Elämässä vois olla paljon hienompiaki asioita

Terve!

Tästäpä se taas taistelu alkaa. Vähän on kyllä mielessä et jos jättäs sen taistelun sikseen mutta niinhän siinä tulee käymään.
Olen vajaa nelikymppinen mies ja olen käyttänyt alkoholia hyvin runsaasti läpi mun aikuis elämän.

Asia muhinut päässä niin kauan kuin muistan enkä ole ikinä tykännyt siitä minkälaiseksi itse muutun sen vaikutuksen alaisena ja kuin tyhmäksi itseni teen, enkä juurikaan ole kännisistä ihmisistä ikinä tykännyt :unamused:

Elämäni oon kuitenki saanu pidettyä jollain tasolla kasassa ja joitain ihmissuhteitaki on vielä jäljellä vaikka tiukkaa on tehnyt monesti.
Olen melko epäsosiaalinen ihminen ja tuntuu hyvin oudolta kertoa omia ajatuksia.

Tulin töhön hetkeen aika puskista. Monta vuotta sitten luin täällä paljon asioita ja jotain kirjotinki. Niistä oli erittäin suuri apu siinä vaiheessa, joten Kiitos! ja nöyrä kumarrus niille jotka on saanu homman hallintaan!

Hyvä Luonto!

Mainio nimimerkki Sulla. Se tietää sitä, että asiat sujuu kuin luonnostaan, kun otat viinalta luonnon pois.
Sanoja ei tarkoitukseni ole kuitenkaan väännellä vaan rohkaista.
Tätä joukkoa täällä ei kannata kunnioittaa ja kumarrella. Luurankoja on kaapissa ainakin itselläni, mutta raittiina olen pysynyt.
Tuolla alempana Lopettajissa nimimerkki “Näköjään alkoholisti” taas ilmoitti olevansa raitistuneille “suorastaan kateellinen”. Kärjistys varmasti sekin ja toivottavasti pistää äijän näyttämään kykynsä.
Minä en täällä “jäsenyyksiä” jakele, mutta käsittääkseni olet täysjäsen heti kun uudelleen ilmaannuit ja oitis samanarvoinen kaikkien kanssa.
Anna vain palaa. Tänne tulo on aina kynnysten takana, ja jokainen joka ilmestyy, on jo ensimmäisestä testistä selvinnyt.
Nyt Sinun on ensimmäiseksi selvitettävä itsellesi, oletko tosissasi.
Hyvää matkaa!