Daisy-huume? :o

Sama homma. 0.3 toimi 30 tuntia! Pokän sain ja annoin loput 0.2 kolmelle kaverille, jokka otti porukalle sen .2sen ja olivat erittäin sosiaalisia sen jälkeen. Hauskaa oli muutaman tunnin mut laskut tuli kalliiksi tämän D:n kans… En suosittele…kenellekään!

En osaa sanoo mutakun, et tääl Varsinais-Suomes on porukkaa kuollu tohon ja ihan tuttujakin delannut. A-Klinikalla varotettiin mua tosta, et “jos amfetamiinii vedän, ni nyt on korkee aika sit olla helvetin varovainen senkaa. se on 20 x vahvempaa ja plää plää…” Tällaista ite kuulin A-Klinikal korvaushoitolääkäreiltä tossa joku viikko sitten… :unamused:

No joo tais olla kyseistä paskaa mitä menin vetää 0,1mg ku sitä myydään pirinä ja ku mä oon jättäny nää kuviot vähän niiku taakseni jo 4kk. sit ni aattelin et en haluu ees ku 0,1mg ja onneks siinä vierähtiki sitten kolme yötä. Kattelin ku kaveri oli tosi pihal ja katteli ikkunast monta tuntii kyttiä. mitä ei tietenkää siellä edes ollut. Mut joo hirveetä myrkkyä meni monta päivää ihan oudosti ja ku se ei oikein tuntunu loppuvan se roiminta millää. Nyt yhden nukutun yön jälkee pää tuntuu vieläki vähän sekvalta, noh kyllä tää tästä. Mut mites noi ketkä vetää tota grammoittain ku ne luulee vetävänsä normi pirii. Koht jengi sekoo oikeesti.

Jos se ei aiheuta euforiaa, niin kyllähän piriä kiskonut sen tunnistaa, ettei ole piriä vaan muuta paskaa. Itse ainakin tunnen ja tiedän vähä turhankin hyvin kuin piri toimii. Ja joku mainitsi, ettei ole nähnyt tai ettei ole ruskeaa piriä. Muistan kun vuonna 2002 kiskottiin saatanan tehokasta piriä, joka oli ruskeaa ja sellaista tervamaista, ei jauhoa tosin, kuin tää daisy taitaa olla… Se ruskee piri oli amfetamiini sulfaattia. Sulfaksi sitä kutsuttiin. Itse sanoin tervaleijonaksi. Se oli kuin vähän aikaa suussa jauhettua tervaleijona-namia. Tää on OT, mutta muistaako kukaan sitä ainetta?

En ole tähän desoon tutustunut, niin kertokaas millaista se on. Millaiset fiilikset? Onko se kuin vain efedriiniä vetäis. Ei tuu oloja, mutta valvottaa ja sit se valvominen saa sekavaksi. Joskus kauan sitten muutama farmaseutti-opiskelija eristi efe tabuista pois vaan efen ja sen sai jauhoksi. Jatkoivat sillä vauhtia ja vauhdin loputtua vetivät sitä. Sydän takoi 200 yli ja ihan mieletön valvominen. Kerran vahingossa kokeilin ja se jäi siihen kertaan…

Kokemus viime alkusyksyltä: mua vaan valvotti ihan pienetkin vedot, ei samaa euforiaa ku pirissä, jotenkin ei tuntenut vaikutusta, mutta oli pirtee olo. Kaveri veti saman verran eikä edes santsannut ja meni psykoosiin, isommat tolet ku mulla. Teki sitten hiukka hulluja ja istuu nyt linnassa pitkää kakkua. ja oli näytteessä näkynyt vielä viiden päivän jälkeen.

Liekö kyse tämän aineen jatketusta, laillisesta muodosta kun puhutaan noista dextro-amfe övereistä?!? Luin nimittäin pari kk:tta sitten enkuksi noita foorumeita ja siellä suositeltiin yhtä toista tämän sijaan… Jos ottaa aamulla pienet nokat, ei saa seuraavana yönä unta… En todellakaan usko että kyse on dextroamfetamiinista, ellei se ole tehty laboratoriossa ja myyty laittomasti LH:na…

Seinäjoella makaa kymmenen sairaalassa ja kaikki ei nouse koskaan pedistä, kivat vedot oli varmaan. Vaasaan ei vielä tullu mutta tulee ja veli venäläinen ei välttämättä laimenna sitä ku on niin halpaa. Kyllä nuo pitäis saada pois katumyynnistä ku vie ensikertalaisen halvausosatolle.

^Neurokipu, tämä on näitä laillisia Legal-High tuotteita (voivat tosin jäädä tulliin kiinni vaikka eivät olisi vielä lääkeainelistalla ilman syytettää). Nyt ei ole Igor tuotteita tehnyt vaan netistä tilataan Kiinasta halvemmalla ja Englannista myös (on muitakin kuten USA, Kanada, Aasian maita). Osa maista ei toimita Suomeen kaikkia aineita.

Tätä tilataan Suomeen ja mikäli tullista läpi pääsee (valvonta vähäinen rerusrssien tähden), näitä voidaan sekoittaa/myydä amfetamiinina jolloin käy kuten moni sanonut… Ottaa ensin sen normimäärän ja kun ei päähän käy niin lisää… Sen jälkeen valvotaan ja pitkään. Tuolla Research Chemical/Legal High foorumeilla on porukkaa, ketkä valvoneet gemmistä (=illasta) 3-4vrk:tta. Siitä varoitellaan noissa paikoissa… Aamulla jos ottaa pienet nokat kouluun mennessä, ei saa nukutuksi koko yönä… Osa siellä vielä kokeilee eri RC:seja sekaisin ja kertoo miten toimivat, tosin harva vetää hihaan… :confused: :open_mouth: :astonished: :unamused:

Itseasiassa osasyy varmaan noihin övereihin on ränniin veto! Mitä olen kuullut ja pari juttua itse testannut lähinnä syömällä, nokkiin todella vähän; niin porukka ottaa kokonaisen annoksen ja vetää sen hihaan!! Sen jälkeen kontataan tai ei liikuta vähään aikaan… Suurin osa ei ole edes tietoinen, mitä on ottanut. Annostuksesta puhumattakaan. Lähinnä sen nimen millä sitä myydään. Itselleni myytiin Jehowaa että “toimii paljon paremmin kuin pilvi, kaikki olivat ihan sekaisin”… Arvasin mistä oli kyse ja otin asiasta selvää itse, mutta muitakin tapauksia tullut vastaan… :unamused:

Katupirillä alkaa oleen kolkko maine.

E:että parempi paistella lettuja kotona. Tekis mieli laittaa hymiö, mut ei tämmöset hymyilytä.

Dekstroamfetamiinia ei pidä sotkea daisyyn. Poliisikin sen sotkenut ku tää deso… niin liian samalta kuulostaa poliisin korvassa dekstrolta. Dekstro on ihan ok joskus ottaa… Näköjään on valittava luotettava luukku jos piriä haluu. Että tietää ettei seassa ole kuin itseään ja kork. vakiot eli maltoa jne…, muttei tutkareita… Niin se on nykyjään… toista se oli silloin ennen. 90-luvulla :slight_smile:

Se nyt puuttuiski et kaikki poliisit osais ajatella, parit aivot laitoksella on Max ja käskyä totellaan.

ilkka.fi/uutiset/maakunta/hu … -1.1189094

:sunglasses:

Varma tieto. Tuskin enää Seinäjoella kamaan törmää.

Tyyppi oli silti itsekin vetänyt sitä liikaa… :open_mouth: Tod. näk. ostanut myytäväksi… Tietty kaveriporukka ja tiedot ovat todella huonot mikäli katsot myyjän sivuja. Itse pitää ottaa selkoa asiasta… Surullista että täällä on tällaisia narkkiporukoita ketkä kiskovat mitä tahansa. Itse asiassa ei paljoa eroa huomaa kun katsoo ympärilleen… :frowning: Ostatko Support Crackeria?? Siis mitä? Se on joku gemmi 400 essoa jos vaa vetää hihaa… :question: :exclamation: :question: :question: :question: :neutral_face: Popula vetää kaikki tutkarit iv… Yksi valitteli bussissa kun oli saanut käteensä jotkut ihoittumat tai pahempaa… :open_mouth:

Desoksipipradroli on Suomessa ollut lääkeainelistalla iät ja ajat sekä luokiteltu huumausaineeksi 12.3.2012 alkaen.

Tietenkään en tiedä kaikkea, jotain tiedän ja lopusta otan tietysti selvää, jos aion jonkinlaista informaatiota aiheesta faktana esittää.

Näköjään myöskään läheskään jokainen ei ole tästä laista kuullut tai ainakaan ole sen sisällöstä selvillä, kuten tuossa viestissäni ollut lainaus nähdäkseni osoittaa.

Onko sillä paskankaan väliä onko se laiton vai ei jos sitä netissä myydään??? :laughing: Peeveliäkin saa edelleen… Koiria ei paljon ole ja ne ottavat ekana varmat löydöt eli ganjan… Kauankos ne koirat BTW jaksavat etsiä paketteja, onko siitä tietoa?? :laughing: Itselläni on… :stuck_out_tongue: Kaikki osaavat käyttää Wikiä…