demonit

Onko teillä kokemuksia siitä että alkon tai huumeiden käyttö toisi lähellenne myös odottomattomia ilkeitä kokemuksia?
Eräs kaveri oli “lentänyt” ikävästi pitkin sänkyä vaikka ketään ei ollut paikalla ja monia muita asioita, kiusallisia oli tapahtunut. Tosin hän oli käynyt ns. meediolla.

Ystäväni sanoi että saatana ja demonit osaavat olla tosi fiksuja ja esiintyä hyvinä, mutta kiusaavat myöhemmin ihmistä. Hän sanoi etten saisi tehdä Reiki-hoitojakaan koska olen silloin tekemisissä henkien kanssa, jotka voivat kiusata myöhemmin. Minua pelottaa.

Jaa-a, pitääpä oikein miettiä… Ei, kyllä tämä aivan järjetön, vastuuton ja vuosikausia kestänyt sekakäyttö on tuonut vain hyviä kokemuksia.

Itsekin olen lennellyt pitkin sänkyä, monenkin eri aineen vaikutuksen alaisena. Ja olen myös käynyt meediolla, ja kieltämättä sen jälkeen tapahtui kamalia asioita, muun muassa hakkasin päätäni seinään koska olin syytänyt rahojani hourupäälle.

Oma ystäväni kertoi että autot ajavat oikeasti takaperin ja että poliitikot ovat liskoihmisiä. Pakko kai uskoa kun ystävä niin sanoo.

Siirrytäänpäs sitten vakavalle vaihteelle: Älä nyt hyvä ihminen usko tuollaiseen paskaan! Tuo kaikki ei yskinkertaisesti ole totta. “Ystäväsi” on verrattavissa kiihkokristittyyn, jonka mielestä värikäs villapaita on syntiä. “Ystäväsi” on toisin sanoen uskonnollinen fanaatikko. Hänellä on omat harhaluulonsa henkimaailman asioista ja hän haluaa levittää niitä ja vaikuttaa samalla henkilöltä, joka tietää merkittäviä asioita joita muut eivät tiedä.

Kiitos vastauksistanne. Ne vähän helpottivat, tai itseasiassa paljonkin erityiskiitos my cup off tea:lle kun sanoit et kyllä se siitä helpottaa. Minua silti pelottaa vieläkin.

niin anteeksi ystävät mutta kaverini on Jehovan todistaja, joten se selittää paljon. Mutta hän on ollut minua kohtaan armollinen, tukeva jopa rakastava minua kohtaan kun olen eroprosessissa.
Olen kuitenkin aiemmin, jo lapsena tuntenut “pahan” läsnäolon. Silloin olen sanonut sille"painu helvettiin saatanan piru" ja se on auttanu.
Myös aikuisiällä on tapahtunu erikoisia hommia; fööni lähtee itestään päälle ja lasten rallatuslaulu kuuluu yhtäkkiä olohuoneesta ja sen todisti vielä ex-miehenikin, joka ei usko paranormaaleihin asioihin. Olimme silloin täysin selvinpäin eikä minullla ole muutenkaan harhoja.

Mun entinen avopuoliso joka oli myös ollu Jehovan todistaja mut ei ollu koskaan siihen uskontoon liittynyt (lapsena siellä kokouksissa käynyt), oli auttanut jotain entistä saatananpalvojaa jolla jotain ongelmia vastaavan tilanteen (?) kanssa. Sanoi et siellä kummitteli ja tavarat liikkui yms. Exä kehotti polttamaan kaikki vaatteet yms. jotka liittyi kyseiseen asiaan ja ei enää kukaan vainonnut… Kuulemma myös jollain muulla hänen kaverillaan oli kotona joku demoni ja siellä ei kukaan sen henkilön lisäksi mielellään käynyt…

Mä en tiedä liittykö tuollaisiin asioihin uskominen tuohon uskontoon vai mitä mut aika oudolta kuulostaa kieltämättä… :unamused: Mä uskoisin kans ennemmin tuohon et joku on psyykannut tuon ihmisen uskomaan tuollaisiin asioihin. Mikäli hän on “tosi-uskovainen” niin voihan se olla että tehnyt jotain omasta mielestään syntiä ja sen takia kuvittelee asian… Kyllä nykyään tv:stä (Lisa Williams ja Riivatut talot ainakin) näkee noita yliluonnollisia asioita ja ensimmäisenä mainittu on karkottanut pahoja henkiä, mut itelleni ei ainakaan oo tullu vastaan tuollaista… Ellei ihminen oo ollu psykoosissa.

Lisa williams kutsui noita joksikin “räyhä-hengiksi” (en ole aivan varma ku on aikaa ku jakson katsoin) ja esim. yhdellä naisella tuollainen henki pilasi kaikki parisuhteet. Oli ollut hänen mukanaan lapsesta saakka. Ite en tiedä mitä asiasta voisi ajatella ku ei ole vastaan tullut, mut mikäli itse olisin samassa tilanteessa ni ottaisin varmaan yhteytta ihmiseen joka osaa puhua poismenneiden kanssa eli meedioon… En mä tiedä uskonko noihin asioihin, mut kyl sitä varmaan kaikkea yrittäis… Suomessa kyllä vain harva uskoo tuollaiseen, mut monessa muussa maassa ihmiset kyllä uskovat yliluonnollisiin asioihin. Muistan yhen tutkimuksen jonka mukaan jo Tanskassa joka neljäs ihminen uskoo “kummituksiin” mut viittausta siihen ei ole… Varmaa näyttöä asiasta ei tietenkään ole… Onko tää sun ystävä muuten selväjärkisen oloinen? Meinasin vain että onko nuo demonit ainoa omituinen asia puheissa tai käytöksessä?

:smiley::DD

Mä uskon hyvinkin vahvasti että mun kimpussa on joku ilkeä henki joka valehtelee ja uhkailee mua äänillä. Asiat on kyl kääntyny niin että nykyään mä vittuilen sille. :slight_smile: Ja se on ihan hauskaa ku se sit kiehuu liemessään.

Se mistä “se” saa voimaa on pelko ja stressi ainakin. Ja miten se toimii, on tunteiden kautta, varsinkin jos tunne puoli ei ole kunnossa esim. vihan kontrolli. Tähän vipuun mä olen menny niin monta kertaa. Ja se mut on kurjuudessakin pitäny. Musta on aina tuntunu et ei tää kaikki paska mihin itteni oon sekaannuttanu ole vain mun syytä. Ja sen kun tajusin et joku henkiolento järjestelee juttuja täällä, jäi elämästäni pois esim. amfetamiini, buprenorfiini, dxm, bentsot, siis kaikki muu jäi kivutta pois paitsi olut ja hatsi. Koska ne on ok mun mielestä.

Mut siitähän tämä demooooni, mr. tough liar, kettuuntu ja alkoi puhumaan mulle. Uhkailuja, valehteluja, vittuilua ja sen sellasta joka aluks tuntu aika kamalalta. Mut en alistunu ja nyt olen vahvempi. Kuin koskaan ennen psyykeeltäni.

Minne ikinä menen, se temppuilee myös muiden ihmisten heikkouksien kautta ja sen huomaa helposti kun tarkkailee ympäristöään. Ihmiset töpeksii, autot sammuilee ympärillä, jatkuvaa tööttäilyä, ihmiset kaatuilee, läiskäsee cd-levyllä itseään naamaan ym. “vahinkoja”. Se vaan että olen ehkä hengenvaarassa, meinasin just jäädä töpeksivän kuljettajan yli ajamaksi.

Onkohan aiheesta keskustelupalstoja?

Voihan rähmä. Ei riitä että ihmisellä on huono olla aineiden käytön sekä aineissa tehtyjen tekojen takia.
Jonkun “herranenkelin” pitää vielä sotkea kaikki kirkon kahdessa tuhannessa vuodessa kehittämät ihmistenpelotteluolennot mukaan.
Jos joku on saatanasta, niin tämä jehova nimenomaan. Helppo sitä on löpistä kaikkia horinoita, joita kukaan ei koskaan pysty mitenkään näyttämään toteen, niin että joku tasapainoinen tiedemieskin sen voisi allekirjoittaa.

(kiukkuani en edes pysty sanoin kuvaamaan, mutta mistä noita paholaisia oikein sikiää)

Sehän tässä että olen itkenyt monta päivää ja ollu syömättä. Sitten tämä jehovan todistaja tulee ja auttaa mua.
Mutta kuka se saatana itseasiassa on? okei maailma menee yhä enemmän tuhoa päin, vois ajatella et se on saatanan tihutöitä.
Miksi sitten jumala antoi laskeutua tämän ikävän enkelin maan päälle kiusaamaan meitä. Ja miksi jumala oli alkuun pahoillaan että hän oli luonut pahoja ihmisiä ja hukutti heidät kaikki paitsi Nooan arkissa olevat. Jumala on ollut siis saatanallisen julma!

Äh. Itse en usko jumalaan, saatanaan, demoneihin jne. Jos jotain pitää jumalaksi sanoa, niin sitten ihmistä itseään. Mielestäni jokainen ihminen on oman elämänsä jumala, eikä siihen mitään sen yliluonnollisempaa tarvita.
Kaikki mitä elämässäsi tapahtuu, lähtee sinusta itsestäsi. Joskus elämäsi kohtaa toisen ihmisen elämän kanssa niin, että ennalta arvaamattomia asioita tapahtuu. Eikä sitä ole tarvinnut ennalta määrätä minkään tai kenenkään toimesta.
Ihmisen psyyke on sen verran ihmeellinen ja kemikaaleilla toimiva (myös ilman että sinne on mitään “omia kemikaaleja” laitettu) ettei varmaan kukaan koskaan aivan täysin pysty sanomaan, miksi toiset ihmiset uskovat täysillä esim. yliluonnolliseen, ja kokevatkin omasta mielestään yliluonnollisia tapahtumia, toisten pyöritellessä epäuskoisena päitään vieressä ikinä uskomatta mihinkään vastaavaan. Tällaiset asiat ovat niin monien eri asioiden summia. Ja sitten kun lisätään vielä nämä omat kemikaalit omasta toimesta sinne joukkoon niin ei kukaan voi tietää mitä tulee tapahtumaan tai millaisia muutoksia, pysyviä tai ei, ko. aineet juuri sinun aivoihisi tai kroppaasi tekevät.

Olen samaa mieltä Happohupun kanssa! Salmiakki, älä pelkää, lopeta omien ajatustesi lietsominen tuolle tasolle ja keskity tähän maailmaan ja omaan elämääsi.

eikös reikiissä virtaa universaali energia, eikä siinä pääse demonit väliin.

voihan sitä ajatella et koko maailma on henkinen maailma nii sit ei jää enää epäselväx jos tapahtuu jotain käsittämättömän outoa joka riivvaa

Eihän sen pitäisikään olla mahdollista. Ellei sitten… Universaali energia onkin demonista energiaa!

Älkää ikinä kokeilko reikihoitoja, ne ovat demonien katalia juonia. Mikä onkaan suurempi tyydytys demonille kuin nähdä kuinka reikihoidossa ollut henkilö tuntee olonsa paremmaksi! Universaalin pahuus kasvaa sitä enemmän mitä paremmalta ihmisistä tuntuu!

En oikein saata uskoa, että kyseessä olisivat oikeat demonit. Pitkään jatkunut huumeidenkäyttö altistaa muun muassa skitsofrenialle. Tästä syystä sinun ei todellakaan kannattaisia ajatella, että “kyl tää tästä”.

Ja toisaalta jos uskot demoneihin, on ihan sama mitä muut sanovat, koska sinulle ne ovat näyttäytyessään “totta”. Kauhu ei lopu jos jatkat… Ja lapsena kaikki ovat kokeneet pahan läsnäolon. Ne on niitä mörköjä joihin aikuiset ei yleensä usko.

On muuten aivan totta, että mielenterveysongelmaiset ovat kiinnostuneita yliluonnollisesta ja erilaisista henkisistä parannuskeinoista enemmän kuin keskivertokansa. Omaa tilannetta voi olla niin vaikea katsoa silmiin, että pitää keksiä joku toinen ulottuvuus jossa kehtaa elellä.

Komp Komp Komp Komp :exclamation: :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Ja lukekaa muuten kirja “Tonttujen kutsu”. Tulkaa sitten väittämään, etteivät tontut muka tee katalia tepposia ihmisille… :unamused:

Minä olen aina pelännyt eniten Jumalaa. Sehän näistä sankareista kaikkein voimakkain on. Lapsuudenkodin peruskertomuksiin kuului se, miten äiti ja sen sisko olivat nuorina yhdessä jossain helluntailaisten kokouksessa. Siellä kun pyydettiin ihmisiä eteen rukoiltavaksi, niin äidillä oli tunne, että niiden olisi pitänyt mennä sinne, että uutta tilaisuutta ei enää koskaan tule. No hän teki niin ja tuli uskoon. Tätini tulikin sitten hulluksi kun ei totellut Jumalaa. Siis sairastui skitsofreniaan ihan täysillä eikä sillä ole koskaan ollut toivoakaan, että lääkkeet auttaisivat.

Olen siis jo lapsesta asti “tiennyt”, että Jumala on arvaamaton täysin ylivoimainen olento, joka lukee jopa mun ajatukseni kokoajan. Eikä koko maailmankaikkeudessa ole mitään paikkaa, johon sen valta ei ylettyisi. Ainoa tapa, jolla hulluksitulemiselta ja helvetin kärsimyksiltä voisi ehkä välttyä, on yrittää totella sitä mahdollisimman hyvin.

Joskus yläasteikäisenä sitten tajusin, että se vaatii oikeaa rakkautta ja kunnioitusta enkä mää pysty niitä antamaan. Jos se olisi tavallinen maallinen diktaattori, voisin pitää omat ajatukseni, koska se ei näkisi niitä. Mutta nyt ei ole minkäänlaista toivoa. Elän niinkuin kuolemaantuomittu, joka vaan odottaa, koska se rangaistus toteutetaan. Aikani yritin kieltäytyä ajattelemasta sitä. Elää niinkuin muutkin. Mutta alitajunta suoltaa mulle jokatapauksessa kaikenlaisia helvetin ja viimeisen tuomion mielikuvia. Psykoosilääkkeitä on ihan turha vetää, koska eihän ne Jumalaa vastaan auta. Kohta minäkin olen elävänä ruumiina jossain kroonikko-osastolla vain siksi kun en pystynyt olemaan tarpeeksi hyvä uskovainen. Jos olisi edes vähän munaa niin menisin hirteen. Mutta ei tällainen pelkuri siihenkään pysty.

Autuaita ovat ne, joiden harhat ei ole totta.

Toi on kyllä osuvasti sanottu. Ja autuaita ovat he joiden demonit katoavat kemikaalien käytön lopettamisen myötä. :unamused:

En ole ottanu huumeita vuosikausiin, alkoa kyllä mut sitäkin useiden viikkojen välein. Kyse ei ole huumehöyryistä. Kai se psyyke sit vaan reistailee ja kun herkkä kokemaan pelkotiloja ja tutkimaan henk.maailman asioita.