Efexor + Amfetamiini?

Jäi vaan hämään ku kerran laitoin 150mg efexor kapseliin piriä ja jätin n.puolet rakeista sinne. Tuntu vaan et pore ois noussu uudestaan n.2-3h päästä ku efe alko vaikuttaan… :unamused: Mut kylhän toi järkeenkäypää on et ‘boostaa’ ku on myös noradrelaniinin takaisinoton estäjä… Onks muilla kokemuksia? Mitä haittoja voi olla?

Monet kaverini vetävät Efexor-kuurilla piriä ilman ongelmia, joten ei kai siitä mitään ylimääräistä haittaa ole.

Itseasiassa olen nähnyt joidenkin vetävän pirin kanssa tarkoituksella Efexoreja juurikin boostaamaan. En tiedä sitten miten hyvin toimii.

[poistettu asiatonta - Toimitus]

Jaa-a… joskus kun Efexor-kuurilla testasin piriä, en saanu juuri mitn pirifiiliksiä ja verenpaine nous aikamoisiin lukemiin.

Toi Efexor on ihan hirveä lääke. En oo ikinä ottanu piriä, mut ton kanssa pystyin helposti kuvitteleen olevani piripäissäni. Olin hereil jotain 25h, eikä uni tullu mitenkään. Söin kolme päivää joina jouduin tainnuttaan itteni mitä ihmeellisimmil keinoil (budi, bentsot, viina). En suosittele kyl minkään aineen kanssa, kun ilmankin tulee kamalat olot.

Vanha ketju ylös, koska tää viesti just aiheesta Efexor + amfetamiini. Olisiko kellään mitään varmaa tietoa yhteisvaikutuksesta? Lähinnä siis tehoon vaikuttamisen kannalta. On varmaankin tosi, että ei kaks tommosta serotoniini-/noradrenaliini-boostaajaa parhaalla mahdollisella tavalla yhteen sovi terveydellisesti ajateltuna, mutta miten pirin vaikutus Efexoria syödessä? Jos jompaan kumpaan suuntaan vaikuttaa, niin heikentääkö vai voimistaa amfetamiinin vaikutusta? Vähän kumpaakin tuntuu kuultavan puhuttavan.

Itselle ajankohtaista siten, koska syön Efexor Depotia 375mg / vrk ja olen muutaman kerran vetänyt piriä samalla. Vaikkei mulla kovin paljon oo kokemusta amfesta, niin tuntuu että aloittelijaksi ihmeen isoja annoksia oon ottanut. Pari ekaa voi mennä paskan katupirin piikkiin, mutta nyt jälkimmäisillä kerroilla on useampi kokeneempi testannu kamaa ja todennut tosissaan hyväksi. Mulla silti ei kovin vahvasti toimi. Esim. jotain 1g pommeja voi ottaa, ja eikö toi oo aika paljon jos hyvää piriä on? Eli voisko Efexorilla olla tän kanssa tekemistä? Kauanko kestää venlafaksiinin poistuminen elimistöstä jos jättäs vähäks aikaa pois sen ja kokeilis sitten uudestaan?

Venlafaksiinin ajaminen alas on ihan oma hommansa. Jos sen vain jättää vähäksi aikaa pois, niin tutustuu ihan omanlaisiin olotiloihin :mrgreen:

No joo, kieltämättä varsin totta. Aamulla jos on unohtunut ottaa päivittäinen annos, niin sitä seuraavana aamuna (48h viime annoksesta) ei taatusti unohda. Ympäri kehoa tuntuu niitä sähköiskuja tai nykäyksiä, miten niitä nyt kuvaiskaan. Ja en ihmettelis jos muiden mielestä käyttäytyminenkin on erilaista, mut sitä ei ite varmaan niin huomaa. Tyyliin pinna kireällä.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen liittyen, niin tosissaan kiinnostais tietää, tuhlaanko vaan rahaa ja hyvää piriä kun syön Efexoria samalla. Että jos venlafaksiini blokkaa tai heikentää amfetamiinin vaikutusta, niin jättää sitte pirit vetämättä eikä väkisin yritä saada vahvempia vaikutuksia nostamalla annoksia. Tai sitten jättää Efexorin pois silloin kun haluaa amfetamiinia nautiskella. Paitsi että turhaa on “Efexor-refloista” kärsiä jos venlafaksiinilla ei ole mitään heikentävää vaikutusta amfeen. Sanokaapa jos on vaikka edes mutu-tuntumaa asiasta?