efexor viihdekäyttö?

Eli saatavilla olisi efexor depot kapseleita,ja kysymys kuuluu onko näillä viihdekäyttö arvoa?

Ei todellakaa. Älä syö ellet syö tarpeeseen kuurina. Huonon olon saat vaan.

^kiitoksia tiedosta! :wink:

Kerran otin yhden Efexor Depot 75 mg kapselin, kun kaipasin pikaisesti jotain jeesiä ikävään olooni - eikä ollut muuta tarjolla. Kelasin, että noradrenaliinivaikutukset oisivat saattaneet jotenkin jeesata, mutta eipä tuo kummemmin yksi kapseli auttanut. Ainut vaikutus minkä huomasin oli se, että orgasmia ei pystynyt saamaan kolmeen vuorokauteen sen jälkeen. Niin ja viihdearvoa ei taida tosiaankaan olla. Tosin olenpa kuullut tarinoita ihmisistä jotka ovat rännittäneet ko. tavaraa. Hyvää elämää heille.

kyl se orgasmi tulee mut vähän hitaammin vaan . caca!

Kaveri väitti, että Efexor-kapselin sisältö murskattuna ja nokkaan vedettynä pöhisee hyvin. Pakkohan sitä oli kokeilla, eikä tuntunut missään. Ja ihmehän olisi jos tuntuisi, koska lääkärit sanovat Efexor-kuurin toimivan vasta parin viikon sisällä.

Olin hölmö :blush: mutta kaveri on vielä hölmömpi, kun väittää edelleen Efexorin toimivan nokitettuna.

joo, SNRI:stä saa tunnetusti tosi kovat vipinät…rännii kannattaa heittää :unamused:

Mulla dosage 450mg depot/vrk
orgasmeja saa about 2/vrk…

Ratkaisu?

Opettele naimaan.

Pyh… Omatkin kaverini ovat nokittaneet noita Efexoreja; vaikutus muka samanlainen kun pirissä. “Hei jee! Me valvottiin koko yö kun vedettiin Efexoreja!!” Just joo… Uskon toki…

Voi jumatsuikkeli mitä kysymyksiä, ei mielialalääkkeitä voi käyttää väärin, niissä on se noin parin viikon vaikutusaikaki ennen ku ne alkaa toimiin, lukekaa pharmacaa tai käykää tohtori.fi:ssä
-räpsytin

Kyllä niillä yön valvoo ihan syömälläkin jos ei oo oikeesti efexor kuuri päällä mut ei se nyt “toimi”. Toisinaan valvoo tahtomattaankin vaiks on 4kk kuuri takana.
Mut huh sitä paskaa oloa.

Kyl tosiaan valvoo. Oli aika vaikeet muutama eka yö ku kuurin alotti.

word.

Mä pyysin noita masennukseen ja sit ku ne on mietoi adhd-lääkkeit… Enpä oo mistää lääkkeist kokenu moisia “alkuoireita”, eli niitä huonoja… Lähes 10 erilaista paskaa oloa aiheutti, esim. autossa en voinu illal pitää silmii auki, koska vastaantulevien autojen valot sattui silmiin niin pahast… silmät tuli ikään kuin aina hetken “jäljessä”, jost alko särkee päätä, oksetti, yms… Tukiasemalla on paljon keksustelua tuosta masislääkkeestä.

Mä jouduin keskeyttää sen noiden sivuoireiden takia, vaik yritin yli 2 viikkoa käyttää sitä, en vaa kestäny sitä oloa, joten vaihdoin mulle tuttuun ja turvalliseen Supriumii, mut noihan on yksilöllisiä… Mulle se sopii, toi ei lainkaa, huonoin lääke (no en syöny loppuun ast), mut silti, mitä oon kokeillu…

Tuota tuota… Itsellä kun oli kuurin alussa nimenomaan se ongelma, että ilman unilääkkeitä tuollainen yksittäinen depot valvotti kyllä väkipakolla seuraavan yön ja vielä myöhään seuraavaan iltaan niin ei tuo nyt ihan älytöntä puppua todellakaan ole. Monilla sama vaikutus - sen verran mainittakoon, että parhaalla tahdollakaan en voi sanoa sitä stimulaatiota mielyttäväksi (paitsi sen jälkeen kun popsii päälle pari milliä alpratsolaamia…). Stilnoctiakin joutui ekan viikon kuurista syömään joka ilta ja parina ekanä yönä vielä heräsi kolmen aikoihin yöllä uusiksi ja joutu napsasemaan toisen mokoman lisää, että sai uudestaan unta.

Kyl Efexorista tulee virta päälle… oikein käyttämällä. Kun on jatkuva Efexor-lääkitys, silmät seisoo päässä, nopeammaksi tulee puheet ja teot.
Eli syö pari viikkoo sitä, niin eiköhän vaikutukset näy.

Efexorin viihdekäyttö, huh… Saattaa joillekkin aiheuttaa manian tapaisia oireita kylläkin, kuten vaikka Prozak. Nämäkin henkilöt ovat harvassa. Sivuvaikutuksia tulee kuten kaikissa mielialalääkkeissä joillekkin.

Kylläpä sitten olin väärässä. Kuulosti vaan aika uskomattomalta. Tyyppi luukutti et “vedettiin apteekin piriä” -OMG :exclamation: Mulle tulis kyl eka mieleen apteekin piristä vaikka Dexedrinet ennemmin kun joku masennuslääke…

Vaikka Efexor joillakin saattaisikin aiheuttaa pikkuista vipinää puntissa, niin veikkaan että noissa tapauksissa on suurimmaksi osaksi silti placeboefekti vaikuttamassa.

niiku robin jossai topikis sano ni se olo on näin :open_mouth: et uni ei vaa tuu.