Ekstaasin jälkeiset leukavaivat

Menin sitten ottamaan viime perjantaina n. 100mg tutkaria nimeltä 6-apb. Otsikoin ekstaasi, koska kyseessä on samantyyppinen aine. Oli aika kovat 5 tunnin nykimiset ynnä muut. Nyt sitten vaikka päiviä on kulunut, tuntuu olevan leuat ihan miten sattuu ja kipu tekee hulluksi. Tuntuu että toinen leukanivel olis löystyny tai jotaki. Mitä teen?

Tutkareista et voi ikinä tietää mitä sisältävät…

[i]6-(2-aminopropyl)benzofuran or 1-benzofuran-6-ylpropan-2-amine (6-APB) is thought to be a stimulant and entactogen drug although to date, no authoritative source can say even whether or not it is psychoactive. Chemically, it is of the phenethylamine and substituted amphetamine classes. It is similar to MDA in that the 3,4-methylenedioxyphenyl ring system has been replaced with a benzofuran ring. 6-APB is also the unsaturated benzofuran derivative of 6-APDB. There is currently no toxicology data available.

Pharmacology

6-APB has not been properly assessed in terms of pharmacological action, but based on its chemical similarity to other amphetamines and methylenedioxy compounds, it likely acts as a releasing agent and reuptake inhibitor of serotonin, norepinephrine, and dopamine.[citation needed] Though its effects on monoamine release have not been validated, 6-APB has been claimed to act as an agonist of the 5-HT2C receptor.[1] It may also act as an agonist of the 5-HT2A and 5-HT2B receptors, the former likely explaining its reputed psychedelic effects.
[edit] Law

6-APB is not listed under the Opium Law or the Medicine Act in the Netherlands, and thus currently legal.

6-APB is unscheduled in the United States. However, this chemical may be covered under the Federal Analogue Act in the United States.

Certain countries contain a “substantially similar” catch-all clause in their drug law, such as New Zealand and Australia. This includes 6-APB as it is in some respects similar in chemical structure to the class A drug MDA, meaning 6-APB may be viewed as a controlled substance analogue in these jurisdictions.[2]

6-APB is unscheduled under the Controlled Drugs and Substances Act (CDSA) in Canada, although there is a Schedule III amphetamine analogue clause. Due to 6-APB’s structure, it may be considered an analogue of MDA, but these types of offenses are rarely prosecuted.[citation needed] Canada’s CDSA defines an analogue as any substance that, in relation to a controlled substance, has a substantially similar chemical structure.

6-APB is currently legal in the UK.[/i]

6-APB
MDMA
Amfetamiini

Tämä siis Wikistä… MDA ei ole sama kuin MDMA tai MDAI. Enemmän tuo muistuttaa rakenteeltaan amfetamiinia, tosin psykedeelisine vaikutuksineen. Kannattaa huomioida kuvassa, että sekä madma, etttä amfe sisältävät täydellisen bentseenirenkaan.

Itse menisin hammaslääkäriin jos tuo jatkuu. Tunnetusti stimulanttien aikana kuitenkin hampaat narskuvat jolloin leuat voivat kipeytyä tms. Purenta ja leuka kuuluu kuitenkin hammaslääkärin työnkuvaan. Lisäksi sieltä tiedot eivät tod. näk. katoa mihinkään julkiseen paikkaan…

Muistakaa että näitä tutkimuskemikaaleja myydään erittäin pieninäkin määrinä. 0,25g on pienin määrä jota itse olen nähnyt ja kyllä näitä on kuullut kuinka vedellään övereitä kun käytetään kuin tavallista piriä… Kaikissa aineissa ei edes ilmoiteta koostumusta… Itse jos vetäisin jotakin tuollaista, kokeilisin sen 0,01g alkuun jotta tietäisin minkä verran ja mitä on ottamassa… Nyt kun on ketamiiniin kaltaista yms. mukavaa myynnissä laillisesti, niin koska näitä ei ole myynnissä “ihmisen käyttöön” vaan kemian opiskeluun; ei annoksia ole laitettu myynti-ilmoituksiin… Itse kelannut vain, että massia saisi ja hyvin kun läpi tulisi ja jatkaisi… Tai siis näinhän jo tehdään, mutta eipä mit…

Kävin hammaslääkärissä. En kertonut syytä mistä kipeytyminen johtuu. Ei kuulemma voi olla pois paikoiltaan välilevy ainakaan, koska silloin en vois liikuttaa leukaa ollenkaan. Sain Burana 600sia, jumppaohjeet, kipugeeliä ja ajan viikon päähän. Jos ei ala helpottaa niin tehdään purentakiskot jotka ohjaa purentaa oikeeseen suuntaan. Luulempa että sitä ennen oon seonnu tähän kipuun. :frowning:

Entä hermoperäinen kipu?? Tapahtuiko mitään sellaista, että jokin olisi painanut hermoon; joka sit johtaisi tuohon leukaan??? Puritko hampaita yhteen? Itseasiassa kiskoja käytetään jos narskuttaa hampaita yöllä… Jos olet oikeasti tuon 5 tunnin aikana saanut kunnon lihaskrampin leukaan? Entä jos varaat ajan yleislääkärille, josta erikoislääkärille? Kerro käyneesi hammaslääkärissä… Voi olla että vika on neurologinen… Vaikea sanoa kun ei ole lääkäri, mutta se on ainakin fakta että amfe (yms kaltaiset) aiheuttaa tuota hampaiden “kiristelyä” ja aikoinani essojen jälkeen mulla usein oli leuat kipeät… Oletko kokeillut auttaako lihasrelaksantti, onko kyse lihaksista vai erilaisesta kivusta??

malibu me ollaan apteekkeja :laughing:

mut toivottavasti et saanut mitään pysyvää. Vai voisko olla että se on vaan henkistä? jos oot herkkä ihminen

En usko että hermoperäistä. On vaan hulluja voimia kohdistunut purentaelimeen ja se on siitä rasittunut. Toivottavasti tää ajan kanssa helpottaa. Meinasin jo seota mutta menin eilen illalla päivystykseen ja sain itkettyä Panacodit. Huh. Nyt vaan ahdistaa kun pitäisi olla koulussa kun siellä harjotellaan käytännön juttuja. Mutta EHKÄ sallin tämän toipumisajan itselleni. Onneks se heppu, jolta ostin tutkarit, kävi eilen hakemassa loput mömmöt pois ja sain edes osan rahoistani takaisin.

Voi tämä olla osittain henkistäkin, pelkään kaikkia sairauksia hirveästi ja olen sairastellut koko syksyn ja talven. On myös ollut hirveää stressiä.

Ultravision, ei tää apteekki ole ainakaan jaksanut päivittää itseään (tietojaan) aikoihin… :laughing:

Turska, olen itse lukenut (kun olen ainakin muksuna hampaita öisin narskuttanut), että tuo voima on jopa 600kg. Eli tod. näk. olet kunnolla useamman tunnin jauhanut hampaita yhteen josta lihaskivut yms. Voi olla että tulehdustakin on tuon takia. Toivottavasti nuo Pannarit vie suurimman kivun pois…

Itsekään oikein pidä kipeänä olemisesta ja nyt taitaa olla se stnan mycoplasma… Hyvä että jaksaa kotiin kävellä tai pysyä koulussa hereillä… Mikäli tuo jatkuu, käy asentamassa ne kiskot… Et ainakaan saa lisää jauhettua leukoja yhteen yöllä…

Mulla on tuo purentakisko kun yli millin on hampaat kuluneet ja lohjennut x kertaa, pääsin loistavaan ja halpaan hoitoon paikkaan jossa hammaslääkäreitä opetetaan mutta nyt 3*5mg/vrk pamia rentouttaa etten tarvi sitä kiskoa joka on mulla hirvitys, kuolaan litran tyynyyn ja herään ja tarvisin Speden PugliPax lääkettä. Se hampaiden naskuttelu voi tehdä jopa niskan kipeäksi ja leukanivelet tietty, jos saat sen kiskon pyydä se pehmonen eikä kova niinkuin mulla kun hammaslääkärissä käynti on yli puolet ajasta kiskon sovittelua ja kun nivelet on paskana suu ei heti mene normaalisti kiinni niin parinpäivän päästä vielä trimmaukseen. Kyllä meinas laatta lentää kun valos otettiin ja ennen kovettumista sitä valumassaa valui kurkkuunpäin, mulla siis mieletön yök refleksi ettei puutikulla lääkäri voi painaa kieltä ales.

Perkele viikko menny jo eikä mitään edistystä paranemisessa oo tapahtunu. Leuat vetää ihan vituilleen koko ajan ja purenta ei asetu sit millään. Syön vauvanruokaa. Vittu onko totta tämä että yhessä illassa mun terveys meni ja vielä yhen huumekokeilun takia. Tää on ku salkkareista, ei voi tapahtua mulle. Vittu ku sattuu pannareista huolimatta!!! :angry: Väkisin vaivun synkkyyteen ja poikakaveri järkyttyy mun puheista… Aamusin on jotain toivoo eikä heti tarvii lääkettä ottaa mut illasta alkaa hajottaa niin p…

Pitäkää mua pikkuvauvana mutta nyt on sellanen tilanne ettei naurata.

Ja hyvä hammaslääkäri on ainut joka voi sua auttaa, älä lykkää menoa tai saat ikuisen purentavia. Oot sekavana purrut jotenki väärin ja jotain on pielessä ja vaikka lopettaisit kaikki huumeet se ei parane mutta paheneet jos kemiallisesti poistat kivun. Kyllä kivun saa pois vaikka jalka olis poikki mutta käveleminen on vaan vaikeeta, ja kerro rohkeasti hammaslääkärille mistä johtuu. Kun et kirjoita mihinkään lappuun nimeäsi että tiedon saa lähettää niin hammaslääkäri on saman valan vannonut eikä edes kysyttäessä ilman sun suostumusta kerro mitään. Tästä tuli mieleen mun sairaus ja olen ainakin kymmenen kertaa vuodensisään antanut luvan mun potilastietoihin, ainoastaan labratiedot on terkkarin ja keskussairaalan yhteiskäytössä. Aina voit mennä terkkariin tai sairaalaan pyytämään itseäsi koskevat tiedot ja sanoa poistakaa tämä koska luvan antaessani en ollut oma itseni. Olen parikertaa tämän tehnut mutta vain oikaistakseni virheellisen tiedon. Opiaattien käyttö vuoti poliisille Kelasta kun ruvettiin pysäyttelemään jatkuvatti ja pyytään kävellä auton ympäri niin hommasin todistuksen jossa on polven nivelrikko joka ei haittaa ajamista mutta kävelyä ja tummia laseja en voi ottaa kun olen valoherkkä. Jättivät pirut rauhaan ja osittain tuon takia ostettiin vaimolle oma auto omiin nimiin.

Tänään heräsin kivutta, mutta heti kun ekat paukut poltti, kiristys leukaperissä alkoi. En siis polta enää ja katon mitä tapahtuu.