Eli sain yllätyksekseni Dormicumia ihan tavalliselta TK-lekurilta 10kpl 7.5mg nappeja rankan kuumeen aiheuttamaan unettomuuteen.
En ollut nukkunut useaan päivään juuri lainkaan. No nappi naamaan sängyn laidalla ja uni taattu. Mutta sitten viime yönä nappi naamaan, eikä mitään vaikutusta, noin 1h15min toinen, ei taaskaan mitään vaikutusta, nyt odottelin pari tuntia. Samalla kaavalla jatkoin alla mainittuun määrään ja sitten vasta nukahdin.
Lopuksi niitä meni siis 37.5mg jotta uni tuli. Mitä kummaa voi olla kyseessä?
Ps. En ole koskaan aikaisemmin kyseistä lääkettä syönyt
Voi olla, mutta miten hitossa mulla kehittyy yhden päivän käytön jälkeen viisinkertainen toleranssi. Aika uskomatonta. Kokeilin nokkaan ja kielen alle. Paskan marjat 5kpl piti ottaa. Nyt vituttaa kohtuu huolella kun tänä aamunakin 38.8 astetta kuumetta ja jos noi ei taaskaan toimi normaalisti nukkumaan mennessä. Kaikkee sitä kyllä lääkkeiden suhteen näkee Onneks Ardinexit toimii niinku pitää, 3kpl ottanu ilman oppari tolea ja hyvin lähtee kivut lihaksista/laski kuumetta.
löytyyks benzo tolea muuten? joskus olin 15mg vedoista ihan taivaissa ja seuraavan kerran ku otin vedot olin hommannu vähän tolea nii ei tullu enää lähellekkään samallaisia nousuja. nii eli meneekö muita rauhoittavia lääkkeitä se vois selittää asian.
Kyse ei todellakaan ole normaalista tolen noususta. Tai no siinä tapauksessa saattaisi olla, jos olisit oikein hc-luokan veteraanibentsottelija, jonka tole on yleensä pilvissä mutta joka on laskenut sitä olemalla ilman bentsoja monta kuukautta. Mitä enemmän jotain ainetta käyttää, sitä nopeammin tole nousee pitkänkin tauon jälkeen.
Juu bentsotolen unohdin mainita. Eli tämmöstä settiä menee:
-Tenox 40mg/pv (joeteltuna pitkin päivän, koska ei tolla määrällä ole mitään väsyttävää vaikutusta, edes samaan aikaa otettuna)
-Rivatril 1.5mg/pv
-Ja aika jumbo kokonen Opamox 120mg/pv
Lyricaa menee tällä hetkellä 0mg, normaalisti siis silloin kun en ole pilvessä niin se on 100mg pv. Eli tiputukset kyseessä nyt ja vain Lucifer Lyrica tietää mihin toi paska pitää taas nostaa, 5päivää ollu ilman, mut sit loppuu vihree vitamiini
-Antabus 100mg (yli vuoden jo ilman alkoa olen ollut)
Minulla on muuten ollut nyt vuosien aikana testattuna kaikki bentsot ja bentsojohdannaiset tästä maasta. Näidenkin kohdalla on muutama outo juttu:
-Xanor 10mg ei auttanut pieneen krapula ahdistukseen lainkaan
-Stella, Imovane, Atarax täysin nolla vaikutus ja nyt näköjään heitettävä myös Dormicumit hyödyttömiks.
-Insomin ei tiputa edes 6kpl kerralla
-Eikä 400mg ketiapiinia nukuttanu viimeks. Teki vain väsähtäneen tunteettomonan olion.
-Diapam toimii vasta 150mg jälkeen, silloinkin vain hiukan väsyttävästi
Vitun jees ku ei perkele millään saa unta. Kannabis ainut, poistaa myös KAIKKI oireet kun kärsin vakavasta yleistuneestä ahdistuneisuus häiriöstä. Toisessa vitun maassa saisin lääkekannabikseni ja ei tarvis vetää bentson bentsoo. Uskoisin, että jos kannabis olis laillista niin bentsojen kulutus romahtaisi selkestä pienemälle tasolle kuin nyt.