Miten saa parhaiten hyödyn irti, Concertassa, jos ei ivnä ota? Siis Viihdekäytössä?
En ole itse nopeiden ystävä, mutta eikös noi tabut kolise parhaiten pureskeltuna mahdollisimman pieneksi kun niissä on se moniosainen depot-rakenne?
^Ei se depot-rakenne niin monimutkainen ole, ihan tablettia vilkaisemalla se selviää. toinen puoli depot, toinen ei.
Henk.koht näiden käyttö päihteenä ei ainakaan talismania niin paljoa kiinnostanut, että vaihtoehtoisia tapoja (syömisen lisäksi) olisi edes tullut kokeiltua.
no eipä niitä taida olla ku kokonaan ja depotrakenteen rikkominen(riittää ku puree “nuppi pään poikki”), ellet sit halua alkaa harrastaa kemistileikkejä,
tähän vinkkiin tarvitset vasaran: laita nappula esinahan alle ja
ala moukuttamaan vasaralla niin kauan kunnes napu on murskana:) vaikutuksen
maksimoimiseen: käytä suolaa boostaamaan, jotta saisit kokemuksestasi unohtumattoman.
Tuohon vaikuttavan aineen erotteluunkin on kohtuu yksinkertainen tapa mutta sitä tuskin täällä saa julkaista. Yhteen vaiheeseen näitä tuli kiskottua viikottain ja aina tein tuon erottelun, tosin iv:nä meni mutta miksei vois sekoittaa vaikka veteen ja juoda sitten… Yksi kaveri ei jaksanut vaivautua tuohon n. 40 minuutin prosessiin ja heitti sitä liisteriä hihaan jonka jälkeen käsi tulehtui ja piti käydä pari kertaa päivässä tiputuksessa ja antibiooteilla…
Tästäkin löytyi jo aiempi keskustelu miten sen helpoiten voi väärinkäyttää. Mutta en ala opettamaan kenellekään etsi-toiminnon käyttöä Ärsyttää vaan kun näitä samanlaisia ketjuja syntyy kun sieniä sateella… Kun vastaukset on hyvin helppo kaivaa täältä foorumilta valmiina. Ellei niitä ole sensuroitu.
Ketale: Sun vinkki oli hyvä! Kokemus olis takuulla unohtumaton… Mä luulen et jäis vähemmälle nää kyselyt täällä sen jälkeen kun joku tota testais .
Mikä mua ihmetyttää myös on, et jos noita nappuloita tulee hankittua, niin tietämätön jos olisin, niin itse kysäisisin helpoimman käyttötavan heti kättelyssä. Enkä lähtis kaivamaan sitä internetin ihmeellisestä maailmasta!
Anyways tulihan tähänkin ketjuun sentään yksi hyvä uusi vinkki.
iv on varmaan huonoin tapa käyttää toimimis aika tehoon nähden on olematon, paremmat nousut saa nokittamalla mutta silloinkin niitä linjoja saa imuroida tunnin välein annos on tosin pienempi, syötynä tasasin mut ei silloinkaan pitkä conut kun on sellasta liisteriä nii pidentää hiukan juuri siksi tulee kunut aina syötyä kun toimii tasasee ja pitkään. toi esinahan alta on ehkä pars tapa nauttia
Tämä nyt ei ole varmaa tietoa, mutta ainakin hihatoimituksessa se musta osa tavataan näppästä pois.
Kai se on turvallisinta nokittaa. Itse ottaisin sen mustan osan silloinkin pois.
Consujen hihattaminen on ensinnäkin helvetinmoinen homma ennen kuin sen saa “hihakelpoiseksi”, ja jos ei tiedä mitä tekee, niin eipä se kannata. Tuolla joku kertoikin mitä siitä seuraa.
Consuhan on tosi kova kapseli että sen murskaamiseen oon ite käyttäny apteekista ostettavaa sinivalkoista tablettimurskaajaa. Onnistuuhan se muutenkin mutta voimaa pitää käyttää…
Haluan tietää entisenä Concertan syöjänä näiltä iv-käyttäjiltä, että onko joku keksinyt tavan poistaa varmuudella liivatteen tabletista? Vai onko sitä yhä rakenne-aineena? 5/6v aiemmin kun kukaan käyttänyt 54mg:n tabua (tuolloin koot olivat 18, 36 ja 54mg) iv:sti liisterimäisen rakenteen vuoksi; osa kykeni kuoria käyttämään…
Liivatetta kun vain käytetään leivonnassa… Itse en ole noita tosiaan rärkinyt, oli piikkikoukki ja kokeilin useamman vuoden aikana sen 10-15krt kuoria, joista viim 6-7krt vedin horkat; osan vahingossa (kupissa ei pitänyt olla lainaan kuoria). Kaikki ystäväni yhtä luk. ott; vetivät alle 10 iv-käyttökerran jälkeen aina horkat myös… 5-10 ihmistä, tuolloin olivat osittain kauppatavaraa oppari-koukkuun (josta en ymmärtänyt/halunnut/nähnyt); että lailliset opparinikin ylläpitivät koukkua… Itse vastustan adhd-lääkkeiden myyntiä, koska osa niitä tarvitsevista ihmisistä; voi jäädä ilman lääkettä…
Enää en omia lääkkeitä ole vuosiin vaihtanut ja kyse on dextrosta… Pystyn keskittymään paremmin…
Ps. Uskon että pari osaa yhdestä tai kahdesta viestistä sensuroidaan… Ne tulisi niellä kokonaisina, muut nauttimistavat ovat lääkkeiden väärinkäyttöä neuvovia…
Kyllä, suhteellisen yksinkertaisella kemiallisella prosessilla saa tosiaan tuon pelkän metyylifenidaatin eroteltua ihan kristallimaiseen muotoon.
Mitä tulee ADHD-lääkkeiden kauppaan, en kyllä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mikään erikoistapaus kaikkien muiden lääkkeiden (kipu-, rauhoittavat-, uni- jne. lääkkeet) joukossa. Tietysti on valitettavaa, että joku oikeasti tarvitseva voi jäädä ilman lääkettään, mutta tämä on enemmänkin systeemin vika, ei käyttäjien tai myyjien.
Mietin ihan samaa. Samalla tavalla joku oikeasti tarvitseva voi jäädä ilman uni- rauhottava- tai kipulääkitystään käyttäjien tai myyjien takia. Joten ei tota voi pitää minään erikoistapauksena. Jos oikeasti tota tarvitsee, niin kyllä sitä saa: tukimuksiin vaan kyllä ne osaa selvittää kärsiikö ADHD:stä tai ADD:stä.
Niin no kyllä olen huomannut, että nykyään lekureita suorastaan kehoitetaan antamaan joku lääkitys/diagnoosi… Itse olen saanut sekä MF:sta että EF:sta (tiedän alkoholin muuttavan vaikutuksen myös) niin kamalat sivu-oireet, etten kyseistä lääkettä käytä ellei oma lääkevalmiste ole loppu koko maasta…
Jenkkityylillä lääkitään laman masennusta pois… IMHO…