää ottaen huomioon että se on aika harvinaista entisille tai juoville alkoholisteille.

Höpö höpö. Sattuu olemaan ettei näistä mikään minua päihdytä. Moni kokenut erikoislääkäri samaa mieltä (myös psykiatrit ja A-klinikan lääkärit). Sattuu oleen tiettyjä kummallisia sairauksia ja geneettisiä erikoisuuksia :laughing: Ajoluvat löytyy jopa kuorma-autoon, luulis sen jo jotain kertovan. Ellei krooninen musiikin trollaus saunaan ole vienyt totaalisesti järkeäsi :mrgreen:

Nyt ihan aidosta mielenkiinnosta kysyn (siis ei mitään kettuilua): miksi käytät kaikkia noita jos ne ei kerran päihdytä? Yhtään sinua tuntematta niin ymmärrän tuosta listasta, että ehkä kärsit kivuista ja unettomuudesta, mutta niihinhän ei tuollaiset saman kaman eri tuotenimikkeellä vetäminen ei kauheasti auta (ainakaan lääkärien mukaan). Mitä noista cocktaileista saat jos et päihtymystä?

Löytyy epigeneettinen Add (aktivoitui n.14v), sekamuotoinen todella paha ahdistuneisuushäiriö (bentsot toimii myös minulla aika erikoisesti), paha unettomuus, neurologiset/neuropaattiset kivut, migreeni, vakava masennus lukuisine itsemurhayrityksineen (alkoi jo ennen esipuberteettia ja laitoshoidot tuttujakin tutumpia). Lisäksi lääkekannabista pitää säästää hintansa vuoksi ja siksi koska tarkoitus olisi laskea se kokonaan pois lääkepsykedeeleillä (psykiatrisen erikoislääkärin luvat löytyy psilosybiiniin, LSD:en ja MDMA:an, muut vielä “maanalla”). Olen testannut yli 50:tä eri masennuslääkettä tuloksetta.

Rööki pitäisi kyllä lopettaa mutta sekin menee ahdistukseen/unettomuuteen. Alkoholia käytin aikoinani väärin oireideni vuoksi jota kukaan ei havainnut/osannut diagnosoida oikein paitsi leimasivat aluksi tietysti päihdeongelmaiseksi.

^ Kolmea, neljää eri nimikettä bentsojakin näemmä.

Onhan siinä aikamoinen kemikaalibuffetti, mutta kiva jos noilla pysyy terveenä. :smiley: Etkös sinä muuten jossain vaiheessa vierottunut noista, siis vuosia sitten?

Mutta jos erikoislääkärit sanoo että noita karkkeja naamaan lapiokaupalla, niin eivät ole pelkästään erikoislääkäreitä, vaan jopa erikoisia lääkäreitä.

Nimenomaan montaa erilaista kun muut toimi ihan väärin ja oli annoksetkin aivan päin honkia. Vieroittauduin mutta sekin oli täysin virhearvio ja iatrogeeninen sellainen eli eräiden todella kehnojen lääkäreiden vika. :smiley: Olinkin koukussa Lyricaan, alkoholiin ja eräisiin täysin vääriin mieliala/psyykelääkkeisiin.

Ei vaan todella tiukkoja (erityisesti PKV-lääkkeiden suhteen) ja erittäin kokeneita huippu-erikoislääkäreitä pitkällä kokemuksella kaikkien eri troppien suhteen. Mutta tosiaan pääasia, että kaikki nykyisin paremmin kuin hyvin.

^ Uteliaisuudesta kysyisin kuitenkin vielä, että saatko sinä ihan tosiaan reseptit koko tuohon kemikaalikimaraan, vai joudutko hakemaan täydennystä katukaupasta? :astonished:

Aivan kaikki täysin laillisilla resepteillä (Lääkekannabis pitää tosin uusia aina vuoden välein, mutta eipä tuo haittaa yhtään mitään). Kadulta EI TODELLAKAAN YHTÄÄN MITÄÄN, eikä ole pienintäkään tarvettakaan! Katos kun kiinnostusta alkaa löytyä Dontin juttuihin, hienoa :mrgreen:

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 17 Marras 2017 19:37
Herää todellisuuteen vai veiko viina viimeisetkin aivosolut?

[i]1970 kirjoitti:
Re: Arvaa Ikä
» 16 Marras 2017 09:13:

^Ööö… eihän tossa ole mitään mystistä tai outoa, että potilas on opioidi- ja bentsokoukussa.
Itse olin noissa saatanan pampuloissa jumissa 20 vuotta ja niiden luomassa illuusiossa.
10 millin sininen smurffi on se paljon puhuttu onnellisuuspilleri, mutta irtipääsy on helvetillistä…

==>

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 17 Marras 2017 19:37[/i]

"No kun en ole vaan niitä syödään vain tarvittaessa ja aina ohjeiden mukaan, eikä koukkua ole edes kahviin tai sokeriin. Aikaisempi bentsoriippuvuus kuten alkoholismikin johtui vakavasta traumamasennuksesta joka on ollut useamman vuoden nyt täydessä remissiossa. Sitäpaitsi bentsot ei vaikuta minuun ihan tavanomaisesti (kuten ei kannabiskaan) ja siksi terapiakin sujuu jo kolmatta vuotta eikä ongelmia ilmene sekä olen hyvin tarkassa seurannassa aina testejä myöten. Opioidikoukkua ei myöskään ole vaan M51.1 nikamalevysairaus ja hermojuurioireisto sekä tramaleita tarvittaessa, anestesialääkärin linjaus.

Kummasti hyvin harva päihdeongelmista toipuneista uskoo donttia mutta sepä ei ole minun murhe vaan kertoo enemmän ihmisestä itsestään kuin tietotaidoista. Onneksi Kela on järjissään kuten hoitavat tahotkin".

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 17 Marras 2017 23:05

"No eihän niitä todella tehokkaita diatsepaami valmisteita nyt kuulukkaan syödä kuin korkeintaan muutamista viikoista muutamiin kuukausiin (riippuen ysilöstä) tai saattaa käydä köpelösti varsinkin jos omaa päihdeongelma historiaa depresantteja kohtaan. Kyseiset napit ovat muuten näin keskimäärin päihdepiireissä yksi julmimmista koukuista joita ihminen voi itselleen ylipäätään hankkia vaikka kaikki maailman psykoaktiivit olisi jo laillisia.

Itse en ole kyllä koskaan tuntenut millään annoksella diapamista mitään euforista tai muutakaan mieltä ylentävää. Väsyttää vaan ja turruttaa tyhmästi varsinkin jos erehtyy useamman päivän putkeen napostelemaan. Ahdistukseen vain harvoin ja kipulääkkeeksi harvoin myös ihan ok sekä krapulalääkkeeksi mutta sellaistahan tautia ei enään esiinny".

Mastodontti

Vanha nimmari: Soikannel
vuodesta 2009 tai 2010

viestit 8609

enään !

:arrow_right:

Diapamia määrättiin aikanaan aivan liikaa ja reseptejä ei ollut iteroitu lainkaan (ja ne tosiaan on todella karmeita aineita monille ellei osaa käyttää tai ne ei sovi, lisäksi muut aineet/lääkkeet vaikuttaa niiden vaikutukseen jonka luulis olevan itsestään selvyys). Nykyään menee pääasiallisesti bentsoista Insominia ja Temestaa (joskus Tenoxia) sekä kuten kerroin niin iso osa bentsoista vaikuttaa minuun hyvinkin merkillisesti. Luulin siis tosiaan aikanani olevani päihdeongelmainen (sekä muut diagnoosit oli aivan päin mäntyä) mutta enpä ollutkaan vaan sairastin sairauksia joista jo avauduinkin mielestäni aika tarkasti. Jopa Zopinox on pitänyt jättää täysin nykyisin pois. Kirjoitan nytkin Kelan myöntämässä (jota en kyllä pahemmin kyllä kieltämättä kunnioita) kuntoutuslaitoksesta jossa ei todellakaan ole lainkaan päihdeongelmaisia (veteraaneja kyllä esim. kyllä) ja alkoholinkin käyttö on täysin kielletty ehdottomasti tai lentää ulos kuin leppäkeihäs.

On sinulla kyllä 1970 joku neuroosi :laughing: Oletko kuullut, että asiat/maailma/diagnoosit/suhtautumiset muuttuu mutta sinä et näköjään jonka olen kyllä noteerannut aika hyvin.

Mikä vika siinä Zopinoxissa oli? Se on meinaan ainoa noista mitä olen kokeillut ja ihan ok toimii. En kylläkään voi mihinkään muuhun verrata kun tuo on ollut ainoa mitä minulla on ollut.
Ja just mietin kehtaisinko pyytää lekurilta uutta reseptiä kun edellisen kirjoittamisesta on vain 5 kk ja oli 30 tablettia. Jos nyt saan uuden reseptin se käytännössä tuplaa normaali käyttöni, yleensä tuo 30 tbl on riittänyt lähemmäs vuodeksi. Mutta perhana kun uni vaivat tuntuu vaan pahenevan ilmeisesti lähenevien vaihdevuosien takia, tai sitten jonkun muun syyn mitä en ole keksinyt.

Mutta kiinnostaa tietää miksi Zopinox piti jättää pois, mutta nuo lukuisat muut sopivat?

Moi soijakaneli.

Olen aivan varmasti neuroottinenkin ja siksi osaltaan olen nykyään irti kaikista pkv-lisäaineista ja ollut jo vuosia.

Silleen se muuttumattomuus on oikein hyvä “lääke” lääkkeettömyyteen, huimausaineettomuuteen ja alkoholittomuuteen…

Ja olen ehdottomasti juoppo, holisti, spurgu ja viunadenso sun muuta mitä vaan keksit nimikkeeksi, mutten ole juova alkoholisti,

[size=150]enää.[/size]

Sinänsä alkoholistien esiintyvyys päihdelinkin lopettajien palstalla ei ole yllätyksellistä… vaan jossain määrin tavallista
ja pikemminkin suositeltavaa ja toivottavaa, jopa toivomus, ellei sitten peräti vaatimus, ei kai sentään.

JA ehdottomasti olen musiikkitrolli, erittäin rakastunut naiseni lisäksi myös tuohon ihanaan alkuaineeseen.

Saunan biisiketju on enimmäin aikaa totaalisen kuollut ja olen manipuloinut sen sisältöä jo vuosia, aika ajoin.
Olen myös demonisoinut huonon, vartavirtaisen ja paskan pakkopaitatoistosoittolistalistakaman.

Sauna noin muutoin on raunioitunut, kasvaa sammalta ja viimeiset kuolonkoristukset ovat kuultavissa lopettamostakin käsin ja korvin.
Aika entinen ei koskaan enää palaa, täytyy laukontorille kai mennä myymään kalaa. Siel pakattiin kojua, kun tänään siitä dallailin.
Näen tulevaisuuteen: Siellä tällaset palstat kokenevat täydellisen kuoleman. Tai sitten ne porskuttaa oikein mallikkaasti jatkossakin.

Tulin kiittämään, sillä kaivoin muistutuksestasi oman musaketjuni tuolta sivulta seiska iltapäivän valoon eli otin sen esille.
Se pentele on ollut viime vuoden kesästä telakalla ja tänään ja huomenna aionkin ladata sinne mahtimäärän kamaa
eli siirrän tuolta Saunalangasta tuhtia ja ensiluokkaista räimettä omiini. Teen sen puhtaasti vain itsekkäistä syistä,
sillä kuuntelen tuota ketjua koiralenkillä päivittäin tunteja, kolmas kierros menossa n. kymppitonnin linkin telaketjussa.

En koe tätä tekoani kellekään haitalliseksi tai jos siitä keijot repii ikenet ja menettää tatin hallinnan, niin sehän on vain halpaa hupaa.

Aivan muut asiat siis kiinnostaa neuroottisesti, kuin jonkun lopulta täysin tuntemattoman keijodontin kamadosetit.

Kemiallissubstanssiriippuvaisen ihmisen elämä on erittäin ristiriitaista ja onhan se ressaavaa kaikin puolin, näin muistan.

Ja mä mitään “pahaa” kellekään, tai silleen pahemmin nykyisin netissä “keskustele”, vaan mieluummin livenä keskustelen, joten kovasti vaan tervetuloa kaikille meitsin ja hurttani seuraan ja kanssain manselan irtirevittyyn katumaisemaan, sillä lähden puoli kuudelta maisemaan ! Tilaa on heti siinä katukäytävällä ja jokin tunnistusta osoittava merkki vaan rintaan tai naamaan ja selvinpäin völjyyn, aye !

Kun kohtaan kihlattuni, tulen sitten kauniisti pyytämään teitä moni-kymmen-sata-tuhatpäisiä seuraajiani suksimaan siitä mitä pikemmin vittuunsaatana, ah ah ! jeee.

Mikä muuten oli alkuperäinen kysymys tai “asia”…
ainiin joku röllirållikeijon keijoutuminen keijolan keijokeijosta.

Torstain jatkoja.

The Killers - The Man ! youtu.be/w3xcybdis1k

joooo

Tulee jostain syystä vain hyvin rauhaton olo (tosin sitä alkoi esiintymään vasta lähiaikoina.) Muissa aikalailla sama juttu ja syy mysteeri. Dormicumista taas alkoi tulemaan amneesia eli muisti alkoi temppuileen, Halcionia psykiatrini tai kukaan mukaan tukemani erikoislääkäri ei anna edes testata eikä kyllä kiinnostakkaan.