Cipralexejä pari jäljellä ja rahat loppu - Mitä tehdä?

Ne sadan kpl laatikot oli muistaakseni aika kalliita. :confused:
Käyntisuhde on depressiohoitajaan ja psykiatri määrännyt ciprat, jotka ovat auttaneet.
Eihän mikään sossu tjsp. maksais noita, kun työtön olen? Kassarahaa toki saan, netto ~1300€/kk, joten toimeentulotukia en saa. :angry:

Meet vaan sossun luukulle selittään tilanteen. Ei ne kuseen voi jättää. Makso ne mun hammasharjanki.

Niin tai otat pikavippiä. Yöh… Mitä mä ehdotan. :open_mouth:

Toi pikavippi on vitusti huonompi ajatus ku sivan ryöstö, joka on säälittävän hölmöö.

Kannattaa pistää sossuun hakemus missä pyydät maksusitoumuksen lääkkeisiin. Mulla on kanssa tullut joskus sen verran rahaa, etten ollut oikeutettu mihinkään tukeen mutta maksari sieltä postissa tuli.

Eikö täällä kukaan käy töissä?!

Sen verran joudun itseäni puolustaa, että haen koko ajan, koska oppisopimuskoulutus alkaa vasta helmikuussa. Kaupalliselta alalta on vaan todella vaikeaa löytää mitään. Paitsi tietty ne perus pätkätyöt, josta vähemmän palkkaa kuin työmarkkinatukea. Ei juurikaan inspaa.

Nalle Wahlroos toteaisi tuohon et työ markkina tuki on poskettoman kova kun ihmisten ei kannata mennä töihin ja on vielä varaa käyttää kalliita huimausaineita.

Mistähän Nalle tietää et huimausaineet on kalliita :astonished:

Työmarkkinatuki ei todellakaan ole mikään poskettoman kova. Vuokran ja laskujen jälkeen about 250 e kuukaudeksi.
“jee”

Menee tosi OT:ksi, anteeksi.