Ekstacy ja muut vastaavat

Onko totta että excy syö serotoniinin aivoista? Kauanko kestää palautuminen?

Kokemuksia - paa vastausta tulemaan niin keskustellaan lisää. Itse en niin paljon käyttänyt…

On.

Riippuen määrästä, jos yhen popsit niin kai se päivässä palautuu.

Kiitti vastauksesta.
Kiinnostaako jutustelu mailitse [poistettu yhteystiedot - Päihdelinkin mode]
Mua kiinnostaa jutustelu monenlaisten tyyppien kanssa
Paa kynä sauhuamaan ja suunta tänne mulle joka haluu
:bulb:

what i can lose? nothing.

Laitoin kaveripyynnön tulee ta…nem.com

Tää on kyllä aika elämäniloa syövää tavaraa,yhden ainoan kerran koittanut ihan hyvää ekstaasia,mutta ei hyvä kokemus,sai jäädä siihen.

Stimulanteilla oon huomannu noin kolmen päivän laskuvaiheen jollon mikään ei tunnu juuri miltään paitsi veetutus. Ja sit tänne vaan rutiseen, ohi se menee yleensä. Oliko mdma stimulantti? Tosi pitkä aika et moista ees nähny. Mut aika raskasta avoille noinku amfetamiini. Tieteenkuvalehdessä sanotaan että polttaa aivoja.

Paljon on sit muuten kaikenlaista liikkeellä mitä sanotaan essoiks.

Se on kummaa miksi tota mdma:ta tulee Hesaan vain kesäsin. Ainakaan itse en ole siihen muulloin törmännyt.

Sanotaan että MDMA on 100% essoa. Pitääkö paikkaansa? Ainakin tuli muutaman päivän alakulo mutta kaiketi se toimi:)

Onko amfetamiini pahempi myrkky kuin MDMA? Vertaiskäyttäjät voi jatkaa keskustelua [poistettu yhteystiedot - Päihdelinkin mode] jne. Joka kesä kokemusta rikkaampana. Osaa välttää huonoja juttuja. Kakiketi se täystoleranssi olis näissäkin hyvä.

Kuka uskoo hupikäyttöön? Edes kukan osalta? Olis kiva mutta loppu.

Palataan asiaan.

Häh…? Eihän tuossa lauseessa nyt ollut mitään järkeä :unamused: . Eikä mitään 100%:sia aineita ole käytännössä olemassakaan, vaikka kuinka puhdasta olisi.

Essot on täyttä paskaa IMO. Varsinkin, jos masennuksesta kärsii, niin pienen essottelun jälkeen tekee kovasti mieli heittää hyvästit elämälle. Pirikin on parempi vaihtoehto, vaikka senkin jälkeen olen aika itsemurhan partaalla. En kyllä suosittele sitäkään kenellekään(modeillekin tiedoksi), enkä etenkään niille, joilla on muutenkin kytkennät päässä päin vittua.

Sanotaanko että esso=mdma. Mut kuitenkin sit on happopohjasta ja metapohjasta essonappia. Esso ja essonappi, se on vissiin eriasia.

ai tulee vaan kesäsin, ja Hesaan vielä?;D
täällä stadissa sitä saa kyl ihan ympäri vuoden, pitää vaan tuntea oikeita ihmisiä!

oon alkanu kärsiä aika paskasta masennuksesta parin vuoden naksupelleilyn jälkeen…et kai se niitä aivoja oikeesti polttaa

MDMA = metyleenidioksimetamfetamiini = kemikaali jota on ekstaasinapeis, essois, nipsuis mil nimellä niitä sit haluaakin kutsua

ekstaasina sit myydään toki kaikkea muutakin poronpaskasta lattiavahaan eikä kaikissa napeissa oo välttämättä mdma:ta ollenkaan

technobride - paa mailia mulle

^
jotenkin surullisen hupaisaa että jamppa yrittää päihdelinkin kautta hommata essoja, eikä ole oikeen mitään tietoa minkälainen pilleri on kyseessä, ei osaa kirjoitttaa edes aineen nimeä. Neuvoisin odottamaan että täytät vaikka18, otat asioista kunnolla selvää ja mietit sitten asiaa uudestaan. ei millään pahalla…

^tai sitten hän haluaa vain ystävän…

Ei ole.

Siis happopohjasta essonappia ei ole? No jotain multitabsia sit.

Siis onko joku oikeesti niin hölmö että täällä yrittää luoda kontakteja?! Suosittelen että tuossa epätoivossa olevalle ei anneta yhtään mitään huimausaineita, kun en niitä suosittele yhtään kenellekkään. Jos nyt joku satuu olemaan riippuvainen jostain romppeesta, (niin kuin allekirjoittanut) niin tietää miks tälle tielle ei vitussa kannata lähtee. Te jotka vielä kerkeette ajatella kaks kertaa ennen kun valitsette just tän väärän tien, niin vaihtakaa nyt helvetissä latua. Minä valitsin parikuukautta sitten yli 12 kuivilla olon vuoden jälkeen jo toisen kerran väärin ja yks töötti piriä vei niin äkkiä ettei siinä kissaa kerenny sanoo. Eka kertta johti -90 luvulla totaalisen huimaus helvetin kautta vuoden psyykoosiin ja katkasuun. Taas ollaan sillä tiellä etten todellakaan tiedä miten tässä käy, tai tiedänhän minä että kohta ollaan helvetissä jos en jotain tee.

^ No ei se tiedä, kun ei se tunnu tietävän niistä essoistansa tuon taivaallista, eikä varmaankaan koskaan edes nähnyt moisia, saati, että jotain kokemusta olisi. Jostain vain keksinyt, että ne on hieno juttu ja niitä pitäisi saada nyt keinolla millä hyvänsä. Luultavasti bannattu jo täältä, kun oli tuossa jokseenkin selkeää yritystä hankkia nipsuja(tai mitä lie roinaa) tätä kautta.