dolan

Minkälaista kokemusta Dolan nimisestä lääkkeestä? väsyttääkö tiputtaako tms

Mulle tulee Dolaneista paska olo ja levottomat kädet ja jalat ja lihasnykäyksii. Menin takas lääkäriin, löin purkin pöytään ja sain et sirdalud respa kiitos. Asia oli sillä selvä. Dolanit on hevosen revasta. (reva on venäjää ja tarkoittaa vittua) että asia on nyt selvä?

Mielikuva hevosen “vitusta” alko häiritä mua :confused: Mut eipä ollu mitään apua eikä viihdettä noista mullekkaan :astonished:

Joo ja mua hämää se tv sarja REBA :open_mouth:

Ota pilleri.

Ei oo kyllä siihen vaivaan pilleriä, pitääki ottaa seuraavalla lääkärikäynnillä puheeks :confused:

Kerran sain noita tramaleitten kanssa, apteekissa ihmetteli että eihän näitä saa samaan aikaan syödä. Eipä dolanit oikeen mitään auttanut, mitä nyt opiaatteja vähän “boostaa”.

Mulla oli selässä kipeitä lihasspasmeja, joihin Dolan ei tehonnut laisinkaan. Orfenadriini ei myöskään väsyttänyt minua yhtään, eihän siinä ole kuin muistaakseni 35 mg.
Niinpä kerran festareilla annoin yhden Dolanin kaverini pokaamalle mimmille, joka valitti päänsärkyä - parasetamolihan se siihen tietty jeesaa mutta tyttö sammui kuin saunalyhty n.vartin perästä - siinä oli tytön pokannut kaverini aika fucked up kun oli juuri esilämmitellyt tämän valmiiksi sukupuoliyhdyntään ;D

Sittemmin oon käyttänyt lihasrelaksanttina Sirdaludia annoksilla 1-4 mg ja joskus polttanut paukut päälle, huomattavasti parempi vaste. 600 mg Buranaa on usein määrätty siihen Sirdaludin ohelle