demonstraatio tyypillisestä plinkkiläisestä vol.2

pälälälääpälälää Minua lapsena ei huomoitu tarpeeksi ja tästä juominen johtuu.

pöpöppööppöpööpöklölölöölö vanhemmat eivät osallistuneet yhteisille päivällisille ja illallisen aikaan isä oli jo sammunut…oih! minua raukkaa!!!

hölöjölöliööliöhölölhlhölölöhölö minulla on audit pisteet jo yli 10! Join vko.loppuna 5 siideriä! Minulla alkaa lipsua ote elämän syrjästä! voi ei!! voiko joku antaa vertaistukea minulle ressukalle?

popopolulilpuopluplupliulplpolopolo minulle menee 150€ kuukaudessa alkoholiin, hirveää rahan menoa :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

NYT MINUN ON PAKKO LOPETTAA TAI KUOLEN KOHTA!!!

Perheessäni oli päivällinen joka arkipäivä klo 17:00 eikä mitään muutakaan valittamista palvelussa.

Penniäkään ei mene viinaan kun mies ne ostaa.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

:unamused: :laughing: …Kellarispugen oma elämäntaival on alkanut vähän ikävämmän käänteen kautta, kun se synty takapuolen kautta, sieltä samasta osoitteesta missä hedelmöityskin tapahtu sonnin ja villisian kohdatessa kiima- aikanaan… synnytys osastolla kätilö puolestaan otti kellarispugen synnytyksen jälkeen pompun kautta kiinni… joten kaiketi tuota rassukkaa on vaan ymmärrettävä…

P.s. 150e kuussa viinaan ei riitänyt mihinkään.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Avauksessa en kuvaillut itseäni, enkä luvannut mitään.