Daisy-huume? :o

Onko kenelläkään tietoa tästä aineesta?

hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vaar … 5260871481

Kiinnostaa tietää että mitä myrkkyjä sisältää.

Voiskoha maybe olla en.wikipedia.org/wiki/4-Methylaminorex <— vaikuttaa stimuloivasti pienellä dosella, voi vaikuttaa pidempään kun meta.

En ole ruskeahkoa amppetamiinia nähny ikkää. :unamused: On kuulemma tosi pitkäkestonen vaikutus daisylla et saattas olla tota mitälie aminorexiä.

Täytyy kyl todeta että nyt on hyvä/korkea aika jättää kemikaalit pois. Kauheeta saissee liikkeellä.

Aika surkealta kuulostaa. Menee varmaan samaan kategoriaan kuin seksihuume.
Tosin olisi kiva tietää mitä moinen mönjä pitää sisällään.
Vähä oudolta kuulostaa että voidaan sanoa että 20x vahvempaa jos ei kuitenkaan ole saatu takavarikkoon yhtään.?

Ei ole kokemusta kyseisestä aineesta, mutta kyllä mä luottasin näihin ns. vanhanajan tarpeisiin kuten amfetamiini. Koettiinhan se jo millainen vaikutus MCDP: veellä tai what ever oli vaikutus ihmisiin: Useita psykooseja ja itsemurhia.

Ei ole kokemusta kyseisestä aineesta, mutta kyllä mä luottasin näihin ns. vanhanajan tarpeisiin kuten amfetamiini. Koettiinhan se jo millainen vaikutus MDVP: veellä tai what ever oli vaikutus ihmisiin: Useita psykooseja ja itsemurhia.

MCDP , MDVP? Tarkoitit varmaan MDPV= Seksihuume.
Joo jengi vaan nussii ja psykoosit pärähtää mällin lentäessä.
Minkäköhän lempinimen Daisy saa?

Toisaalla päädyttiin siihen lopputulokseen, että on todennäköisesti desoxypipradrolia.

ahahahaa ! :smiley:

Aika myrkyltä kyllä vaikuttaa. Huolestuttaa kaverit lohjalla jotka olivat törmänneet tähän… kokeneita kavereita yhdelle heidän tutulleen oli iskenyt jonkin asteinen psykoosi päälle 3vrk valvomisen jälkeen. Istuu tällä hetkellä kellokosken suljetulla kuulemma… käyttö määristä en tiedä.
Onneks ei oo lähteny kunnolla leviimään VIELÄ!

On se kumma mihin kaikkeen ihminen on valmis koerotaksi saadakseen päänsä sekasin…

jos desosta on kyse, niin tassa paraikaa pohdiskelen sairaalaan lahtoa. puoltoista viikkoa takana jonkinasteista psykoosissa oloa…eika helpota sitten millaan. yhdet n. 0.1 vedot, ja tassa ollaan nyt…perkele.

ja leviaahan se, kun kaiken maailman kusipaat pistavat liikkeelle…kiitoksia vaan eraalle. ja okei, ei kukaan pakkottanut ottamaan ei…

Tuo kai selittäisi, miksi ainetta kutsutaan Daisyksi. Kuulostaahan se “deisi” vähän samalta kuin desoxypipradrolin alku “deso”, miten se sitten oikeaoppisesti englanniksi äännetäänkään.

Tulee mieleen aika, jolloin ekstaasi oli “Esko” :smiley:

tais olla just tota mitä tuli kiskottua kesällä.
sekoittaa pään ja pahasti, en ihmettele yhtään miks jengiä on päässy lataamoon :open_mouth: ,
itsekin siellä piipahdin, tosin vaan päiväkäynnillä. :unamused:

Kuinka kauan yhet vedot tota desoa oikeen vaikuttaa? :astonished: ja onko pirimäinen olo vai miten kuvailisitte?

Kaikkea kanssa sitä keksitään. En ole edes kuullut koko aineesta ennen kuin luin MTV3-sivuilta. Olen sentään aika pitkään pyörinyt huumemaailmassa. Aika vaarallista jos jo yhdet vedot voivat vaurioittaa munuaisia.

Tästä tulikin mieleen että mistä sen näkee jos munuaiset ovat vaurioituneet? Kertooko hyvin tumma virtsan väri sen vai mikä?

VH

Ongelmahan tässä on, että tuon aineen annostus on sellainen 1mg-10mg, IV-nä tietysti vähemmän kuin muilla käyttötavoilla. Aine ei myöskään ilmeisesti aiheuta juurikaan nousuja tai euforiaa, mutta pitää valveilla hyvin pitkään (joillakin harvoilla alle 10mg:lla jopa viikon). Sitten joku tilaa tuota netistä, jatkaa miten jatkaa, ja myy eteenpäin pirinä. Nyt tulee sitten kokenut pirinisti, vetää puolen gemmin vedot, ei nousuja eikä euforiaa, parin tunnin päästä uudet samanlaiset ja jälki onkin sitten sitä, mitä nyt on uutisoitu.

Tänään paljastui (jo monen entuudestaan tuntema) fakta että daisy oli kyllä sitä desoxya juuhm.
Lehdessä kerrottiin kahden olleen tuon myrkyn vuoksi Jorvissa ja itsehän olin juuri toinen heistä…
Olin mennyt psykoosissa pysäyttelemään autoja keskelle suurehkoa liikenneväylää, siis hengenvaarassa ilman minkäänlaista pelon tunnetta. Autoilijat ehkä puolestansa pelästyivät; siihen ainakin viittaisi se, että ennen pitkää tulivat poliisit. No, kerroin heille rehellisesti mitä oli tapahtunut ja sedät myhäilivät toisilleen: “psykoosi.” “Joo, psykoosi.”
Paikalle saapui siis ambulanssi joka kuljetti P3:lle lusimaan pariksi viikoksi. Yllättävän nopeasti silti pää selvisi. Maksa-arvot oliat korkealla mutta Luojan kiitos munuaisille ei ollut käynyt kuinkaan… Opetti ainakin että mihinkään kemikaaleihin ei parane koskea, pelkkää kusetusta nykyään vähän kaikki.

Ohhoh! :smiley: aika syvällistä toimintaa… hyvä että oot kondiksessa nyt

Ei ole nämä lukuisat varoituksen sanat menneet porukalle perille, koska useita uusia sairaalahoitoon johtaneita tapauksia on päivittäin. Jos nyt on pakko vetää jotain stimulanttia, niin perinteiset tuntuvat suorastaan turvallisilta. Kyllähan niissäkin psykoosin riski on, mutta harvoin lihaskudoksen tuhoutumista ja sitä kautta munuaisten pettämista. Daisyllä ne saa kertalaakista. Ei tietty kaikki, mutta yllättävän monella.

Mun on pakko myöntää että mä tykkään desosta, mutta kuutamolla olen ollut ja vaikutus kestänyt kauan.
Päivistä ei ole mitään tietoa, luulin että olin vetänyt yön mutta olikin vierähtänyt muutama päivä. Hauskaa huuruilla ja mulle tää on ainakin vielä sopinut.
Mulla ollut hauskaa mutta vahvaa on ja kestää ainakin mulla pitkään että ns. “normalisoidun”.
Oon vetänyt varovasti koska tästä tulee överit vedettyä tosi helposti. Enne kun lopetti poreen vetämisen ja meni nukkumaan niin herätessä oli normi olo. Tästä toipuminen vie mulla ainakin kauan. Nukuin 10h unet ja kun nousin
olin yhtä kujalla kuin nukkumaan mennessä. Sitten tokenin viikon aikana mutta ikinä ei mun kohdalla ollut vastaavaa.
Kannattaa kuitenkin varoa ja jos vetää niin varovasti, on paljon porukkaa pärähtänyt psykoosiin.