[Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin moderaattori]
Niin, ja sitten siihen oheiskäyttöön. On totta että olen, juurikin tänä keväänä/alkuksesästä ottanut muutakin kuin omat lääkkeeni, oikeastaan tuo oxy on se ongelma. Nyt olen ollut jo kohta viikon ilman ja oon sanonu sille, jolta niitä saan, ettei anna niitä mulle enää.
Tuo dxm oli semmonen, päähänpisto, josta ei oo haittaa korvaushoidolle.
En ole oheiskäytöstä huolimatta lipsunut -onnekseni- sinne vanhaan “ystäväpiiriin”. Vaan olen saanut oheisei muualta. Jospa pysyisin nyt erossa siitä oxystä, joka on ongelmani. Koska noin niinkuin muuten elämäni on paljon paremmalla mallilla, kuin ennen korvaushoitoa, enää ei tarvitse sentään pelätä itsen tai jonkun toisen puolesta, nimittäin kun tarpeeksi kauan käyttää tulee tutustuttua muihinkin ns. ongelmatapauksiin, siell sitten leuhotellaan tuomioilla ja heilutellaan pyssyjä, jotakin helvetin minkkipistooleja, 6.35 tai .22, jotka ei oikeasti ole paljoakaan hernepyssyä tehokkaampia. toki noillakin saa hengen pois, valitettavasti. Mutta kuitenkin.
Jo se että on ajokortti ja tekee edes jotain työtä on jo paljon verrattuna edelliseen elämäntyyliini. Nyt voi harrastaakkin vähän vaikka mitä.
Noita oxyja sain erittäin halvalla sen takia ne alkoi houkuttamaan, varsinkin kun huomasi, että ei se buprenorfiini mulla blokkaakkaan nousuja, en sentään ihan kuitenkaan nuokuille läsähdä noista enää.
Tiedän kyllä hyvin miten helppoa on päästää irti ja repsahtaa, niin on käynyt mulle elämäni aikana todella usein, luulen että nyt selviän typeryyksistäni ajan kanssa tässä kesän mittaan, en kuitenkaan hirveasti ole kerennyt tuota oheiskäyttöä harrastaa, sanotaanko että puoli vuotta, ei mene kauas. Ja kuitenkin xonet pyörii, niin henkisiä on tuskat silloin kun niitä tulee.
Toivottavasti pystyn lopettamaan oheiskäyttöni, johon lasken myös alkoholin.
Bentsot tulee omalla respalla, sen verta ettei pääse benereflat yllättämään.
Nyt tuntuu olo sen puoleen hyvältä, varsinkin kun tällä viikolle postissa tulee nykyiseen pääharrasteeseeni osia, mulla on semmoinen harvinainen foordi tallissa, suomessa on niitä 13kpl. Siihen olen laittanut jo 3 m^2 peltiä ja parilla tonnilla osia. Mukaan lukien tonnin alustan. Tämä tekee muutakin kuin vaan varttimailiaikoja… Eli jarrutkin on uudet ja isoimmat mitä tähän malliin on tehty, ei käy 15" vanteet, kun ei mahdu pyörimään, liika isot satulat. Enää puuttuu sellaista pientä, kun koneen säätö (tehdään uniikki ohjelma koneelle) ja maalaus. No kyllä ajamaan pääsee ennen noitakin.