drink up, shoot in

ei oo mikään ihme, että niin tekee, kun on satoja tuhansia ulosotossa, pitkä rikosrekisteri eikä koulutusta?

ja siit ei oo ulospääsyä, paitsi jonkun uskoontulon tapasen psykoosin saanti :question:

Kyllä mä tiedän vastaavia tapauksia, jotka elää raitista elämää vanhan paskavuoren kanssa, joka ei mihinkään katoa, nimittäin näitä AAlaisia, enkä usko, että kärsivät mistään uskopsykoosista, onhan tietty sellaisiakin.

mitähän sinä ja aa ette tietäisi?

Sanoppa muuta! Vanhaks kun elää niin näkee ja kuulee kaikenlaista. Joo, AAssa mä olen nähnyt aika paljon ihmisiä, jotka raitistuttuaan ovat selvinneet elämään elämisen arvoista elämää, vaikka ovat kokeneet jos vaikka mitä. - Ja muuten voin aivan omasta kokemuksesta kertoa, että meillä taannoin oli lähtösumma, en tarkalleen muista, mutta yli miljoona mummon markkaa ulosotossa, joka tuli minulle täytenä yllätyksenä. Että tuli maksettua sinne joka jumalan penni. Joo, ja jos ei ole koulutusta ja on rikollinen tausta, ja ulosotossa satoja tuhansia, niin kuka helvetti silloin käskee töitä tekemään, kyllä sillä työttömyyskorvauksella ja sossutuilla tulee paremmin toimeen raittiina kuin ryyppäävänä. - Että mulle on aivan turha tulla päätänsä aukomaan!