elämä päihderiipuvaisen puolisona.

olen ollut koko elmäni 13 vuotiaasta saman miehen kanssa eli jo 29v. Meillä on 3 lasta. ensin 18v mieheni alkoi käyttää amfetamiina. pari vuotta meni. asuimme erillään, mutta emme kuitenkaan. sitten kaikki päättyi. 7 vuotta kuivilla ja sitten lähti matto jalkojen alta kun huomasin että mieheni ratkesi. heitin ulos alkoi helvetillinen elämä. 3 lapsen kanssa. reilu 3 vuotta sitä helvetin rallia kesti. sitten se taas loppui. vietimme ihanaa elämää. sitten poikamme alkoi käyttää huumeita. alkuun ei aiheutunu meille ongelmaa… mutta sitten poika tapasi isänsä vanhoja tuttuja. 14Vuotta kuivilla ja mieheni ratkesi. mitä helvettiä mä teen. omakotitalo mökki kaikki omaisuus. puoli vuotta mies oli reisussa ja palasi joulun alla kotiin kaikki loppuu… kävi antaa puolivuotta näytteitä sai ajokortin takaisin. koko kevään ihmettelin että miten tuntuu että se käyttää , mutta eihän se voi kun seulat on puhtaat. ja paskanmarjat oikeassa olin. löysin huumeet ja ruiskut. yritän puhua ongelmaa hänellä ei ole kun mulla on kun kaivan kaikkia paikkoja. mitä pitää tehdä …huoh oon niin loppu. mulla itsellä ei ole ollut päihteiden käyttöä koskaan.
omaan lukihäiriön, että sori virheistä