DXM ja Suboxone

Niin, olen korvaushoidossa, eilen otin 24mg xonea, nyt ajattelin kokeilla dexmiä pitkästä aikaa, viime kerrasta on vuosia. Otin ensin erottelematta 210mg, sen verta voi ottaa ilman että tarvii vessaan juosta.

Mut nyt on valmistumassa 600mg, minkälaisia yhteisvaikutuksia näillä on.

Tarvittaessa voin ottaa bentsoja tai neuroleptejä, jos siltä tuntuu…

Olis ihan mukava, jos joku vois heittää jotain vastausta kehiin.
Mielellään kohtuu pian, ettei tarvii sit sairaalassa lukea sitä viestiä… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edit: öbaut tasalta otin sen 210mg.

Ihan normisti toimi.
Mut tämän päivän afterglow kasvoi kyllä miellyttäväksi ku otin taas sen 24mg suboa aamulla.
Mulla on seronil -kuurikin päällä, mutta se ei oo vaikuttanu ennenkään, ei sienten, ei hapon, eikä dexminkään toimivuuteen.

opiaatit ja “dexmi laskut” on hyvin miellyttävä kombo…
mut ei kyllä ole kokemuksia noin suurista opa annoksista dexmin kans…
ja toi seronil tietääkseni edes auttaa dexmin muuttumista dxoksi…
omasta mielestä dexmi matkat oli erillaisia ja pidempiä seronil lääkityksen kanssa.

Totta turiset kuomaseni!

Mitenhän kävisi, jos ottaisi vaikka 900mg parina eri annoksena, eli ensin 300mg, ja 2h päästä 600mg.
Ja just ennen ekaa annosta ottaisi sen 24mg buprea.
Vois toimiakkin…

Mutta budia pitää olla, ja sienet yhdistettynä dm:ään voisi olla kova juttu.
Mitenhän DXM ja lakka mahtaisi vörkkiä.

Noh, noita saapi mietiskellä, pitää nyt kuitenkin useamman kuukauden tauko pitää kaikesta turhasta ja pysyä tiukasti ruodussa k-hoidon suhteen. Vaikka hyvin oon ollu sen puolesta, ettei ole piikki sujahtanut suoneen. Oikein ihmettelen, kun ei tee piikkiä mieli. :mrgreen:

Ps. Mitenhän dxm näkyy seuloissa???

dexmiin tutustuessa ihmisillä jotka siihen ihastuu niin kaikilla synttyy niin erillaiset suhteet dexmiin…
ne tietyt rituaalit ennen matkaa… erottelu projekti on parhaimpia valmistus rituaaleja…
kukka mun mielestä nousu vaiheessa vähän pilaa sitä aineen vähäistä kirkkautta mitä se antaa ja tulee liikaa sellaista tyhmää häröilyä, siis kun plateut alkaa mennä yli kolmosen… itsellä vakio annos on ollut jotain 20mg/kg.välillä taas 30mg/kg pääse synkälle hulludeen rajamaa nelosplateulle… mut niitä ei oikeen pääkopat jaksa kovin tiuhaa tahtia…
kun avaruus sukkula on saapunut takas terminaaliin niin kukka on todella hyvä siinä vaiheessa…
dexmi ei näy seuloissa…
en välttämättä lähtisi lakkaa sekoittaan dexmiin ainakaan isommilla annoksilla…
omaa kokemusta ei ole sienien ja dexmin kombottelusta… mut sienet ja dexmit samoihin aikoihin naamaan tuo kuulemma valoa paljon lisää matkoihin voi olla hyvä kombo…