Dxm, korvaushoidon aikana, yhteisvaikutukset?

Niin, mahtaakohan tuo buprenorfiini, mitä elimistössä on aiheuttaa jotain, jos nautin dxm-ainetta, ihan vaan sen 600mg, tosin redoussattuna aina tunnin välein 200mg.

Elimistössä on myös pieni määrä lyricaa ja hyvin määrä bentsoa, 10h sitten otettuna nämä.
Lyrica 600mg ja rivatril 2mg. buprenorfiinia aamulla otin 36mg.

Tunti sitten otin ekan 200mg ja nyt on threshold ylitetty, vaikutus tuntuu mietona mutta selvänä. En ole vuosiin dxm:ä ottanut (4-6v), aikoinaan nautin sitä hyvinkin paljon, mutta muistin aina pitää sen parin viikon tauonkin jopa.

Jos jotakuta aihe kiinnostaa, niin voin kertoa miten se näin otettuna toimii.

Ja milloin tulee todellinen breakthrough!

Todella hitaasti nousee, vielä on jotain 150mg jäljellä, tunteroisen päästä taidan sen napata.
Tuntuu kuin olis ottanut jotain oikeata opiaattia, tai oikeastaan eniten ehkä muistuttaa sellaista että olisi ottanut oopiumteetä ja hyvää pilveä.

Toisaalta taas olo on sellaista selkeää hetkessä elämistä, vähän kuin pienissä sienissä. :mrgreen:

[size=85]Ei ^kai tuo ole hehkutusta^^[/size]

En ole kokeillut, mutta pakko kysyä kauan olet kh:ssa ollut? Selkeästi kesällä jälleen rankempaa oheiskäyttöä messissä… No, eipä tuollaista katsota useassa paikassa ja asut käsittääkseni yhdestä niistä mestoista… Mitä jää jäljelle, kun kh ei riitä? Samat käyttäjäkaverit ja vaihtarit + velka… Täällä onneksi voi käydä paremmassa paikassa, koska suurin osa kuuluu “ylläpitoon”… “Niin sairaita, että elämää voi vain helpottaa lääkkeillä ja lääkkeillä; eliniänodote on lyhyt”… :unamused:

Eiköhän se bupre buustaa samoin kuin ei kh:lla… Varmasti komboista löytyy… Todnäk itsekin ottanut useampaan kertaan lyyrien sijasta benejä, mutta en muista enää eroja…

Oletko valmis kh:oon henkisesti, kun kerran haluat nuokut?? Jossakin vaiheessa lyyrat, benet tai muut(kaan) substanssit eivät enää pelitä, tolen tähden laitospudotus ja koko lääke pois… :unamused:

Normaalisti dxm buustaa opioideja jopa vaarallisiin mittasuhteisiin, mutta korvaushoidossa tolen takia tuo ei välttämättä ole niin suuri riski. Metadonin kanssa en kombottaisi ollenkaan, sillä se on jo itsessään heikko NMDA-antagonisti ja oisko pidentyny QT-aikakin vielä ylimääränen riski. Oliko niin, että tuollaisena dosetettuna dxm:llä pääsi Sigma-plateulle? Muistaakseni sitä on kuvailtu lähinnä negatiiviseksi kokemukseksi.

Eikös noilla NMDA-antagonisteilla ole opiaattitoleranssia alentava vaikutus?

Toi toistuva pienten annosten ottaminenhan aiheuttaa sen että vain pieni osa DXM:stä muuttuu DXO:ksi, ja sillä pitäisi tosiaan päästä sigma-plateaulle.

Näin teoriassa pitäisi olla, mutta käytännössä en tiedä ketään, ketä olisi niitä onnistuneesti siihen tarkoitukseen käyttänyt.

[Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin moderaattori]

Niin, ja sitten siihen oheiskäyttöön. On totta että olen, juurikin tänä keväänä/alkuksesästä ottanut muutakin kuin omat lääkkeeni, oikeastaan tuo oxy on se ongelma. Nyt olen ollut jo kohta viikon ilman ja oon sanonu sille, jolta niitä saan, ettei anna niitä mulle enää.

Tuo dxm oli semmonen, päähänpisto, josta ei oo haittaa korvaushoidolle.

En ole oheiskäytöstä huolimatta lipsunut -onnekseni- sinne vanhaan “ystäväpiiriin”. Vaan olen saanut oheisei muualta. Jospa pysyisin nyt erossa siitä oxystä, joka on ongelmani. Koska noin niinkuin muuten elämäni on paljon paremmalla mallilla, kuin ennen korvaushoitoa, enää ei tarvitse sentään pelätä itsen tai jonkun toisen puolesta, nimittäin kun tarpeeksi kauan käyttää tulee tutustuttua muihinkin ns. ongelmatapauksiin, siell sitten leuhotellaan tuomioilla ja heilutellaan pyssyjä, jotakin helvetin minkkipistooleja, 6.35 tai .22, jotka ei oikeasti ole paljoakaan hernepyssyä tehokkaampia. toki noillakin saa hengen pois, valitettavasti. Mutta kuitenkin.

Jo se että on ajokortti ja tekee edes jotain työtä on jo paljon verrattuna edelliseen elämäntyyliini. Nyt voi harrastaakkin vähän vaikka mitä.

Noita oxyja sain erittäin halvalla sen takia ne alkoi houkuttamaan, varsinkin kun huomasi, että ei se buprenorfiini mulla blokkaakkaan nousuja, en sentään ihan kuitenkaan nuokuille läsähdä noista enää.

Tiedän kyllä hyvin miten helppoa on päästää irti ja repsahtaa, niin on käynyt mulle elämäni aikana todella usein, luulen että nyt selviän typeryyksistäni ajan kanssa tässä kesän mittaan, en kuitenkaan hirveasti ole kerennyt tuota oheiskäyttöä harrastaa, sanotaanko että puoli vuotta, ei mene kauas. Ja kuitenkin xonet pyörii, niin henkisiä on tuskat silloin kun niitä tulee.

Toivottavasti pystyn lopettamaan oheiskäyttöni, johon lasken myös alkoholin.
Bentsot tulee omalla respalla, sen verta ettei pääse benereflat yllättämään.

Nyt tuntuu olo sen puoleen hyvältä, varsinkin kun tällä viikolle postissa tulee nykyiseen pääharrasteeseeni osia, mulla on semmoinen harvinainen foordi tallissa, suomessa on niitä 13kpl. Siihen olen laittanut jo 3 m^2 peltiä ja parilla tonnilla osia. Mukaan lukien tonnin alustan. Tämä tekee muutakin kuin vaan varttimailiaikoja… Eli jarrutkin on uudet ja isoimmat mitä tähän malliin on tehty, ei käy 15" vanteet, kun ei mahdu pyörimään, liika isot satulat. Enää puuttuu sellaista pientä, kun koneen säätö (tehdään uniikki ohjelma koneelle) ja maalaus. No kyllä ajamaan pääsee ennen noitakin.