Elämän päivitystä

Taas on tovi vierähtänyt
Mitäs tänne kuuluu kohtalotoverit ?
Mitä minulle kuuluu
Muutaman päivän päästä tulee vuosi täyteen pelaamattomuutta. Tästä taputan itseäni olkapäälle ja se on asia mistä voin olla itsestäni. Vuosi myös takana ulosottoa, joka kuussa olen tehnyt tunnollisesti suoritukset ja joulukuussa meni huomattava summa veronpalautuksiakin. Kuitenkin vuoden jälkeen 90000 alkupääoma on noin 105000 nyt. Se vähän harmittaa että vaikka maksaa niin missään ei näy, mut toki itsehän olen kuoppani kaivanut. Toki jos jotain hyvää tässä ulosotossa on, niin se että olen nyt melkein 40 oppinut täysin uuden rahankäyttötavan. Raha ei ole koko vuonna loppunut koskaan kesken ja joka kuun vika päivä on vielä rahaa.
Psyykkinen puoli mitä pelit jätti jälkeensä on vielä työn alla, anteeksi antaminen itselleen on vaikeinta. Kyllä se tunne vieläkin nostaa usein päätään että olen epäonnistuja. Mutta päivä kerrallaan, yrittäen löytää positiivisia asioita elämässä.
Se mikä tällä hetkellä on ainakin positiivista elämässä on se että menen ensi kuussa ohjaajakoulutukseen. Olen tosi innoissani tästä ja koen asian itselleni todella tärkeäksi asiaksi.

Miten muilla elämässä menee ?

Moi!

Kiva lukee onnistumisia!!! Ja toi kyllä vaikeeta monessa asiassa toi menneisyyden minälle anteeksantaminen… päivä kerrallaan.

Meetkö siis Pelirajattoman vertaisohjaajakoulutukseen? :slight_smile: tuuhan kertoo tänne sitte mimmosta oli! Ite myös pohtinut sinne hakemista, mutta toistaseks ei oo elämäntilanne vielä sellanen, että voisin koko viikonlopun olla pois kotoota… syksyksi ite mietin hakemista. :slight_smile:

Joo just pelirajattoman toimintaan mukaan lähdössä. Ja tuun kertoo sit mikä boogie siel oli.
Oon kyl tosi innoissani tästä.