Dark Magus

Niinkuin otsikko sanoo, onko kukaan kuullut hänestä, näyttäisi olevan kirjoituksetkin kadonneet. Jää kauhean tyhjä aukko tänne jos ei DM ole täällä laukomassa hieman ivallisesti vastauksia kysymyksiin (Tosin erittäin paljon asiaa), jos kuitenkin lähtee, niin olisi kiva, että edes kirjoitukset säilyisivät, niistä joistakin voisi olla apua monella vielä vuosienkin päästä…

^ Niin, kuten tuossa jo aiemmin tänään pohdin, niin ihmetyttää, että kaikki kirjoitukset näyttävät hävinneen. En tosin koko Plinkkiä käynyt läpi. Paljon asiaa oli jutuissa ja muutenkin tykkäsin kirjoittajasta, vaikka aika monikin sai kuulla välillä “kunniansa” kyseiseltä tyypiltä. Vaikutti viimeisissä teksteissään siltä, että asiat ei olleet kovin hyvin. Toivottavasti mitään pahempaa ei ole sattunut :confused: .

Ei kai hän sentään hiippakuntaa ole vaihtanut, onhan täällä ennenkin edesmenneiden kirjoitukset säilyneet?

Juu, luulen, että ihan hänen omasta tahdostaan ne on poistettu, mutta mikä siihen sitten lienee syynä…

voi persiö siltä on saanu kullan arvosta infoa monenmonta vuotta.

Tätä juuri tarkoitin, ja olisi ollut kiva säilyttää ne tekstit, likemmäs 5k? kirjoitusta hän kirjoittikin.
Vaikutti tosin lähipäivinä melko, ummm miten sen nyt sanoisi, erittäin päihdehakuisesti.
Toivotaan nyt ettei ole mitään vakavaa sattunut tjsp, voishan omaiset, tuttu tjsp pyytää poistamaan paikasta kirjoitukset jos on tietänyt niitä täällä olevan, kuten esim vaimoni tietää minun kirjoittelevan tänne ja jos vaihtaisin hiippakuntaa niin varmaankin hän ottaisi yhteyttä modeihin ja pyytäisi poistamaan kirjoitukset.
Noh, eipä aleta synkistelemään, DM varmaan vain syystä tai toisesta on saanut päähänsä poistaa tunnukset ja kirjoitukset samalla. Tosin, entiedä saako niitä jotenkin takaisin jos hän palaakin takaisin foorumille, vai onko kaikki kirjoitukset sillä nikillä sitten poissa jos sen on poistanut.

Jää moni ketju aika hölmön näköiseksi kun dark magus kirjoitteli kuitenkin aika moneen ketjuun aika ahkerasti ja jos sieltä nyt puuttuu kaikki sen kirjoitukset niin mahtaa jotain uutta ihmetyttää että vittu täällä on kipiää porukkaa kun kirjoitukset näyttää miltä näyttää :smiley:

No joo…

Mun puolesta DM voisi olla kaksi metriä maan alla. Jos turhia ihmisiä etsitään niin herra on top 3:sessa. Onkohan herra saanut viimeinkin opetuksen vittuilustaan maan päällä jos on jatkanut samaa linjaa maan päällä…

Ainahan voi toivoa…

^ No no, Maago. Kyllä mä tiedän, että teillä meni DM:n kanssa usein sukset ristiin, mutta kyllä täällä moni muukin, minä mukaan lukien, sai osansa siitä vittuilusta. Silti DM oli(on toivottavasti vieläkin) hyvä kirjoittaja, tiesi paljon asioita ja sitä elämän kokemustakin tuntui löytyvän, joten kyllä mielestäni Plinkki DM:ssä paljon menetti kettuiluista huolimatta.

Eipä mulla mitään suakaan vastaan ole, Maago. Sulla on kanssa sitä omaa elämänkokemustasi ja arvostan sitä, että jaat siitä meille muille. Ihmiset ovat välillä eri mieltä, tulee yhteentörmäyksiä ja eri ihmiset ilmaisevat itseään eri tavoin, mutta niin se vain menee tässä maailmassa.

^ Ei sillä että se mulle mitenkäänpäin kuuluisi, mutta mielipiteeni kuitenkin sanon ja se kuuluu:
oli jo aikakin, good for you kuppis.

(Iiks, vähäsen jänskättää et mitäköhän vittuilua tollasesta postauksesta saa… :laughing: Vaikka välttämättä en kyl ehdi lukee sitä ennen ku se taas sensuroidaan…?)

mitä ihmettä sitä täytyy spekuloida jos joku ei halua kirjoitella enään p-linkkiin?
mää ainaki kuuntelen mielummin julmahenriä, hugeL:ää, ja Stedvenkkaa.
Lukkoonko.? avain adveurajodvekeen.

Olisi edes tekstit jättänyt… DM:lla oli paljon tietoa ja oli täällä mielenkiintoinen persoona.
Ne kenellä meni DM:n kaa sukset ristiin näyttää kirjoittelevan ja lukevan kuitenkin DM:ästäkin kirjoitettavat tekstit aina vaan uudelleen ja uudelleen, kun joku tähän bostaa.
Eli aukko foorumille jäi.

Miksi ei sais spekuloida?? Niin hyvässä kuin pahassa, dm on ollu täällä jokatapauksessa tosi aktiivinen kirjoittaja, joten kyllähän sellasen poisalähtö useimmissa herättää jotain tunteita. Miksi niistä ei sais täällä puhua?

No sitä tietoa löytyy kyllä muiltakin kuin yksin häneltä, ja jos täältä ei keltään löydy niin sen kun ottaa ite asioista selvää! dm on ilkeilyillään luonut tänne ajoittain todella huonon ilmapiirin ja ajanut täältä aktiivisia kirjoittajia vekeen. Kumpi on parempi, et täällä on yks vittuileva tietokirja, vai vilkkaampaa keskustelua, vaikka sit välillä joutuiskin itse kattoo jotain wikipediasta?? Itse kannata jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Niin joo tosta aukosta vielä. Ai hän on siis poistanut täältä kaikki kirjoituksensa? Siinä tapauksessa on joo kirjamellisesti muutama aukko tänne saunan ketjuihin syöpynyt. En oo koskaan tajunnut noita, jotka lähtiessään haluavat myös pyyhkiä historiansa ko. foorumilta. Onko se jotain vainoharhaa? Tai tässä tapauksessa taas ehkä ihan vaan vittuilua…? Mene ja tiedä.

1. Hankkinu elämän
  2. Hommannu tyttöystävän

^ Voi olla, mutta ainakin käyttäytyi melko päihdehakuisesti ennenkuin poistui täältä plinkistä mitä juttuja luki, ei myöskään puhunut mistään tyttöystävästä tjsp, tosin ei välttämättä kerrokkaan kaikkia elämänsä tapahtumia täällä, vaikka yleisesti puhuikin elämästään jne.

Jo kerran aiemmin sanonut, että 10 000 viestiä ei tule täyteen samalla nickillä. Ei ole 1. kerta. Eiköhän takaisin tule, tosin eri nickillä… :wink: :slight_smile: Useaan kertaan asiasta lähiaikoina kirjoittanut… Viimeksi ed. iltana muistaakseni ennen viestien “katoamista”…

No eiks täälläkin jotkuu tuntennu DM:n ihan oikeassakin elämässä,jokuhan vois kysäsätä että mikä tilanne vai onko mies hengissä? Jos pitäisi laittaa rahaa likoon niin veikkaisin että on hengissä koska mikäs sen pahan tappaisi :slight_smile:

^ Toivottavasti on hengissä ja edes suht kunnossa. Ei tässä nyt ihan heti taas uusia kuolleita Plinkkiläisiä tarvittaisi.

No dm:llä ja jostain mulle kertomatta jääneestä syystä myös sulla se pelkkää vittuilua mulle on ollut sanottavana sitte sen ku viimeks nähtiin.

Muhun saa yhteyden profiilini kautta.

Itsekin lukenut puolittain uutta nickiä katsoen… Kupponen ja DM omaavat kuitenkin yhteistä historiaa, johon ei kenenkään kannata ottaa puolta, ellei ole tuntenut IRL. Itse hengaan täällä vain URL.

Turhaan Kupposta vaaditaan ottamaan yhteyttä, puhumattakaan että hän olisi asiaan syyllinen, kun suurin osa heidän keskeneräisistä keskusteluista on poistettu… Kaikki tietävät kyllä, että DM ei jää hiljaiseksi, joten kyllä itse olen puolueeton tässä asiassa… Vietä hauska reissu Teekuppi… :slight_smile:

Mä luotan 100% varmasti Kupposen tietoon tässä asiassa. PEACE! Itselle tämä on Deja vu. :wink: