Day 2

Kaksi päivää takana. Duunipäivän jälkeen teki helvetisti mieli viinaa, mutta se meni ohi. Mä olen huomannut, että syömällä nopeasti paljon, viinanhimo ainakin helpottaa. Aivot on ilmeisesti oppinut, että juomalla tyhjään mahaan, saa nopeimman ja parhaimman palkinnon.

Sorry nää mun päivittäiset postaukset. Kyllä ne harvenee, kun pääsee pahimman yli. Vielä on kaukana se päivä, kun en ajattele kertaakaan viinaa. Tuleeko sellaista ikinä?

Olen ollut aika pitkään raittiina, ja kyllä tietoisuus viinasta eli alkoholista tulee päivittäin mieleen muodossa tai toisessa. Kun muistan olevani alkoholisti, jolle viina ei sovi, on hyvä syy haluta ja valita raitis päivä, varsinkin, kun viinan mielitekoa ei ole ollut kuin raittiuden alkuaikoina satunnaisesti. Tiedän myös, että alkoholilla voi sotkea asiansa pahanpäiväisesti.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Hienoa Akseli!
Jatka samaa rataa :slight_smile:.

Päivittäisiä kirjoituksia ei todellakaan tarvitse pyytää anteeksi! Hyvä, kun kirjoitat! Itse olen saattanut kirjoittaa montakin kertaa päivän aikana, etenkin vaikeiden. Se kannattaa.
Kannattaa kirjoittaa samaan, omaan ketjuun kaikki edistymisviestit, jos sillä tavalla haluat jatkaa. Tällä tavoin voit itsekin helpommin palata katsomaan minkälaista alku on ollut ja ehkäpä miettiä haluatko kokea sitä uudestaan. Voimia uuteen päivään! :slight_smile: