"curriculum vitae ;)"

Tuli tuossa takavuosina tämä aihe pintaan (vissiin robsku/pinka) joten päätin ottaa asian uudestaan esiin, elikkä:
mitä psykoaktiivisia aineita ootte käyttänyt/kokeillut?
Tarkoituksena ei ole aiheuttaa hehkutusta tai riskien lisäämistä, kerrottakoon asiasta neutraalisti - onhan näitä kiva vertailla :wink:
Itselleni on n.15 v aikana tapahtunut:

kofeiini
nikotiini
etanoli
efedriini, pseudoefedriini
muskottipähkinä
cannabis sativa
cannabis indica
bentsodiatsepiinit (diatsepaami, tematsepaami, alpratsolaami, nitratsepaami, klonatsepaami,
midatsolaami, triatsolaami, loratsepaami, klooridiatsepoksidi + johdannaiset
[tsopikloni ja tsolpideemi])
amfetamiinit (dextro-, levo-, metamfetamiini [+raseemiset seokset])
metyylifenidaatti (Ritalin, Concerta)
ekstaasi (MDMA, MDEA, MDA)
kokaiinihydrokloridi, etyylikokaiini
N2O (ilokaasu)
oopiumi (unikkotee)
kodeiini
oksikodoni
etyylimorfiini
heroiini
buprenorfiini
gamma (gammahydroksibutyraatti, GHB), lakka (gammabutyrolaktoni, GBL)
psilosybiini, psilosiini, muscarita
skopolamiini
pregabaliini
ketamiini
LSD
LSA
Salvia Divinorum
5MEO-DIPT
5MEO-DMT
2C-I
2CT-7
MDPV (metyleenidioksipyrovaleroni)
butaani (tarkoituksella viimeisenä)

Apteekkipirtu
Pontikka
Tummeli
Keskiolut
A-Olut
Risolid
Tunkion takana kasvatetut unikot ja hamppu
Kärpässienet
Madonlakit
Hulluruoho
se valkonen jauhe mitä myydään pirinä kaljan joukossa, mut mikä ei oo pirii, se pv
ja tietyst tupakki, mälli ja kahvi

Alkoholi
Kofeiini
Nikotiini

Kannabis, Hasis, PL, Lehti ja Kukinto

Oksikodoni
Morfiini
Buprenorfiini
Tramal
Oopiumtee
Kodeiini
Lyrica

Melkein kaikki suomessa saatavat bentsot.

DXM

Ayahuasca :astonished:
Doi ja Doc koekemikaalit täyttä kuraa laskuihin nähden ja sama bromo dragonfly.
2-ce
LSD
Salia divinorum 15 x extract
LSA
psilosybiini

Amfetamiini
Meta-amfetamiini
MDMA
Metyylifenidaatti
BK-MDMA

Nykyisin käytän vain alkoa, bentsoja silloin tällöin, kannabista tälläkin hetkellä paukuissa :slight_smile: Jarrut toki maistuu myös aina mut koukkua koitan välttää.

Nää tuli nyt ekana mieleen, voi olla muitakin, mutta näitä on tullut kaikkia vedettyä useammin kuin kerran…

Kannabis
Alkoholi
DXM
Kratom

Bentsot/niiden johdannaiset:
Alpratsolaami
Klonatsepaami
Diatsepaami
Tematsepaami
Midatsolaami
Oksatsepaami
Klooridiatsepoksidi
Tsopikloni
Tsolpideemi

Kodeiini
Tramadoli
Morfiini (unikkoteestä sekä Dolcontin)
Buprenorfiini
Oksikodoni

Metyylifenidaatti
Amfetamiini

Enimmäkseen käytän Kannabista ja buprenorfiinia. Niitä molempia viime kuukausina päivittäin. Dexmiä olen ottanut yhteensä vain neljä kertaa. Sitä tulee varmasti otettua lisää joskus. Jokaisen tripin jälkeen on ollut aina pitkä tauko, koska tulee “kylläinen” olo tripin jälkeen. Muutkin dissosiatiivit kuten ketamiini kiinnostaisi.

Psykedeelit kokeilematta, mutta niitä ei tee oikeastaan edes mieli. Joskus testaan kun on valmis kokemukseen ja saa käsiinsä hyvää tavaraa.

Myös Mdma on kokeilematta. Varmaan joskus tulee testattua.

Alkoholia en nykyisin enää käytä kuin ehkä kerran kuussa humalaan asti. Joskus juon muutaman oluen.
Amfetamiinia en ole kokeillut kuin pari kertaa, eikä se mielestäni sovi itselleni.

Metyylifenidaattia joskus väärinkäytän, jos joku tarjoaa ilmaiseksi, kuten juuri äsken kävi. Sen takia varmaan jaksan kirjoitella tänne nyt. Metyylifenidaatista tulee vaan niin pahat ahdistukset jälkeenpäin, että on pakko syödä bentsoja, joiden syöntiä yritän pitää hallussa, sillä en halua jäädä koukkuun.

Bentsoista on hyötyä silloin tällöin käytettynä, (itselläni max. 2:na päivänä viikossa). Itselläni bentsoista on ollut hyötyä ahdistavissa tilanteissa (esim. esiintymiset yleisölle) ja niistä on ollut apua myös unettomuudessa, jota esiintyy joskus. Jos niitä napsii isoja annoksia päivittäin, ne eivät enää toimi kun niitä tarvitsee oikeasti.
Joskus silti bentsojakin tulee väärinkäytettyä, esim. opiaatti refloissa sekä joskus kovassa vitutuksessa ryynikännit saattavat auttaa.

Opiaatteja käytän säännöllisesti, kun olen niihin jotenkin salakavalasti jäänyt koukkuun.
Kun jotakin hidastetta löytyy päivä sujuu hyvin, olen täysin normaali ihminen ja ongelmat, kuten ahdistus ja masennus ovat poissa. Jaksan herätä ajoissa aamulla ja hoitaa päivän hommat. Jaksan nähdä kavereitani, harrastaa erilaisia asioita ja en ajattele koko ajan päihteitä.
Jos ei taas löydy yhtään hitaita, mistään ei tule mitään. Aluksi yritän saada hommattua kamaa lisää. Sen jälkeen makailen sängyssä kipeänä. Ahdistaa ja pelkkä kaman säätäminenkin tuntuu jo vaikealta, kun ei jaksa tehdä mitään.
Fyysistä haittaa ei ole vielä käytöstä tullut, koska en käytä suonensiäisesti, vaan nokittamalla, syömällä ja juomalla. Sekä olen tarkka annosteluissa ja tunnen aineet hyvin.

Kannabista tulee poltettua päivittäin, kun aina joku on tarjoamassa tai on itse ostanut. Aamulla kun päättää, että tänään en polta, tulee yleensä kuitenkin poltettua, kun joku tarjoaa. Suunnilleen viimeisen vuoden olen poltellut lähes joka päivä ja se on käynyt viimeaikoina mitäänsanomattomaksi ja tylsäksi. Tauko tekisi hyvää.
Olen huomannut enimmäkseen kavereissani, mutta myös itsessäni, että kannabis on aiheuttanut passivoitumista, motivaation vähenemistä (esim. koulu/työ) ja muistin lievää heikkenemistä.

Tuli kirjoitettua pidempi selostus, kun ei nyt ollut muutakaan tekemistä. Pelkkä lista aineista on kuitenkin tylsä ja laitoin vähän lisätietoa käytöstä.

Kakki maholliset essot+ puhdas mdma
Kaikki vähäkää yleisemmät meta- ja amfetamiinit ja sen johdokset ^
Kaikki suomessa yleisesti käytetyt tai ees yleensä tiedetyt bensot+ joitakin ulkomaisia,
(tsolpideemi, tsolpikloni… suluissa, koska nii erilaisii)
Opiaateista: Opium, kodeiini, tramadoli, abalgin (en muista vaikuttavaa ainetta), pubre,
metsku, kontit, mopo, etyylimopo, fentanyyli, heroiini…öö kratom… eipä muuta tule mielee…
joku heroiinijohdos jonka nimee en muista.
Kokaiini aikalailla kaikis muodois
Kannabis kaikis muodois kaikil välineil
varsinaisista dissoista nyt mielee tulee: ketamiini, dxm ja ibo
Ilokaasu
Poppers
Pregabaliini
alkoholi
nikotiini
MUSKOTTIPÄHKINÄ ASD :mrgreen:
Psykedeeleistä: AITO meskaliini :wink: Lsd, 2c-e,2c-i,2ct-7,2c-b (no en ees muista kaikkia fenetyyliamiineja), doi,doc, lsa, silokit, salvia,ayahuasca,bromo,JAA ja diptiä ja AMtia ja en jaksa listata noita kaikenmaailman
“tutkareita” kun niitä on tullut vähän “Kokeiltua” :laughing: “puhdas” dmt, hulluruoho, amanitat, peijootti koijjootti,
jtn “pipareita” jolla oli ihan vitun hassut nimet :laughing: marzine paraski vitun “psykedeeli” teininä
ghb,gbl
Butaani (kerran teininä)
Bensa (kerran teininä)
Neuroleptejä hirvee pino, jaksa listata
Pari masaria: mirtazapiini, joku mao estäjä…pää pätkii… AURORIX,
tämä tämä no mikäse nyt on… ARGH… EFEXOR, cipralex,
seronil…ei tuu mielee
kofeiini, tauriini,guarana etc
kola
beetlehemin pähkinät :mrgreen: (en enää muista mitä oon listannu :unamused: )
Laitoinkohan jo efedriinin

En kyllä oikeesti ees varmaan muista kaikkia… löytyy kaikkia ihmeellisyyksiäkin tyylii mikähän se oli…
difenhydramiini? en jaksa googlettaa… kai niitä lääkkeitä sun muita ois vielä lisää

Mut nykyää enää: Hatsi+ psykedeelit+dissot+ tosi harvoin opiaatit ja lyrica, TOSI harvoin
stimut ja essot

mdpv:tä en ole kokeillut, ja tuskin tulen ikinä kokeilemaankaa :laughing:

Ylioppilastodistus, yleisarvosana laudatur, valtiotieteiden kandidaatti. (Ja yhteensä 250 opintoviikkoa yliopistosta.)

Ai niin, meinasi näin sairaseläkeläisenä unehtua työhistoria. No, se ei ole pitkä. Siivooja, lehdenjakaja, leipomotyöntekijä, lakritsinpakkaaja, kulttuurialan suomennosten tekijä.

Tekniikan ylioppilas
Maa ja metsätaloustieteen ylioppilas
Filosofian ylioppilas

Hitsaaja
Metallityöläinen
Maalaamon esimies (iltavuoro)
Puhelinmyyjä
Velkojenperijä
Siivooja
Kokki
Keittiöapulainen
Automekaanikko (lähinnä auton kiireesti purkaja)
Autonkuljettaja
Papukaijankasvattaja
Mainosten jakaja
Kuriiri
Linnan (ei vankila) talonmies
Rehellinen varas ja huijari

Korostettakoon, etten ole koskaan ollut huumekauppias

WOW! GRATS! Voitit internetin mahtavalla listallasi, en usko että kukaan pääsee samaan. Saat viisi “Narkkari tähteä”. Oletko ylpeä?

^ Kellogs, mitä sä yrität? Sä tuskin oot KENENKÄÄN mielestä hauska. Sarkasmin käyttöönki pitäs varmaa
vaatia joku lupa. Kaiken sen huiman informaation perusteella mitä susta on välittynyt,
oot ihan vitun retardi. Jos yrität olla trolli, oot retardi. Jos yrität olla hauska, oot retardi.
Jos yrittäisit olla asiallinen, olisit retardi. Jos teet tätä jotenki omaks huvikseks, oot retardi.
Jos yrität edes millää tavalla noilla viesteillä provosoida (Et siihen pysty KOSKA olet retardi), olet retardi.

Tuntuuko hyvältä, kun kaikki pitää sua ihan vitunmoisena pellenä?! :mrgreen:
Nolaat ittees vaa sitä enemmän, mitä enemmän tänne kirjotat. Onnee vaan sulle, tästä
sun täällä pyörimisestä ei oo sulle tai muille MITÄÄN hyötyä. Millään tasolla.
No, senku tuhlaat ihan rauhassa omaa aikaas. Et sä mussa oo ainakaa herättäny mitään
muita tunnetta ku huvittumista. No, jos saat jtn nautintoo siitä että sua pidetään yleisesti
pellenä (mitään muuta et tuu saavuttaa), nii ole hyvä ja jatka kirjottamista.

<3 Peace and love

Retardi on oikeesti tosi kiva sana. I l m a n mitään sarkastista pottuilua. Mun pitää varmaan kirjottaa joka viestiin erikseen onko se sarkasmia vai ei. Mä rupeen haukkuun mun siskoja retardeiks, ei ne tommosta sanaa tiedä, kun ne on vielä vanhempia ku mä, ja meil on sarkasmi tosi suosittua. Joo. Hyvä muistaa.

Ai jaa. Mut on se silti hyvä pottuilusana. Varsinki systereil. “Haist sie, senki retardi”. On neki melko noh, suorapuheisia. Mäkin olen tyhmä, laiska, ilkeä, ruma paskapää. Musta se ei ole kivasti sanottu omalle sisarelle…

Kiesus minkä määrä mömmöjä psykonautti on vetänyt!!!
Mun lista on paljon lyhyempi!

Jarrut:
Buprenorfiini, Kodeiini, Oxynorm, Fentanyyli, Petidiini, Morfiini

Bentsot:
Diapam, Dormicum, Tenox, Opamox jne… Lähes kaikki yhdisteet

Vauhti:
Piri, Concerta

Hassis ja Mari

VH

Hei Peeveli! Voiko Suomessa tosiaan kasvattaa nautittavaa unikkoa huussin takana???
En ole ikinä kuullu moisesta, siitä vaan et mitään ei kannata kasvattaa ihan siin huussin takana koska siinä paikas on niin paljon nitraatteja. Tosin se ei haitallista jos niitä kasveja ei jatkuvasti popsi. Varmaan nakeista saa tuhat kertaa enemmän niit nitraatteja (oli pakko vaan lisätä tähän jotakin muka älyllistä)