Dxm ostaminen alaikäisenä

Moi taas kamut! Olisin vaan kysynyt että onko mahdollista ostaa dxm alaikäisenä? Ajattelin vaan että kyseleekö ne liikaa yms? Ajattelin kombottaa sitä varmaan ton porkkanan lehden kanssa.

Ps: ja asiallisia vastauksia sitten

Jonnetheboy aka es gangsta

Iha oikeesti hei, blokkaus ip:lle tjsp jo :smiley:

^ kannatan, asiallisia vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin,
tää on varmana joku parin tyypin “hulvaton (kuosi)” -pila…

Täh ? Mikä tässä ny on taas teitä ärsyttänyt… Ilmeisesti poika kysyy että saako Resilaaria ala ikänen. Vastaus: saa.

Se tässä ihmisiä “ärsyttää”. Kyllä joo tällaselle pitää bannia pistää, koska jos tällanen sallitaan yhdeltä ni sit se pitää sallia kaikilta ja millanen foorumi päihdelinkki on sen jälkeen, kun täälä kaikki alkaa heittään jotain sammakon rännäysjuttuja, niinku Mauno aikanaan…? Eli minä ainakin kannatan kunnon rankkuja niille, jotka rekkautuu tänne vain trollatakseen!

Selvää trollaustahan toi on…ja oon samaa mieltä tipin kans et bannia vaan heti päälle tollasille…
Nyt ku kirjotit(tipi81) siitä niin se koko sammakko juttu tuli taas mieleen… :laughing: kyllä taas hymyilyttää :laughing:

En suosittele edes yrittämään mikäli olet 15 vuotta täyttänyt eli rikosoikeudellisesti vastuullinen.
Poliisithan hakevat sinut moisen yrityksen tähden alta aikayksikön.
Sitäpaitsi porkkananlehden kanssa kombottaminen voi aiheuttaa sen kuuluisan serotiinisyndorman.
Ja minähän en ole mikään trolli, mitä se muuten tarkoittaa? :open_mouth:

MITÄ IHMETTÄ ON PORKKANAN LEHTI? :unamused:

Jonnetheboy moderaattoriks. Repesin eilen ja nyt tää oli vielä parempi. Ketä tämmönen voi haitata. Mua ainakin naurattaa ihan sikana.

Sori, vääräshän mä oon. Asiallisuus kunniaan. Mutta on jätkällä jutut ei voi muuta sanoo ja joskus on kiva naurahdellakin, vaikkei tää kai vitsipalstaks sais muuttua. Meilkun taitaa Jonnen kans olla se kahdenkymmenen vuoden ikäero niin kun ei ite jaksa enää keksiä noin hassuja juttuja niin ne on väkisinkin hauskoja.
Eihän resilarin ostamisessa ikärajaa ole, mutta älä nyt kuitenkaan osta sitä! Sen kanssa ei oo leikkimistä. Mutta porkkananlehdet on hyviä. Ja halpojakin.

eiks ois kiva ko poika istuu koko päivän paskalla…
meitä on moneks täytyy myöntää…
voisko noit porkkanan lehtii heittää hihaan… :smiley: