Dark Magus

Heivatkaa se jotenkin pois täältä. Se ei tee oikeastaan mitään muuta kuin lietsoo pahaa henkeä ja saa ihmisille pahaa mieltä. Sen älykkyydestä tai sen puutteesta en sano mitään mutta älykkyys tai tietotaito ei ole mikään tekosyy olla täällä.

Mullakin on lähtö jo lähellä täältä. Voin perustaa oman sivun tai jotakin muuta saman tyylistä.

mä taas itse jotenkin osaan arvostaa dark magusta… se osaa olla kaikille tasa puolisesti kusipää…
olen itse vähän saman tapainen… ja tuosta luonteen piirteestä ihnmiset ei aina välitä minussa…" olen melko kylmä ihminen" esjm minulta on vaikea saada myötätuntoa.
hän ei kiertele ja kaartele vaan ilmoittaa kylmästi oman mielipteen asioista.
tollasia ihmisiä tarvitaan, tämä ei muuten pyöri. mut päihde riippuvaiset yleensä hakee paljon hyväksyntää ja jos joku toteaa kylmästi et vittu olet tyhmä… niin miksi siitä pitää suuttua tolla tavalla…
ja eikö ole hyvä että on joku joka palauttaa teidät maan pinnalle…

Kyllä mua on palautettu maan pinnalle jo ihan tarpeeksi omasta ja muidenkin toimesta. Nyt kun yritän päästä ylös niin tulee joku “btw mäkin osaan tapella” kusipää dissaamaan mua ihan jo harrastuksekseen. Mutta kuten sanoin, en anna sen enää häiritä.

Luulen ja tiedän, jos jollain on taito/tietoa, niin darkkiksella.
turha ketju siis. toisesta korvasta sisään ja toisesta silmästä ulos.

Olen kanssa sitä mieltä että dark magus tulisi bannata tältä sivult… Sillä se kuvittelee olevansa tän palstan Kuningas… Jokainen viesti on egonpönkitystä ja se ajattelee olevansa JET_SET narkkari…

mä nään JET_SET narkkarin sellasena et se imasee 500e setelillä hopeapeilin päältä kola viivoja… :smiley:

eikös tämä oo just pahan hengen lietsomista ehkä dm voisi ilmaista asioita hienovaraisemmin mutta se on sen tyyli. ja sitä kutsutaan sananvapaudeksi että kukin saa kirjoittaa tyylillään ei niitä tarvi ottaa itteensä.

Tätä ne huumeet teettää… rähinää ja sotaa. Oi että, vanhat Lasol-ajat kun palaisivat. 80luvun sankarit jotka asuttivat helsinkiä…

Hitot jostain spurguista lasoleineen. Tulisipa ne 70-luvun pitkätukat takaisin niillä psygedeelisesti maalatuilla ww-pakuillaan ja sitten vaan peace lsd ja rakkaus

Korjaus, garion EI ole porilainen nahkaliivijengiläinen eikä mihinkään satakunnanalueella vaikuttavan mc:n jäsen. oli myös minuun yhteydessä btw… lapsellista tuollainen uhkailu ja vielä netissä vielä… kyseinen kaveri kyseli vielä porilaisen erään kerhon sivuilla voiko ostaa liivejä… Moni arvata saattaakin saiko siitä monet hyvät naurut. Tosiaan ei niitä liivejä ostella tai saada käymällä kerholla… melkosen monta vuotta saat töitä tehdä ja omistaa prätkän (hd:n) jokaisessa kerhossa ennenkuin edes ne prospectin liivit saat… joten melko tietämätön tämä garion oli, ehdottipa hän minullekin “kerhon” pystyyn pistämistä. Eli ollaan ilmeisesti ratsastettu mc:n nimellä ja vielä uhkailtu sen kautta, mitähän kaverit tuumaisivat jos kertoisin asiasta kys. kerhossa henkilöstä ja hänen toiminnastaan uhkailemalla olevan mc:n “tukema” henkilö. ERITTÄIN typerää toimintaa garionilta. Niin sinua kohtaan, itseään kohtaan ja kerhoa kohtaan mihin ei todellakaan kuulu. Eikä ne asiat kuitenkaan kuuluisi mc:lle. Ihme urpo kaveri saa olla jos tuolla tavalla leveilee tai jopa uhkailee (kerhon kustannuksella?), hyvässä lykyssä tulee vielä mc:n kautta “palautetta”.

Munpas kaveri onkin Ritari-Ässä… ja Ihmemies McGyver… ja Tseims Pond… siinä on semmonen kolmikko jonka kanssa ei narkkarit ala…

Njaah. Henkilöt, jotka sanovat sen mitä ajattelevat, ovat harvoin suosittuja. Terveisin kukkahattutäti :wink:

[Ketju suljetaan asiattomana -Päihdelinkin moderaattori]