Naapurin julli leikkii kokkia ja erottelee jotain Panacodi mömmöhommia. Mä en tiedä paskaakaan niistä, et voisko joku sanoo nopeesti antaaks sen vaan vetää ränniin pari tabua? siis eroteltuna. Mä en tiedä mömmöistä muuta ku et näkö lähtee ja jarruttaessa antaa oloja
Kodeiinista metabolisoituu osa maksassa morfiiniksi ja juuri tästä syystä ei rätkimisessä ole mitään järkeä.
Ohitat rätkimisellä maksan ja saat vain haittavaikutuksia suoniisi.
Tramaleita on lähes yhtä tyhmää rätkiä.
Miksi te vittu rätkitte ylipäätään?
Huumeet toimivat paljon paremmin jos ei hommaa niille koukkua. Piikillä sen saa hetkessä aikaan.
T: yli 15vuotta viihteillyt ilman neuloja ja huumeet toimii vieläkin hyvin, osa jopa paremmin, kuin hommaan ryhtyessä.
Sillon ku oon käyttäny niin hakkaan itteeni oikeen ilosta. Se on osa koko juttua. Mut eihän minkäänlaisessa käytössä oo järjen hiventä.
Vanha-Narkki
Vahvasti panostava jäsen
Olet vain tottunut käyttämään piikkiä. Iloa saa kyllä väsäyksestä tottakai vedit sitten hihaan tai nenään.
Itse en olisi enää täällä jos en olisi huumeisiin joskus sortunut. Eli on viihdekäytöllä ollut paljonkin hyötyä.
240mg kodeiinia on muistaakseni maksimi jonka maksa pystyy kerralla käsittelemään. Tuosta yli on hukkaanheitettyä. Tämä vaihtelee ihmisittäin. Itselläni paras vaikutus tulee 150mg- 180mg.
Yksi panacod sisältää 30mg kodeiinia. Panacod sisältää myös parasetamolia jonka yli annostuksella pääsee Dialyysikoneeseen. Tämän takia kodeiini kannattaa erotella.
Ja vetäkää sitten oroteltaessa se oikea osa.
Törmäsin juuri kuukausi sitten kaveriin joka oli vetänyt jurrissa sen väärän puoliskon. Hän on nyt viinan juonti kiellossa lääkäreiden käskystä, koska maksa arvot ovat nousseet ja naamakin tällä häiskällä on tällä hetkellä keltainen!
EI VITTU HIHAAN! SE EI TOIMI HIHAN KAUTTA.
SE METABOLISOITUU EDELLEEN MAKSASSA MORFIINIKSI, EIKÄ TOIMI MITENKÄÄN ILMAN MAKSAN APUA!
^Vanha Narkki oikeesti kodea ei voi rännää . Tuossa vaultista (sallivampi huumefoorumi), mutta wikistä löytyy myös. Itse aikoinani rännäsin Indalginia, sen jälkeen luin netistä että voi olla tappavaa kuten tuosta kodestakin sanotaan…
Parempi juoda… Tosiaan jos menee vereen-> aivoihin, ei maksassa metabolisoidu morfiiniksi…
Tässä tulikin jo selväksi, että kodeiinin ränniin rätkiminen on paitsi vaarallista myös turhaa. Mäkään en ymmärrä tuota, että kaikki pitäisi aina saada tungettua sinne ränniin. Monet aineet/lääkkeet toimivat vallan mainiosti muitakin kautta otettuina ja rännäämisessä on aina ne riskinsä, vaikka kuinka hyvin filtteröisi, eikä olisi kyseessä mikään pahin suonen tukkija edes. On toki niitäkin, jotka toimivat parhaiten I.V., mutta en suosittelisi silloinkaan, jos siitä saa tarpeeksi irti muutenkin. Tietty on myös ihan I.V.-injektioon tarkoitettuja nesteitä, mutta niitä nyt tuskin tämän tästä löytyy joka pikkunarkin kotoa. Jotkut eivät vaan tunnu voivan ottaa edes sitä Buranaa päänsärkyyn muuten kuin rännäämällä. Kai ne vetävät ruokansakin laskimonsisäisesti. Eipä ole kokemusta, mutta kai ne nakit ja muusit saa myös väsättyä injektoitavaan muotoon, jos halu on tarpeeksi kova . Ymmärrän kyllä piikkikoukun, mutta käykää hakemassa vaikka apteekista NaCl:ää tai steriiliä vettä. Ihan raanavesikin käy kyllä, jos sinne suoniinsa on jotain saatava työntää. En sinänsä moralisoi, koska olen itsekin rännännyt, enkä aina todellakaan ihan järkevimmistä päästä niitä lääkkeitä, vaikka toisaalta en myöskään mitään aivan uskomattoman kuuloista kuten jotkut neropatit. Niin pitkään kun toimii muutenkin, niin jättäkää suonenne rauhaan, tampiot.
Tulipahan huvikseen perehdyttyä vähän Codeiniin. Eihän siinä ole sen kummempaa ku et se muodostuu maksassa morfiiniksi. Codeini kulkeutuu verenkiertoon (kaikki huimausaineet niin tekevät) ja sitä kautta maksaan, joten on aivan sama kuinka sen teknisesti nauttii.
No itsellä on frendi joka rätkii kaiken, mm. trambot. Sanoivat viimeksi lääkärissä, että tod. näk. kuolee esim. jos tarvitaan nopeaa verikoetta/siirtoa esim. auto-onnettomuudessa, koska suonia ei ole! Kaulasta verikokeet yms. mukavaa… Eikä ole tämä ihminen rännännyt/ käyttänyt mua kauempaa, kaikki vaan pitää vetää hihaan!