Emerald Green..

Olettekos poltelleet? Mitä kokemuksia on? Entä muut synteettiset kanabikset?

Vitun pälli!!

Kai nyt sentään googlea osaat käyttää ja lukea enklantia. Emerald green lajikkeella ei ole mitään tekemistä synteettisten kannabinoidien(ei kannabis) kanssa. Synteetteettiset kannabinoidit ovat perseen paskaa ja yrtti on yrttiä.

Parasta että pysyttelet vaan niitten mopojen parissa. Varmaan jostain löytyy joku kiva mopofoorumi :wink:

Rupeetko aukoon?? HÄ?? ootsä kova poika?? hä?? en jaksa lukea enkunkielisiä sivuja koska jää niin paljon ymmärtämäti! ja sykähtääkö sulla peräpukamat kun mulla on prätkä? sä oot niin sekaisin että sulla ei ole ajo-oikeutta siis millään muulla kuin jopolla? :laughing: :laughing: pitäsköhän sua nasauttaa helttaan??? :sunglasses:

Kyllä.Kyllä.Ei.Ei ja Joo. :laughing:

Ja olen kyllä huomannut että sinulla jää paljon ymmärtämäti :laughing:

meikäläine ymmärtää kuules paljon enemmän kuin NARKKARIT yhteensä tällä laneetalla soetana!!

Kalevi: sä et ole hauska, edes trollina [poistettu yllyttämistä - Päihdelinkin moderaattori] Koita edes heittää joku hyvä vitsi nii katotaan tuleeko virtuaaalihymy… Mr perähikiän nettisankari

hyvä mies tuntee rajoituksensa :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

VoiELÄMÄ että voidaan NETTI ottaa vittu tosissaan!!! suollan ihan 100% sontaa tänne ja te inisette. [poistettu asiantonta - Päihdelinkin moderaattori]

OLEN PUHUNUT!! vinkukaa ja iniskää tästä eteenpäin keskenänne!! toivottavasti saatte kokea Hells Angelsien velanperinnän ja helvetilliset REFLAT!! ADIOS stanan PELLET!!

^ Vittu ny alko keittää :laughing: :smiling_imp: :imp: Sehän olet sinä joka tääl kilisee muille… Oikeesti mene vaik juutuuppii häröilee jne… Taidat olla ns, trolli joka on polttanu yhet lätty paukut + És ----> Psykoosi tai joku yli-minän äkilline pönkityksen tarve.

Miks kirjottelet, luet ja kaiken lisäks vastaat tääl viesteihi kerta me huumenisti-persereijät ollaa sust nii vitu alhast sakkii. Tuolahan on esim suomi24 täynnä kaikkee hauskaa sulle
Tossa sul linkki sinne suomi24.fi/
Ps. Pakko kans kyl komppaa tähä laijke hommaa. Jos guuglaat kyseisen kasvin nimen, ja info tulee englanniks, kuvista, thc prossista yms pitäs tajuta jo jotai. Suosittelen muille minkä aijon itse myös tehdä. Jos trolli, en ruoki, pysyy asiallisena eikä vittuile, voin vastailla ja keskustella kalevin kans. Ja noi sun läppäs ei saa varmaa ketää hymähtää