Alemmuus ja istutettu häpeä. Aamulenkillä taas katselin ihmisiä jotka meni töihin, useemmankin henkilön ryhmiö jiotka yhdessä käveli johinkin selkeesti töihin. Jos ajattelen itseäni yhdeksi heistä, siihen hetkeen juuri, koen hirveää häpeää että ei ikinä. Kauheeta että tässä iässä ajattelee tollasia. Kuolenkin varmaan aikanaan niin että häpeän kun oon kuolemassa.
Mulla ei oo mitään lihavia vastaan, yksi lapsenikin on kymmeniä kiloja ylipainoinen ja ei oo mikään ongelma mulle, vain hälle itselleen kun ei jaksa mitään. Mutta sillon en koe lemmuutta kun harpon vaikka tänne viidenteen kerrokseen portaat kaksi kerrallaan. Mutta tää on suorittamisen kautta tunnettua hyväksyntää. Ei sen kautta mikä mä olen sisältä, sielusta, kuka minä olen, vaan mun suoritus.
Häpeen joskus mun vaatteita mut samaan aikaan pukeudun kuin hiiri ettei kukaan vaan “näe” mua.
Ei ihme on tullu juominen kuvioihin. Ekassa terapiassa, psykologilla, oon käyny 40v sitten, viimesin suhde loppui juuri kun terapeutti jäi eläkkeelle.
Lopultakin mun vanhemmat kuoli, en tuntenu enää edes vihaa, en mitään. Koska ei mulla ollu heihin mitään tunnesidettä.