Mitä juomarin tutkassani on käyty montaa vaihetta läpi toukokuun alusta 2004, monen sattuipa matkalla myös Puksu-kantis jonkun vuodeni krouvin elämäni elinkaaressa vuosi katkolla lopulta Mieli Sairaalani Aurora, jotakuinkin sen vuoden jälkeen Helsingin ei se ikäni puolesta ollut edes elämäni puolimatkan krouvi, vaikka monen psykiatrin mielestä ja mitä radiologiaa, röngten-hoitajan mielestä olisin pitänyt jo lääketieteiljöiden, niiden, jotka tietävät paremmin, minun ei pitäisi olla edes hengissä ollut enää pitkään aikaan.
Lääkitykseni edes omasta mielessään parhaimmillaankaan, mistä sain parhaan avun kaikkiin epätavallisen tilani päiviin, mitä standardi on arjessa noin promille on nykisin arkistrandardi minun elämää, se on vain minun elämää, eikä sen alle mennä ja vasta sitten lääkitysdosenttini minulle määrämien tabujen ja reseptilääkkeiden osalta edes paras teho mitä pitää pyrkiä ottamaan maksimit irti ja olla resurssitehokas, tai maksimit ainakin haittatekijöiden minimoinnin suhteen tai uhkien, epämiellyttävien tuntemuksien ja elämän sujuvuuden osalta koen sen nykyisin alkoholistin, mielenterveyskuntoutujan -diagnoosilla sen enempää selvittämättä tässä niitä. Kela Kanta-palvelusta varmaan joku ne selvittänyt puolestani kovimmat Cold Shot -faktat omaan mielenvirkeyteen sopivaan suuntaan. Varmasti on, olen siitä varma.Eikä tuossa tässä virallisessa ulostulossani vielä kaikki ollut, tosiaan!
Maksimit ensiavusta verikokeesta suoraan verestä on mitattuna itselläni kotikaupungissani 3,6 promillea, mutta onnettomuuden jälkeen viimeisimpänä alkoholin käytön asetettutua normaaliksi, standardikäyttäjäksi niistä huuruisimmista sumeista vuosista, joista en muista hetkeäkään merkittävästi, kuin hajautetusti eri kohteisiin eri paikoista, mitä Puksun Esson Takana oli se basement, Headquarter of becoming Tycoon -ne toisen nuoruudessa käydyn joillakin se menee ryyppykämppä -skenaarioon, mutta olin liian nuori silloin ja sattuipa elämäni monen eletyn elämän monen tekijän summana, mitä fuusioituneena aivoissani kaikki vaikuttaa kaikkeen noin kansan kielellä, ei ihme, että ratkesin ryyppäämään.
Venlafaxin luokitellaan Yhdysvalloissa “Painkiller”, mitä olen selvittänyt USA:n ulkoministeriöistä reseptilääkkeiden varassa, joiden minulla on, miten pitää toimia, kun lähdetään syvään etelään kiertämään suistoa ja Tennesee, Maryland, Elviksen kotimuseoon jätän sen kulttuurilomakohteista viimeiseksi elämässäni, Yhdysvallat vielä korkkaamatta. Asiat järjestyvät, ja on asioita, jotka pitää selvittää, esimerkiksi tämä reseptilääkkeet matkustaessa pakosta, ettei saa syytettä huumeiden salakuljetuksesta rajalla, ja mitä olen katsonut sitä National Geographicilta sitä “Vankilassa ulkomailla”, niin se nyt on romantisoitua materiaalia mitä aina elokuvat ja televisio-ohjelmat, ei mikään oel sitä mitä niissä näytetään, mutta viihdyttävinä televisio-ohjelmina, se on televisioviihteen tarkoituskin olla jossain määrin televisio kuitenkin on itselleni ainakin ajankulua, että jollain tapaa aika kuluisi jotain mielekkäitä ärsykkeitä tulkiten jotain mielekästä sisältöä assosiaatioiden jälkeen älykkäästi.
Diapam on nyt pras lääke alkoholismin vieroitukseen kokemukseni mukaan mitä en harrasta katuaptekkeja, kaikki douppini olen lääkärin määräyksestä aina hakenut reseptit, ja mistään lääkkeestä en puhu missään kanavassa mitään voi sanoa, jollei vähintään 3-4 kuukauden satsia ole aktiivisesti syönyt säännöllisesti.
Ketipinor on hyvä, kun opintojen päättämiseen liittyvään unettomuus-ongelmaani lääkäri määräsi sitä, niin tolkuttoman viinan juonnin iltaisin, päivät koulun kirjastossa lähteiden ääreillä koneella muistiinpanoja oli se vaihe, ja illalla kirjoitin puhtaaksi ja join puolen litran kirkasta joka ilta, seuraavana päivänä uusiksi. No, opparistani tuli täysin paska, ja varmaan lopulliseen monen prässin kautta lopulta Suomen Kansallisarkistoon päätyneess virallisessa dokuentissa, mitä viimeinen vaihe oli pois vaikutusvallastani, kun palautin opinnäytetyön koulun kirjastoon, ja he sanoivat että hoitavat jakelun ja arkistoinnin. Siinä lopullisessa sitten ties kuinka monen digitaalisen plagiointitarkastuksen jälkeen on kirjoitus/asia -virheitä sen lisäksi, että aihe on järkyttävän huonosti valittu. No, eka menee aina harjotiellessa, miten homma hoidetaan, mitä se pitää sisällään yms. erityisesti mitä olen ensimmäisen sukupolven korkeakoulutettu ja lukion käynytkään aivan ydinlähipiirissäni kotikaupungissani tällä hetkellä 2023 helmikuun 18.päivä edelleen.
Ei mennä asiaviihde-vitsiin, mitä käyn taas ensi keskiviikkona kanta-Alkossani hakemassa seuraavaan eläkepäivääni asti Viiniä 3 litran hanapakkauksen, Yhden tähden jallua, ja jonkun pullon Koskenkorvaa, niin “Viikon materiaali” -opiskeluaikoina tuli opettajien toimesta usealta, niin mitä tässä Työkyvyttömyyseläke+takuueläke, niin eläkettä tosiaan omaltakin kohdalta, ei ole vitsi, niin saa nostaa ainakin toistaiseksi kahdessa erässä kuukautta kohden, niin kyseessäni on siinä tapauksessa eläkkeet tulee tilille aina 7. ja 22.päivä kuusta, niin noudan aina “Kahden viikon materiaalin” varastooni, jupit lienee puhuvan viinakaapista, mutta tiedä heidän elämästään mitään, eikä kiinnosta, mitä heidän elämässään on tai paljonkin sellaista varmaan, mitä työläisperheen kakarana 40-vuotiaana nyt olen onnellinen elämääni vielä mitä tätä toivon mukaan mahdollisesti oman analyysini mukaan on vielä jäljellä noin 20-vuotta jos ei satu onnettomuuksiia, luonnonkatastrofia tms. johon sotakin liittyy.
Loppuun asti, Happy Trails!